Hvornår skal man reagere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2010

PernilleB

MetteMe skriver:

Hehe, nej det har du ret i. Min fejl

helt i orden...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

tine1985

PernilleB skriver:

det er rigtig hyggeligt til en kønsskanning... godt råd, slap meget a i bilen på vej der ind og slap a inde i skal ind,... er du for opkørt så sover baby...

Hva så har i alle de vigtige ting..??

Tak for tippet. Selvom det nok blir lidt svært Vi har desværre sket ik fået købt noget endnu:/ Det var ik helt planlagt, så er først ved at få sat os ind i, hvad vi skal bruge. Det er jo en jungel!!! Men vi skal helt klart benytte os af januar udsalget når vi kommer hjem

Anmeld

28. december 2010

PernilleB

tine1985 skriver:

Tak for tippet. Selvom det nok blir lidt svært Vi har desværre sket ik fået købt noget endnu:/ Det var ik helt planlagt, så er først ved at få sat os ind i, hvad vi skal bruge. Det er jo en jungel!!! Men vi skal helt klart benytte os af januar udsalget når vi kommer hjem

kommer hjem..?? hvor er i da henne..??

Hehe, ja det er en jungle... vi var osse virkelig blanke da vi skulle handle ind..!! men hvis du går ind på libero.dk, der er lister med ting man skal bruge som basis... er de rnoger a det i evt vil købe brugt er der jo masser herinde der er til salg...

Anmeld

28. december 2010

tine1985

MetteMe skriver:

Er i tiende uge og lider også af slem kvalme og opkast, så ved hvordan du har det 

Min læge har givet mig nogle stikpiller der hedder primperan, de hjælper en smule. I hvert fald sørger de for at mavens indhold bliver hurtigere optaget så du får lidt mere at stå imod med, og det giver en smule energi. Håber du snart får det bedre. Det er ikke sjovt at have det sådan og ikke vide hvornår det holder op... (selvom jeg stadig  for bedring efter 12. uge)

Mette

Tak for tippet Vil høre min læge om jeg ik også kan få nogle piller. Det er da helt klart et forsøg værd!! Var sikker på at det bare ville forsvinde på magisk vis da jeg gik ind i 13. uge. Men kan selvfølgelig være at bebs bare ik har helt styr på kalenderen endnu

Anmeld

28. december 2010

MetteMe

tine1985 skriver:

Tak for tippet Vil høre min læge om jeg ik også kan få nogle piller. Det er da helt klart et forsøg værd!! Var sikker på at det bare ville forsvinde på magisk vis da jeg gik ind i 13. uge. Men kan selvfølgelig være at bebs bare ik har helt styr på kalenderen endnu

Ja man er jo villig til hvad som helst (næsten) når man har det sådan

Hehe, ja det kan da være. Du må lige prikke til ham/hende og give et prej om at det er nok nu

Kan slet ikke overskue tanken om at det bliver ved, så har sat mig for (som om det hjælper) at når jeg når 12. uge så må det være nok.

-Håber min bebs er enig...

Anmeld

28. december 2010

tine1985

PernilleB skriver:

godt godt... hehe.... hvorfor har du ikk gjort så meget ud a din profil..??

Er rimelig ny herinde. Oprettet en profil for noget tid siden, da jeg troede jeg var blevet gravid på mine p-piller. Det viste sig så at det var en cyste der drillede. Men da vi så fandt ud af at jeg var blevet gravid, skyndte mig herind og lure Men har ind til videre bare kigget med fra sidelinien og suget viden og erfaringtil mig. Så derfor er jeg endnu ikke så meget inde i det. Men er helt vild med baby.dk, så det skal nok komme

Anmeld

28. december 2010

PernilleB

tine1985 skriver:

Er rimelig ny herinde. Oprettet en profil for noget tid siden, da jeg troede jeg var blevet gravid på mine p-piller. Det viste sig så at det var en cyste der drillede. Men da vi så fandt ud af at jeg var blevet gravid, skyndte mig herind og lure Men har ind til videre bare kigget med fra sidelinien og suget viden og erfaringtil mig. Så derfor er jeg endnu ikke så meget inde i det. Men er helt vild med baby.dk, så det skal nok komme

det er meget nemmere a hjælpe folk når man kan læse lidt om jer..

Anmeld

28. december 2010

tine1985

PernilleB skriver:

kommer hjem..?? hvor er i da henne..??

Hehe, ja det er en jungle... vi var osse virkelig blanke da vi skulle handle ind..!! men hvis du går ind på libero.dk, der er lister med ting man skal bruge som basis... er de rnoger a det i evt vil købe brugt er der jo masser herinde der er til salg...

Vi er på Island for at fejre jul og nytår med min kærestes familie Men må indrømme at jeg savner vores sofa. Ikke så fedt at være så langt hjemme fra, når man har det så skidt Tror da lige jeg vil hoppe ind på libero og kigge på de lister! Mine forældre vil gerne give barnevogn (bare den ikke koster 20.000 ). Så den skal vi ud og købe ligeså snart vi har været til nf. Glæder mig sååå meget. Nogle anbefalinger?

Anmeld

28. december 2010

tine1985

MetteMe skriver:

Ja man er jo villig til hvad som helst (næsten) når man har det sådan

Hehe, ja det kan da være. Du må lige prikke til ham/hende og give et prej om at det er nok nu

Kan slet ikke overskue tanken om at det bliver ved, så har sat mig for (som om det hjælper) at når jeg når 12. uge så må det være nok.

-Håber min bebs er enig...

Lad os aftale at jeg vågner op, og føler mig som et nyt menneske i morgen, og du følger trop om et par uger!!

Anmeld

28. december 2010

PernilleB

tine1985 skriver:

Vi er på Island for at fejre jul og nytår med min kærestes familie Men må indrømme at jeg savner vores sofa. Ikke så fedt at være så langt hjemme fra, når man har det så skidt Tror da lige jeg vil hoppe ind på libero og kigge på de lister! Mine forældre vil gerne give barnevogn (bare den ikke koster 20.000 ). Så den skal vi ud og købe ligeså snart vi har været til nf. Glæder mig sååå meget. Nogle anbefalinger?

island.... ahh, snyd..!! har været der... det er så smuk og dejligt... var oppe med mine forældr eog ride på den gyldne cirkel...!!

Vi har en Emmaljunga... og i det tilbyd (det er permanent tilbud babysam har), er der lift og pusletaske med... og vi købte den bare i sort, så uanset hva det blev så skulle den ikk byttes...

og de kan have den opbevaret for jer, og de samler den for jer... og der er 1 års eftersyn på den...!! den er top kvalitet.. personligt sys jeg odder er noget opblæst fis.. de er ikk bedre, kun dyrer... vi gav, 5999 for det hele... og man kan afdrage på den mens man er gravid... og man skal ligge et depositum på... 1200 tror jeg det var...

hva med autostol, hva har i tænkt jer der..??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.