Dinna88 skriver:
Hej babyfolk.
Jeg kom til at tænke på dette, da en bekendt smed et billede op af sin nye tatovering der er lavet på hendes hals. Folk er helt vilde med den og spørger om hvor den er lavet og så videre, og hun skriver hvor den er lavet. På et offentligt site. Og hun har ikke en privat profil (det er på facebook)
Så slog det mig... Ville I buste en tatovør for at lave ulovlige tatoveringer? Det min bekendte skrev på Facebook er jo lige til politiet.
Jeg har aldrig selv meldt nogen for det, men jeg er lidt harm over at der er så mange der er fuldstændig ligeglade med at bryde loven på det punkt. Men at melde dem? Det tror jeg nu ikke. Hvad med jer?
Nej det ville jeg absolut ikke, og jeg synes helt ærligt at vores samfund har en kedelig tendens med at melde hinanden
Min søn er 17 og har en stor tatovering, hvilket jo så er ulovligt. Men det er hans valg, ligesom jeg også selv har flere tatoveringer.
Det kan godt være at der findes love og regler fpr mange ting, og at man derfor kan melde andre for at overtræde disse love, men derfor er det ikke sikkert man behøver at gøre det.
Jeg ville melde alt, hvad der skader andre, som vold, misbrug og vanrøgt, og alt ud over det ville jeg holde min snude ude af
Anmeld