Ville du buste en tatovør der laver ulovlige tatoveringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

Dinna88

B&J skriver:

Jo det tror jeg tit folk gør ellers skider de bare på den fordi man gør jo endelig det man syntes er rigtigt eller ja selv om det er forkert...

Ja Men det er lidt sjovt at nogle ting er så "harmløse" at størstedelen faktisk er ligeglad med lovgivningen. Jeg kunne selv godt tænke min en tatovering på min hånd, men jeg ved nu ikke om jeg skal have den. Men så ville jeg nok få den lavet i udlandet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Dinna88

Baagøe skriver:

Så absolut nej...

Er der er grund?

Anmeld

18. december 2010

Mette 28

Dinna88 skriver:

Okay
Jeg kan heller ikke se det logiske i lovgivningen, jeg gad i hvert fald godt vide hvad grunden til at det er ulovligt er. 

Uhh har faktisk haft søgt om det før og ved at loven er over 50 år gammel og det er noget med at det kan virke anstødende at før den lavet så synlige steder, men det er ikke ulovligt at have dem i Danmark kun at få dem lavet her hjemme, min tatovør har selv i hovedet, halsen og hænderne og kan ikke se noget farligt eller anstødende ved ham fordi han har dem..

Anmeld

18. december 2010

Dinna88

Mette 27 skriver:

Uhh har faktisk haft søgt om det før og ved at loven er over 50 år gammel og det er noget med at det kan virke anstødende at før den lavet så synlige steder, men det er ikke ulovligt at have dem i Danmark kun at få dem lavet her hjemme, min tatovør har selv i hovedet, halsen og hænderne og kan ikke se noget farligt eller anstødende ved ham fordi han har dem..

Wauw, måske skulle de opdatere lidt! Samfundet ændrer sig jo! 

Nej, tatoveringer får bestemt heller ikke mig til at se anderledes på folk. Og jeg dømmer ikke folk! Og at det virker anstødende er noget pjat - det er jo ligesom at det er sværere at få arbejde med synlige tatoveringer. Jeg synes det er diskrimination.... Og derfor har jeg også, uden tøven, fået en stor en på overarmen, for hvis et sted ikke vil ansætte mig pga. den, så gider jeg sgu ikke arbejde der

Anmeld

18. december 2010

B&J

Dinna88 skriver:

Ja Men det er lidt sjovt at nogle ting er så "harmløse" at størstedelen faktisk er ligeglad med lovgivningen. Jeg kunne selv godt tænke min en tatovering på min hånd, men jeg ved nu ikke om jeg skal have den. Men så ville jeg nok få den lavet i udlandet

Ja men de må jo nød til det.. som de siger det er lige som jeg har ikke noget imod af komme ind i en butik hvor der står en punker med piercinger eller tatoo over det hele.... bare han er sød og flik eller hende syntes det kun er godt man kan have sin egen stil... vil heller ind i en butik hvor der står en punker en istedet for nogle af de personer der står i de butikker her i hjørring de er så snoppet og højrøvet af man kun gør igen

Anmeld

18. december 2010

Mette 28

Dinna88 skriver:

Wauw, måske skulle de opdatere lidt! Samfundet ændrer sig jo! 

Nej, tatoveringer får bestemt heller ikke mig til at se anderledes på folk. Og jeg dømmer ikke folk! Og at det virker anstødende er noget pjat - det er jo ligesom at det er sværere at få arbejde med synlige tatoveringer. Jeg synes det er diskrimination.... Og derfor har jeg også, uden tøven, fået en stor en på overarmen, for hvis et sted ikke vil ansætte mig pga. den, så gider jeg sgu ikke arbejde der

Ja det er noget pjat, selv Dansk supermarked hvor jeg arbejder må vi vise dem nu, de skal bare ikke være anstødende eller være på hænder, hals og hovedet.. Anstødende mener de nok sådan en totalt splatter tusse...

Anmeld

18. december 2010

Pia.

Nej det kunne jeg da ikke drømme om - Det må være op til tattvøren og den tattoveret kunde, da ikke mig...

Jeg har aldrig forstået hvorfor folk har så travlt med at melde andre - hvad pokker får man ud af det ...

Ja der er regler, men det er der for så meget...

Anmeld

18. december 2010

Dinna88

B&J skriver:

Ja men de må jo nød til det.. som de siger det er lige som jeg har ikke noget imod af komme ind i en butik hvor der står en punker med piercinger eller tatoo over det hele.... bare han er sød og flik eller hende syntes det kun er godt man kan have sin egen stil... vil heller ind i en butik hvor der står en punker en istedet for nogle af de personer der står i de butikker her i hjørring de er så snoppet og højrøvet af man kun gør igen

Det er fantastisk at der findes mennesker med sådan en holdning
Men det forstår jeg godt! Og ofte er personer der har udsmykket deres kroppe på denne måde, i store mængder, rigtig åbne og imødekommende fordi de ved hvordan det er at blive dømt

(Jeg er en af dem. Jeg dømmer ikke folk på udseendet, da jeg ikke selv vil det pga. min tatovering, mine piercings og mit røde hår) 

Anmeld

18. december 2010

Mette 28

B&J skriver:

Hvor kan jeg kun være så enig med dig, hader at komme ind i en butik hvor man lige får elevator blikket, fordi man ikke har ti lag make up på, eller går i de vildeste stiletter i det her vejr. elsker selv at gå ud min mine kondisko og jeans og en hummel trøje, ahh så har jeg det godt, men kan også godt lidt at gå i tunikaer og lange støvler, gider bare ikke ligne en der skal i byen hver dag... He he ville så heller ikke tage ti lag make up på alligevel..

Anmeld

18. december 2010

CarinaSB

Nej jeg ville ikke melde det .. det er jo op til tattovøren selv om han vil lave noget ulovligt ..  det svier jo til ham selv hvis han bliver snuppet ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.