Ville du buste en tatovør der laver ulovlige tatoveringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

karina pigen

JustMe skriver:

Yep. i mine øjne er den aldersgrænse sat, fordi man dér mener at et ungt menneske er i stand til at tage fuldt vare på sig selv og træffe rigtige beslutninger. Det gælder også tatoveringer

synes alders græsen er fin nok, synes det er en stor beslutning at blive tusset, og hvis man er under og er helt vild og alt det der så synes jeg det er ganske fint at man skal ha en forældre med, håber så at man har taget en fornuftig snak i familien og ja den unge har vel også har en del overvejelser over lidt tid siden man vælger at få sin mor/far p banen.. og heller end en at man står i vennegruppen uden for af en tussemand og lige i øjeblikket bliver grebet af det smart og sejt at blive tusset.

nu har jeg selv en del og har ville haft det siden jeg var 15 og fik først min den første da jeg var 20 så har intet mod tusser men synes mange unge for dem for det er mode og sejt.. det samme går lidt for bryster..thiii

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Dinna88

karina pigen skriver:

man kan så gå i FOR SMÅ SKO..

hvis du går over for rødt skal jeg så anmelde dig?? for det er os ulovligt, det samme med lys på cyklen, og så videre.

samfundet skal sgu heller ik tag ansvar for alt og alle, går udfra folk der vælger at lave en tus et sted de ved de ik må tager ansvaret for det hvis der sker noget..

det er vist blevet ulovlig de steder fordi der er større risiko for noget kan gå galt lige de steder.. og jeg er 100 på at en tatovør vil fortælle om det det og hvis ik så ved næsten alle at det er ulovlig og så må man da håbe de er ansvarlige nok at de har undersøgt hvorfor...

ved godt er loven er sat for at overholde men hold nu kæft hvor dem der har lavet et par af de love bare latterlige...

Nu henvender du dig jo personligt til mig ved at skrive "du" - vil det sige at du går ud fra at jeg melder tatovører der gør det? 

Men tak for svar  

Anmeld

18. december 2010

karina pigen

Dinna88 skriver:

Nu henvender du dig jo personligt til mig ved at skrive "du" - vil det sige at du går ud fra at jeg melder tatovører der gør det? 

Men tak for svar  

ja for jeg svarede tilbage på det du skrev..

og fordi jeg mener at hvis vi alle skal rende rundt og melde folk for ting som at cylke uden lys, går over for rødt, eller en tatovør der tusser en som selv har bedt om det, så bliver Danmark fandme et nederen land at bo i hvor alle kigger sig over skulderen og mistror alle.

jeg er NÆSTEN sikker på at ALLE overtråden en lov for der er SÅ mange af dem selv regler man ik engang selv lige ved..

synes der er stor forskel på hvilke regler/love man bryder.

synes ik man er kriminel fordi man tusser en på halsen ( og bryder man en lov så er man jo kriminel  siger folk.. men synes det meeget værre hvis en person tusser uden at være tatovør for det kan gå riigtig galt og man kan sætte en andens liv på spil i sidste ende. ( hvilke er set før)

Anmeld

18. december 2010

Laulund87

karina pigen skriver:

og fordi jeg mener at hvis vi alle skal rende rundt og melde folk for ting som at cylke uden lys, går over for rødt, eller en tatovør der tusser en som selv har bedt om det, så bliver Danmark fandme et nederen land at bo i hvor alle kigger sig over skulderen og mistror alle.

jeg er NÆSTEN sikker på at ALLE overtråden en lov for der er SÅ mange af dem selv regler man ik engang selv lige ved..

synes ik man er kriminel fordi man tusser en på halsen ( og bryder man en lov så er man jo kriminel  siger folk.. men synes det meeget værre hvis en person tusser uden at være tatovør for det kan gå riigtig galt og man kan sætte en andens liv på spil i sidste ende. ( hvilke er set før)

Altså hun skriver jo ingen steder at hun selv har gjort/vil gøre det..Hun spørger om DU ville gøre det..Helt enkelt

Anmeld

18. december 2010

karina pigen

Laulund87 skriver:

Altså hun skriver jo ingen steder at hun selv har gjort/vil gøre det..Hun spørger om DU ville gøre det..Helt enkelt

nej det har jeg forstået men jeg valgt at skrive på hendes indlæg..  at jeg skriver Du istedet for man behøver man heller ik at tage så personligt..

jeg svarede og udfr amit svar tror jeg ik man er i tvilv hvad jeg ville gøre.

der er intet surt i det jeg skriver bare fordi jeg ik lige benytter mig at smilende ansigter når jeg skriver..overhovedet

Anmeld

18. december 2010

Dinna88

Hm.. Rolig nu. Jeg vil gerne påpege, som Laulund87 skriver, at jeg ingen steder har skrevet at jeg har i sinde at gøre det. Så der er skam ingen grund til at hidse sig sådan op. 

Men Tak for svar.  Godt at høre folks meninger.

Anmeld

18. december 2010

karina pigen

Dinna88 skriver:

Hm.. Rolig nu. Jeg vil gerne påpege, som Laulund87 skriver, at jeg ingen steder har skrevet at jeg har i sinde at gøre det. Så der er skam ingen grund til at hidse sig sådan op. 

Men Tak for svar.  Godt at høre folks meninger.

jeg er slet ik hidsig, og siger heller ik at du ville melde det

jeg valgte bare at skrive du istedet for flertallet ..

har en holdning om det og det fortæller jeg da, jeg skriver ik bare ja nej jeg forklare hvorfor jeg enten er for eller imod.

så er ked af hvis jeg fremstår sur eller ophidsig har bare en holdning om tingene og ja s¨å skriver jeg på den måde som jeg nu gør .. men den skal ik opfattes som sur

Anmeld

18. december 2010

Dinna88

karina pigen skriver:

jeg er slet ik hidsig, og siger heller ik at du ville melde det

jeg valgte bare at skrive du istedet for flertallet ..

har en holdning om det og det fortæller jeg da, jeg skriver ik bare ja nej jeg forklare hvorfor jeg enten er for eller imod.

så er ked af hvis jeg fremstår sur eller ophidsig har bare en holdning om tingene og ja s¨å skriver jeg på den måde som jeg nu gør .. men den skal ik opfattes som sur

Okay.
Ja, jeg synes du fremstod som sur, lidt hidsig endda, men beklager da  

Anmeld

18. december 2010

mor-til-vanessa

nej det ville jeg ikke. ikke lige med sådan noget. synes det er helt op til folk hvor de vil have tattoe, det synes jeg ikke kommer andre ved.

Anmeld

18. december 2010

Pige2009

Dinna88 skriver:

okay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.