tine1985 skriver:
Det vil jeg da lige huske
Hva tar du for sådan en?Kigger meget på bæreseler lige pt, men også her synes jeg det er svært at finde rundt. Og der er så mange delte meninger! Troede egentlig bare vi skulle have sådan en, hvor baby sidder på maven og kigger frem, da kæresten meget gerne vil rende rundt, og vise baby frem på mavsen. Men ser ud til at den løsning ikke er den bedste for babyen, og det er jo det vigtigste. Er faldet lidt for dem der hedder mai-thai (tror jeg nok) Men er stadig langt fra sikker :/Har desværre ikke været i blue lagoon endnu. Vi bruger alt vores tid her på min kærestes familie og venner, da han ser dem så sjældent. Men det skal helt klart prøves en gang! 
blue lagoon er super lækkert..!! det lugter a svovl udefra... hihi... og pas på med a komme hen i de varme hjørner hvor det varme vand kommer op, det er brand varmt...
Jamen jeg har sat min til salg til 800 men hvis dine forældre er frisk på hurtig handel kan vi sige 500,- selvf når du kommer hjem..
og har osse en bæresele tilsalg... hvordan skulle barnet ikk have godt a at kigge ud..?? det er da spændene..?? og i den her jeg har kan de vende begge veje... og der er en nakke støtte på til når de er små... den ahr jeg sat til 500 fordi der medfølger nogel lyserøde savleklude, men ønskes de ikk er prisen 450... den jeg har er Baby björn i sort, med nålestriper indevendigt... den er brugt 4 gange... købte den for sent så min datter er for tyk...
vil i have begge dele kan vi sige 900, så får i det 400 kr billigere... hvis det skulle være noget...
ej i skal helt klart ud og svømme, hvorfor tager i ikk bare hans familie med..??
Anmeld