Ville du buste en tatovør der laver ulovlige tatoveringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

Dinna88

Miss.Sunshine skriver:

jeg sagde heller ikke DU skulle debatten gik vel på om vi andre ville? og jeg ville.

Knus

Nej nej, det var heller ikke sådan ment
Det var mere i forhold til det eksempel jeg gav - jeg har muligheden for at anmelde dem, men jeg tror ikke jeg gør = mit svar på mit eget spørgsmål  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Dinna88

Mette 27 skriver:

Tja næ det ville jeg nu ikke, det må være hendes sag at få lavet en der er ulovlig og ikke min, synes ikke der er noget vildt forkert i det, selvom man ikke må i Danmark. Nogen gange kan man også være lidt for smålig i mine øjne... Måske ville jeg reagere hvis det var forældre der fik deres meget mindre årige børn tatoveret, men ellers så er det deres egen sag og liv man ikke skal blande sig i...

Jamen, jeg snakker jo ikke om dem der har tatoveringerne, jeg snakker om tatovøren  

Jeg trækker ikke en mine når jeg ser en med tatoveringer der er ulovligt lavet, for det er jo ikke ulovligt at have dem.

Anmeld

18. december 2010

Dinna88

lisesp83 skriver:

Så enig..

Jeg har en på halsen, og en på fingeren. Og so what, det er mit valg. Jeg er glad for dem, og hvis jeg så fortryder senere, så det mit problem. hehe

Jeg mener ikke dem der er tatoveret, men dem der gør det!
Jeg er fuldstændig ligeglad med hvor folk har en tatovering henne, det er mere om man melder dem for at gøre noget ulovligt? 

Anmeld

18. december 2010

Mette 28

lisesp83 skriver:

Så enig..

Jeg har en på halsen, og en på fingeren. Og so what, det er mit valg. Jeg er glad for dem, og hvis jeg så fortryder senere, så det mit problem. hehe

Ja nemlig det er dit eget problem og sådan er det og andre kan bare grine af dig at tænke så kan hun lærer det hvis du fortryder en dag, men man får den jo heller ikke lavet for at fortryde, synes godt nok man kan komme lidt for langt ude hvad angår at blande sig i andres liv og ja forretning.. Men ja det er bare min mening og mange er helt sikkert ikke enig med mig.

Anmeld

18. december 2010

lisesp83

Dinna88 skriver:

Jeg mener ikke dem der er tatoveret, men dem der gør det!
Jeg er fuldstændig ligeglad med hvor folk har en tatovering henne, det er mere om man melder dem for at gøre noget ulovligt? 

Syns mit svar gir sig selv.

Da jeg har på halsen og hånden, ville jeg aldrig melde en tatovør. Så ville jeg da være dobbeltmoralsk.

Anmeld

18. december 2010

lisesp83

Mette 27 skriver:

Ja nemlig det er dit eget problem og sådan er det og andre kan bare grine af dig at tænke så kan hun lærer det hvis du fortryder en dag, men man får den jo heller ikke lavet for at fortryde, synes godt nok man kan komme lidt for langt ude hvad angår at blande sig i andres liv og ja forretning.. Men ja det er bare min mening og mange er helt sikkert ikke enig med mig.

Jeg er helt enig.

Man skal også passe på, man ikke går i for små sko..

Anmeld

18. december 2010

Dinna88

Mette 27 skriver:

Jeg tror ikke du helt forstår mig... Det her handler slet ikke om hvorvidt man har en tatovering eller ej, der er ulovligt lavet, men om, om personen der har lavet den burde meldes for at bryde loven. Hvis det er sådan du har forstået det, så forstår jeg desværre ikke dit svar

Men.... Du ville ikke melde en tatovør for det. Og hvad er det din grund er? for jeg forstår ikke det med at det er ens eget valg om man har eller ej, kan ikke helt få det til at passe ind 

Anmeld

18. december 2010

Dinna88

lisesp83 skriver:

Syns mit svar gir sig selv.

Da jeg har på halsen og hånden, ville jeg aldrig melde en tatovør. Så ville jeg da være dobbeltmoralsk.

Ja, sådan kan man se på det, men på den anden side så gør du jo intet ulovligt i at have den, men det gør han ved at lave den?

Jeg taler ikke for eller imod at melde dem, jeg er neutral, bare lige så det er klargjort  

Anmeld

18. december 2010

Mette 28

Dinna88 skriver:

Jamen, jeg snakker jo ikke om dem der har tatoveringerne, jeg snakker om tatovøren  

Jeg trækker ikke en mine når jeg ser en med tatoveringer der er ulovligt lavet, for det er jo ikke ulovligt at have dem.

Forstår godt dit spørgsmål og mener det er småligt at anmelde ham for at have lavet den, var det små børn så ville mit svar været et andet. Synes ikke der er noget forkert i det, og forstår heller ikke det er ulovligt i Danmark på hænder og hals, ville aldrig selv have en på halsen.. Men ja brug tid på noget andet end at anmelde sådan en.. 

Anmeld

18. december 2010

B&J

Jeg ville heller ikke melde det... jeg syntes det er fint og man bestemmer jo selv om man vil have det eller ej... og hvis man ikke ønsker den mere er det jo ikke tatovørens fejl...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.