Ville du buste en tatovør der laver ulovlige tatoveringer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

Dinna88

Mette 27 skriver:

Forstår godt dit spørgsmål og mener det er småligt at anmelde ham for at have lavet den, var det små børn så ville mit svar været et andet. Synes ikke der er noget forkert i det, og forstår heller ikke det er ulovligt i Danmark på hænder og hals, ville aldrig selv have en på halsen.. Men ja brug tid på noget andet end at anmelde sådan en.. 

Okay, så du ville ikke melde dem fordi du faktisk er imod lovgivningen

Altså, er det sidste henvist til mig? For jeg har ikke oprettet tråden for at finde ud af om jeg skal melde en eller ej, blot for at høre folks meninger  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Mette 28

Dinna88 skriver:

Jeg tror ikke du helt forstår mig... Det her handler slet ikke om hvorvidt man har en tatovering eller ej, der er ulovligt lavet, men om, om personen der har lavet den burde meldes for at bryde loven. Hvis det er sådan du har forstået det, så forstår jeg desværre ikke dit svar

Men.... Du ville ikke melde en tatovør for det. Og hvad er det din grund er? for jeg forstår ikke det med at det er ens eget valg om man har eller ej, kan ikke helt få det til at passe ind 

Mit svar var til en der skrev hun selv havde en.

Og jeg forstår godt hvad du mener og fatter ikke det er ulovligt at lave en på halsen..

Anmeld

18. december 2010

Dinna88

B&J skriver:

Jeg ville heller ikke melde det... jeg syntes det er fint og man bestemmer jo selv om man vil have det eller ej... og hvis man ikke ønsker den mere er det jo ikke tatovørens fejl...

Okay

jeg tænker heller ikke på om man fortryder den, mere om vi burde tænke sådan at "selvfølgelig skal personen meldes når vedkommende gør noget ulovligt" men jeg gik ud fra at mange ikke tænker sådan, og den teori har åbenbart holdt stik indtil videre

Anmeld

18. december 2010

Mette 28

Dinna88 skriver:

Okay, så du ville ikke melde dem fordi du faktisk er imod lovgivningen

Altså, er det sidste henvist til mig? For jeg har ikke oprettet tråden for at finde ud af om jeg skal melde en eller ej, blot for at høre folks meninger  

Ja jeg er imod da jeg mener det er op til folk selv hvor de vil have lavet en tatovering henne, men nej det var ikke ment til dig har læst at du ikke ville melde det, men mener bare at man generelt kan have for travlt med andre mennesker og hvad de laver, hvis du forstår min lidt forvirrende forklaring 

Anmeld

18. december 2010

Dinna88

Mette 27 skriver:

Mit svar var til en der skrev hun selv havde en.

Og jeg forstår godt hvad du mener og fatter ikke det er ulovligt at lave en på halsen..

Okay
Jeg kan heller ikke se det logiske i lovgivningen, jeg gad i hvert fald godt vide hvad grunden til at det er ulovligt er. 

Anmeld

18. december 2010

Dinna88

Mette 27 skriver:

Ja jeg er imod da jeg mener det er op til folk selv hvor de vil have lavet en tatovering henne, men nej det var ikke ment til dig har læst at du ikke ville melde det, men mener bare at man generelt kan have for travlt med andre mennesker og hvad de laver, hvis du forstår min lidt forvirrende forklaring 

Ja, jeg forstår godt

Tak for svar!

Anmeld

18. december 2010

B&J

Dinna88 skriver:

Okay

jeg tænker heller ikke på om man fortryder den, mere om vi burde tænke sådan at "selvfølgelig skal personen meldes når vedkommende gør noget ulovligt" men jeg gik ud fra at mange ikke tænker sådan, og den teori har åbenbart holdt stik indtil videre

Tror tit folk slet ikke tænker over den da vi næsten alle gør noget ulovligt ind i mellem som henter musik eller film eller får en brændt skive osv... der er jo så mange ting.....

Anmeld

18. december 2010

Dinna88

B&J skriver:

Tror tit folk slet ikke tænker over den da vi næsten alle gør noget ulovligt ind i mellem som henter musik eller film eller får en brændt skive osv... der er jo så mange ting.....

Det er sandt. Og så tror jeg at mange finder lovgivningen ulogisk, tror du ikke? For som det er blevet skrevet mange steder, så er det vel i princippet op til folk selv - og en tatovør tatoverer jo gladeligt på steder der ikke er dækket, så det er egentlig lidt mærkeligt.

Anmeld

18. december 2010

Pige2009

Dinna88 skriver:

Hej babyfolk.

Jeg kom til at tænke på dette, da en bekendt smed et billede op af sin nye tatovering der er lavet på hendes hals. Folk er helt vilde med den og spørger om hvor den er lavet og så videre, og hun skriver hvor den er lavet. På et offentligt site. Og hun har ikke en privat profil (det er på facebook) 

Så slog det mig... Ville I buste en tatovør for at lave ulovlige tatoveringer? Det min bekendte skrev på Facebook er jo lige til politiet. 

Jeg har aldrig selv meldt nogen for det, men jeg er lidt harm over at der er så mange der er fuldstændig ligeglade med at bryde n på det punkt. Men at melde dem? Det tror jeg nu ikke. Hvad med jer? 

Så absolut nej...

Anmeld

18. december 2010

B&J

Dinna88 skriver:

Det er sandt. Og så tror jeg at mange finder lovgivningen ulogisk, tror du ikke? For som det er blevet skrevet mange steder, så er det vel i princippet op til folk selv - og en tatovør tatoverer jo gladeligt på steder der ikke er dækket, så det er egentlig lidt mærkeligt.

Jo det tror jeg tit folk gør ellers skider de bare på den fordi man gør jo endelig det man syntes er rigtigt eller ja selv om det er forkert...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.