Hvornår skal man reagere?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2010

<3

Spis kalorieholdig mad. Såsom alt-i-en kiks, dem levede jeg af i hele min graviditet.

Jeg spiste dem FØR jeg stod op om morgenen. Det tog rigtig meget af kvalmen. Så jeg lagde dem på natbordet inden jeg skulle sove så de var klar som det første.

Noget andet der hjalp på kvalmen var kombineret motion og hvile

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2010

tine1985

PernilleB skriver:

umelbart nej... hmmm... men jeg havde samme problem... prøv a vent til du bliver rigtig sulten... eller kiks er godt... bananer... kage... cocio... apelsiner... the med sukker.. hehe... håber ikk dit 2. og 3. trimester er som mine...

Åh, det må du ik sige. Fortsatte det virkelig igennem hele din graviditet??

Anmeld

28. december 2010

tine1985

Kirle skriver:

Spis kalorieholdig mad. Såsom alt-i-en kiks, dem levede jeg af i hele min graviditet.

Jeg spiste dem FØR jeg stod op om morgenen. Det tog rigtig meget af kvalmen. Så jeg lagde dem på natbordet inden jeg skulle sove så de var klar som det første.

Noget andet der hjalp på kvalmen var kombineret motion og hvile

Prøvede jeg også en morgen. Men kastede efterfølgende op 5 gange på en time Så kiks er stadig på min fy-liste

Anmeld

28. december 2010

PernilleB

tine1985 skriver:

Åh, det må du ik sige. Fortsatte det virkelig igennem hele din graviditet??

nej.. jeg havde 8 uger i træk med bræk

derefter var det sjovt...!! i 2. trimester var jeg liderlig 24  7...!!! og 3. trimester, kunne jeg KUN og mener KUN spie knækbrød:frokost fra wasa, og drikke cocio, og da softice sæsonen kom, spister jeg 3-4 hver dag..!!! namnam... men nu kan jeg så apsolut ikk døje knækbrød... lol

men rolig, det går over... de kloge siger a har du MEGET kvamle sammenhængen i starten, så får man en nem gravidtet og en let fødsel... det passede 50-50 på mig...

Anmeld

28. december 2010

<3

tine1985 skriver:

Prøvede jeg også en morgen. Men kastede efterfølgende op 5 gange på en time Så kiks er stadig på min fy-liste

Tja... så må du finde på noget andet. Du skal have noget næring på den ene eller anden måde. Så må du æde lidt løbende så du holder bare lidt nede. Og jo jeg taler af erfaring. Af min 38 graviditetsuger så var der en eller to jeg IKKE havde kvalme i.

Anmeld

28. december 2010

tine1985

PernilleB skriver:

nej.. jeg havde 8 uger i træk med bræk

derefter var det sjovt...!! i 2. trimester var jeg liderlig 24  7...!!! og 3. trimester, kunne jeg KUN og mener KUN spie knækbrød:frokost fra wasa, og drikke cocio, og da softice sæsonen kom, spister jeg 3-4 hver dag..!!! namnam... men nu kan jeg så apsolut ikk døje knækbrød... lol

men rolig, det går over... de kloge siger a har du MEGET kvamle sammenhængen i starten, så får man en nem gravidtet og en let fødsel... det passede 50-50 på mig...

Hehe tror jeg nu ikke kæresten ville have noget i mod, da jeg ik har været så gavmild på det sidsteMen dejligt at høre at det blev bedre i dit andet trimester. Håber jeg kan følge dine fodspor (minus knækbrød og softice )

Anmeld

28. december 2010

PernilleB

tine1985 skriver:

Hehe tror jeg nu ikke kæresten ville have noget i mod, da jeg ik har været så gavmild på det sidsteMen dejligt at høre at det blev bedre i dit andet trimester. Håber jeg kan følge dine fodspor (minus knækbrød og softice )

hehe, det er jo forskelligt hvordan man bliver og opføre sig... men vi lagde sex på hylden 1. jule dag da jeg begyndte a bløde under sex... øvøv... blev meget bange og ed a det, men det viste sig ikk a være noget..ihhh, hvor jeg savner a være gravid... sidder her og tænker tilbage... suk...

Anmeld

28. december 2010

tine1985

Kirle skriver:

Tja... så må du finde på noget andet. Du skal have noget næring på den ene eller anden måde. Så må du æde lidt løbende så du holder bare lidt nede. Og jo jeg taler af erfaring. Af min 38 graviditetsuger så var der en eller to jeg IKKE havde kvalme i.

Uh, hvor frygteligt!! Så skal jeg vidst ik pive. Har heldigvis nogle gode dage ind i mellem hvor jeg kan få spist en hel masse i løbet af eftermiddagen. Ville bare ønske der var flere af dem! Jeg har googlet lidt og læst om nogle piller man kan få mod kvalme, som ikke skulle være skadelige for bebs. Prøvede du dem?

Anmeld

28. december 2010

tine1985

PernilleB skriver:

hehe, det er jo forskelligt hvordan man bliver og opføre sig... men vi lagde sex på hylden 1. jule dag da jeg begyndte a bløde under sex... øvøv... blev meget bange og ed a det, men det viste sig ikk a være noget..ihhh, hvor jeg savner a være gravid... sidder her og tænker tilbage... suk...

Det er godt nok også en dejlig lille pige i har fået ud af det Kan godt forstå du savner det. Til trods for kvalmen er det jo en helt ubeskrivelig dejlig følelse at vide at det skyldes en dejlig lille bebs. Kan sleeet ikke vente til at jeg begynder at kunne mærke liv derinde

Anmeld

28. december 2010

PernilleB

tine1985 skriver:

Det er godt nok også en dejlig lille pige i har fået ud af det Kan godt forstå du savner det. Til trods for kvalmen er det jo en helt ubeskrivelig dejlig følelse at vide at det skyldes en dejlig lille bebs. Kan sleeet ikke vente til at jeg begynder at kunne mærke liv derinde

Jeg mærkede liv meget tidligt... i uge 16... og det var en fantastisk fornemmelse.. og man bliver overrasket hver dag når man kan mærke barnet bliver stærkere og stærkere..!! ved i hva i får..???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.