Hvornår stoppede i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

ESV

Tulle Mus skriver:

Tak...  

Synes samfundet opfører sig mærkeligt, for hvis man ikke ammer spædbørn så bliver man mødt med undren og skal forklare sig, og hvis man så også ammer længe, skal man s** også forklare sig.. Forstår det ikke helt..

Nej det er lidt en loose loose situation.. lige meget hvad du gør vil du blive mødt med undren og andre mennesker fordomsfulde blikke..

Så længe dit barn trives gør i jo det rigtige!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Lady Marion <3

Tulle Mus skriver:

hva så når i var på besøg ved venner og bekendte, hvad gjorde du så??

Satte mig ind i et andet rum  

Anmeld

18. december 2010

merethe

Profilbillede for merethe
Tulle Mus skriver:

Hej Piger..

Hvornår stoppede i med og amme, og hvorfor???

Jeg spørger fordi jeg tit bliver mødt med undren over at jeg stadig ammer min datter på 7 mdr.. Hun får kun bryst 4-6 gange i døgnet, nogle gange mindre.. Vi nyder det jo begge, så kan ikke se hvorfor jeg skal stoppe???

Jule Knus Maria

Jeg ammede min søn til han var ca 2år. Folk syntes at jeg var skingerende skør at jeg ammede ham så længe. Men for min dreng var det en rar afslutning på døgnet.

Anmeld

18. december 2010

Zafir

Tulle Mus skriver:

Må indrømme at jeg også får en halv øl og lign i ny og næ, men det er først når Matilde er kommet i seng, for så ved jeg at hun som regel aldrig vågner før næste morgen, og der er den halve øl ude af kroppen igen..  Men føler lidt jeg smug drikker.. Tihi

Uhh jeg sys bare det er så træls med de kommentar, elsker og amme min datter, men synes bare det såre lidt når folk siger så'n..  Der er min rygrad nok ikke stærk nok..

Men min babser har faktisk også virket upåklageligt lige fra starten, på trods af ks, mælken kom da hun var 2½ dag, og siden har det bare kørt derud af..  

Altså da jeg LIGE fik Idun, så mødte jeg min veninde Pia for første gang. Héndes yngste er et år ældre end Idun og hun ammede hende og jeg sad med den der lille prut som Idun var... hehe. Og da anede jeg jo ingenting. ABSOLUT ingenting, så jeg sad bare der med stooooooore øjne og kiggede på det her KÆMPE barn der fik babber. 

Jeg havde ikke planlagt at jeg bare var en ammer fra starten. Men jeg VIDSTE at jeg MINDST ville amme fuldt i 6 mrd også tage den derfra. Så var det bare helt naturligt for mig at blive ved et stykke tid

Dejligt at høre at det bare kører for dig

Anmeld

18. december 2010

Bom

ESV skriver:

Nej det er lidt en loose loose situation.. lige meget hvad du gør vil du blive mødt med undren og andre mennesker fordomsfulde blikke..

Så længe dit barn trives gør i jo det rigtige!!!!

Ja desværre.. Mærkeligt samfund vi lever i..

Men ja, hun trives i bedste velgående, godt med sul på kroppen til dårlige tider..

Anmeld

18. december 2010

Bom

Muffi :o=) skriver:

Satte mig ind i et andet rum  

Synes bare det ville være træls og "skjule" det, for det er jo en naturlig ting, men ja, det er sku ikke nemt..

Anmeld

18. december 2010

Bom

merethe skriver:

Jeg ammede min søn til han var ca 2år. Folk syntes at jeg var skingerende skør at jeg ammede ham så længe. Men for min dreng var det en rar afslutning på døgnet.

Endelig en mere der også har ammet længe, skønt...

Anmeld

18. december 2010

Lady Marion <3

Tulle Mus skriver:

Synes bare det ville være træls og "skjule" det, for det er jo en naturlig ting, men ja, det er sku ikke nemt..

Jeg syntes heller ikke man skal skjule det , men jeg selv havde det ikke godt med det nu han var blevet så stor   Havde det fint nok med at amme ham , brød mig bare ikke om at folk gloede .

Anmeld

18. december 2010

Bom

Zafir skriver:

Altså da jeg LIGE fik Idun, så mødte jeg min veninde Pia for første gang. Héndes yngste er et år ældre end Idun og hun ammede hende og jeg sad med den der lille prut som Idun var... hehe. Og da anede jeg jo ingenting. ABSOLUT ingenting, så jeg sad bare der med stooooooore øjne og kiggede på det her KÆMPE barn der fik babber. 

Jeg havde ikke planlagt at jeg bare var en ammer fra starten. Men jeg VIDSTE at jeg MINDST ville amme fuldt i 6 mrd også tage den derfra. Så var det bare helt naturligt for mig at blive ved et stykke tid

Dejligt at høre at det bare kører for dig

hehe ja når man sætter to ammende kvinder ved siden af hinanden med 1 års forskel på børnene, kan jeg måske godt se at det ser lidt mærkeligt ud.. Men hva, bare børnene også elsker det..

Nu må vi se hvor længe Matilde gider endnu, håber hun gider lææænge endnu..

Anmeld

18. december 2010

Bom

Muffi :o=) skriver:

Jeg syntes heller ikke man skal skjule det , men jeg selv havde det ikke godt med det nu han var blevet så stor   Havde det fint nok med at amme ham , brød mig bare ikke om at folk gloede .

Ja Emma Dilemma, hva skal man vælge.. Tror jeg isolere mig herhjemme indtil vi ikke ammer mere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.