Tulle Mus skriver:
Må indrømme at jeg også får en halv øl og lign i ny og næ, men det er først når Matilde er kommet i seng, for så ved jeg at hun som regel aldrig vågner før næste morgen, og der er den halve øl ude af kroppen igen..
Men føler lidt jeg smug drikker.. Tihi
Uhh jeg sys bare det er så træls med de kommentar, elsker og amme min datter, men synes bare det såre lidt når folk siger så'n..
Der er min rygrad nok ikke stærk nok.. 
Men min babser har faktisk også virket upåklageligt lige fra starten, på trods af ks, mælken kom da hun var 2½ dag, og siden har det bare kørt derud af..
Altså da jeg LIGE fik Idun, så mødte jeg min veninde Pia for første gang. Héndes yngste er et år ældre end Idun og hun ammede hende og jeg sad med den der lille prut som Idun var... hehe. Og da anede jeg jo ingenting. ABSOLUT ingenting, så jeg sad bare der med stooooooore øjne og kiggede på det her KÆMPE barn der fik babber.
Jeg havde ikke planlagt at jeg bare var en ammer fra starten. Men jeg VIDSTE at jeg MINDST ville amme fuldt i 6 mrd også tage den derfra. Så var det bare helt naturligt for mig at blive ved et stykke tid 
Dejligt at høre at det bare kører for dig 
Anmeld