Tulle Mus skriver:
Hold da op, det var sku flot ud holdte ud så længe, hvis man kan sige det.. Savnede du ikke en lille øl eller lidt vin indimellem??
Blev du slet ikke mødt med undren af nogen form, da du ammede så længe?? For hvis jeg allerede møder det nu, så må du da næsten også..??
Altså jeg tillader mig en lille bitte én engang imellem
Altså 1 glas rødvin eller 2 glas asti
(svarende til 1 genstand...) Det dør Frigg ikke af og det døde Idun ikke af 
Men jeg er ikke den store 'drikker'. Jeg har været stiv alt det jeg skulle fra jeg var 14 til 18 år (Som mine piger naturligvis IKKE GØR!!)... Men altså herefter har jeg stort set ikke drukket 
Så det savner jeg ikke.
Men altså - jo undren.. mmm... Faktisk ikke så meget
Naturligvis fik jeg alle de der kommentaerer om jeg så ville amme hende i spisefritkvarteret i skolen og hvad når hun blev teenager osv... Men så længe man selv er kold i røven overfor hvad folk siger, så stopper de hurtigt
Og samtidig gjorde jeg det jo, fordi jeg VED at det var godt for Idun og det var dejlig fint for mig. Nærhed og tæthed og tryghed
SÅ længe man selv hviler i sine beslutninger resptekterer folk det også tror jeg.
Men jeg så det slet ikke som at 'holde ud', det var bare en del af dagen, ligesom det er nu. Jeg tror jeg er født til at amme. HVis jeg havde levet i gamle dage, havde jeg måske været en 'amme' hehe... Da Frigg kom, så var mit mejeri bare igang igen. Som om min krop sagde: 'Nå nå, er det det vi skal igen ? - Jamen så gør vi da det' . Helt perfekt.
Anmeld