Hvornår skal man reagere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2010

tine1985

PernilleB skriver:

jeg kan så fortælle a recaro ligger i toppe a sikkerhed og kvalitet..!!!

Kan anbefale recaro young profil plus... der er baby indsats i... og kalechen kan klikkes af... og den er dejlig nem..!!! men hvis de vil købe en der er brugt må du sig til...!! den har ingen pletter eller noget, og den er kun brugt i 4 mdr...

Men ja, de må da have billig el der oppe, når der  er mørkt... har du været i den blå lagune..???

hva med en bæresele, er det noget du har overvejet..??

Det vil jeg da lige huske Hva tar du for sådan en?Kigger meget på bæreseler lige pt, men også her synes jeg det er svært at finde rundt. Og der er så mange delte meninger! Troede egentlig bare vi skulle have sådan en, hvor baby sidder på maven og kigger frem, da kæresten meget gerne vil rende rundt, og vise baby frem på mavsen. Men ser ud til at den løsning ikke er den bedste for babyen, og det er jo det vigtigste. Er faldet lidt for dem der hedder mai-thai (tror jeg nok) Men er stadig langt fra sikker :/Har desværre ikke været i blue lagoon endnu. Vi bruger alt vores tid her på min kærestes familie og venner, da han ser dem så sjældent. Men det skal helt klart prøves en gang!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

PernilleB

tine1985 skriver:

Det vil jeg da lige huske Hva tar du for sådan en?Kigger meget på bæreseler lige pt, men også her synes jeg det er svært at finde rundt. Og der er så mange delte meninger! Troede egentlig bare vi skulle have sådan en, hvor baby sidder på maven og kigger frem, da kæresten meget gerne vil rende rundt, og vise baby frem på mavsen. Men ser ud til at den løsning ikke er den bedste for babyen, og det er jo det vigtigste. Er faldet lidt for dem der hedder mai-thai (tror jeg nok) Men er stadig langt fra sikker :/Har desværre ikke været i blue lagoon endnu. Vi bruger alt vores tid her på min kærestes familie og venner, da han ser dem så sjældent. Men det skal helt klart prøves en gang!

blue lagoon er super lækkert..!! det lugter a svovl udefra... hihi... og pas på med a komme hen i de varme hjørner hvor det varme vand kommer op, det er brand varmt...

Jamen jeg har sat min til salg til 800 men hvis dine forældre er frisk på hurtig handel kan vi sige 500,- selvf når du kommer hjem.. og har osse en bæresele tilsalg... hvordan skulle barnet ikk have godt a at kigge ud..?? det er da spændene..?? og i den her jeg har kan de vende begge veje... og der er en nakke støtte på til når de er små... den ahr jeg sat til 500 fordi der medfølger nogel lyserøde savleklude, men ønskes de ikk er prisen 450... den jeg har er Baby björn i sort, med nålestriper indevendigt... den er brugt 4 gange... købte den for sent så min datter er for tyk...

vil i have begge dele kan vi sige 900, så får i det 400 kr billigere... hvis det skulle være noget...

ej i skal helt klart ud og svømme, hvorfor tager i ikk bare hans familie med..??

Anmeld

28. december 2010

tine1985

PernilleB skriver:

blue lagoon er super lækkert..!! det lugter a svovl udefra... hihi... og pas på med a komme hen i de varme hjørner hvor det varme vand kommer op, det er brand varmt...

Jamen jeg har sat min til salg til 800 men hvis dine forældre er frisk på hurtig handel kan vi sige 500,- selvf når du kommer hjem.. og har osse en bæresele tilsalg... hvordan skulle barnet ikk have godt a at kigge ud..?? det er da spændene..?? og i den her jeg har kan de vende begge veje... og der er en nakke støtte på til når de er små... den ahr jeg sat til 500 fordi der medfølger nogel lyserøde savleklude, men ønskes de ikk er prisen 450... den jeg har er Baby björn i sort, med nålestriper indevendigt... den er brugt 4 gange... købte den for sent så min datter er for tyk...

vil i have begge dele kan vi sige 900, så får i det 400 kr billigere... hvis det skulle være noget...

ej i skal helt klart ud og svømme, hvorfor tager i ikk bare hans familie med..??

Det lyder som nogle gode tilbud Må jeg lige høre dem ad om, når vi kommer hjem. Mht bæreselen havde jeg læst at vægten bliver lagt på babys mås og ryg på dem hvor de vender frem af. Og dette skulle være ret skidt når de er under 6 mdr. Så prøver lidt at finde ud af om vi ska finde en vi kan bruge fra 0-6 mdr, og så skifte efter de 6, så far kan få sin lille babydrøm opfyldt. Eller om vi skal finde en man kan bruge hele vejen igennem. Men vil da lige ta fat i dig hvis det bliver aktuelt Kunne godt være man skulle overveje en svømnetur Men det kræver godt nok at kvalmen lægger sig lidt!

Anmeld

28. december 2010

tine1985

isabellamor skriver:

jeg havde også ekstreeem meget kvalme.. og jeg vennede mig til at jeg bare skulle have noget ned som mættede hurtigt og effektivt lige fra starten af morgenen. og jeg købte så et par halve liter mathilde kakaomælk som jeg kværnede en af om dagen. det holdte mig på benene og gjorde at jeg ikke segnede rundt efter en time på benene... 

det kunne jo være det også kunne hjælpe dig, det hjalp hvertfald mig i en meget høj grad..

Tak for svaret!! Har prøvet kakao i starten, hvor det havde en dårlig effekt. Men det er nu ved at være noget tid siden, så kunne være jeg skulle give det et forsøg igen Fik i hvertfald ikke kvalme af at læse det

Anmeld

29. december 2010

<3

tine1985 skriver:

Uh, hvor frygteligt!! Så skal jeg vidst ik pive. Har heldigvis nogle gode dage ind i mellem hvor jeg kan få spist en hel masse i løbet af eftermiddagen. Ville bare ønske der var flere af dem! Jeg har googlet lidt og læst om nogle piller man kan få mod kvalme, som ikke skulle være skadelige for bebs. Prøvede du dem?

Nej ens kvalme skal virkelig være ekstrem og man skal tabe sig alt for meget før man får de piller. Alle læger er ekstremt tilbageholdende med at give medicin til gravide og med rette, da man ikke rigtig ved hvad der sker med fostret.

En af mine veninder havde mere slem kvalme end mig og var indlagt. Hun fik heller ikke de piller selvom det var tale.

Du skal altså ikke regne med at du får de piller på baggrund af få måneders kvalme. MEN igen det må være et lægeligt skøn om hvorvidt lige din situation er slem nok til de piller eller ej.

Anmeld

29. december 2010

PernilleB

tine1985 skriver:

Det lyder som nogle gode tilbud Må jeg lige høre dem ad om, når vi kommer hjem. Mht bæreselen havde jeg læst at vægten bliver lagt på babys mås og ryg på dem hvor de vender frem af. Og dette skulle være ret skidt når de er under 6 mdr. Så prøver lidt at finde ud af om vi ska finde en vi kan bruge fra 0-6 mdr, og så skifte efter de 6, så far kan få sin lille babydrøm opfyldt. Eller om vi skal finde en man kan bruge hele vejen igennem. Men vil da lige ta fat i dig hvis det bliver aktuelt Kunne godt være man skulle overveje en svømnetur Men det kræver godt nok at kvalmen lægger sig lidt!

ja du skriver bare... men selen jeg har, der kan barnet vende begge veje, så i skal altså ikk ud og invastere i to forskellige... i kan jo bare fra 0-6 mdr vende barnet ind ad, og der efter ud ad...

Anmeld

29. december 2010

MetteMe

tine1985 skriver:

Hvor spændende!! Skal først til nf d. 7., da vi er på Island lige nu. Så jeg er også selv sent ude (13+4 på det tidspunkt) Men jeg har været til terminsscanning, da vi ik kunne finde ud af hvor langt jeg var (bebs var ikke planlagt, men meget ønsket ) Men havde godt nok heller ik haft det godt med det, hvis jeg ik var så sikker på hvor langt jeg er!Men nøj hvor er det stort at se den lille for første gang!!! Da vi så den var det bare en lille klat. Men det rørte virkelig noget i mig, da jeg så det lille hjerte blinke afsted! Og min kæreste blev helt blød. Det var såå sødt!!! Skal din kæreste også med til scanningen? Det kan jeg ihvertfald klart anbefale! Det er en hel særlig oplevelse at have sammen!!! Og ja, det kunne da være rigtig hyggeligt at følges ad!!! Hvornår har du termin?

Spændende! Det bliver dejligt at se livstegn fra det lille myr. Og ja han skal helt bestemt med. Han vil også gerne selv deltage alt hvad han kan, så det bliver spændende at se hvordan han reagerer

So far er min termin sat til den 31/7. (Har ti-års kæreste dag den 27/7, så det bliver lidt sjovt at se om vi rammer den dag)

Hvad med dig, hvornår er du sat til? Og hvor skal du til NF henne?

Anmeld

29. december 2010

tine1985

Kirle skriver:

Nej ens kvalme skal virkelig være ekstrem og man skal tabe sig alt for meget før man får de piller. Alle læger er ekstremt tilbageholdende med at give medicin til gravide og med rette, da man ikke rigtig ved hvad der sker med fostret.

En af mine veninder havde mere slem kvalme end mig og var indlagt. Hun fik heller ikke de piller selvom det var tale.

Du skal altså ikke regne med at du får de piller på baggrund af få måneders kvalme. MEN igen det må være et lægeligt skøn om hvorvidt lige din situation er slem nok til de piller eller ej.

Nå ok. Sådan havde jeg slet ik forstået. Troede de var helt ufarlige. Men min læge har alligevel ferielukket, så jeg må vente til det nye år. Så satser jeg bare på at det er blevet bedre af sig selv inden da Men tak for svarene!

Anmeld

29. december 2010

tine1985

PernilleB skriver:

ja du skriver bare... men selen jeg har, der kan barnet vende begge veje, så i skal altså ikk ud og invastere i to forskellige... i kan jo bare fra 0-6 mdr vende barnet ind ad, og der efter ud ad...

Den vil jeg lige kigge nærmere på så

Anmeld

29. december 2010

MetteMe

tine1985 skriver:

Nå ok. Sådan havde jeg slet ik forstået. Troede de var helt ufarlige. Men min læge har alligevel ferielukket, så jeg må vente til det nye år. Så satser jeg bare på at det er blevet bedre af sig selv inden da Men tak for svarene!

I følge min læge er de også helt uskadelige. Fik dem efter "kun" et par ugers kvalme og har da også skrevet med en herinde de har taget dem HELE hendes graviditet... Så der er nok forskelligt syn på det (hvis vi altså taler om primperan?)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.