Hvornår stoppede i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. december 2010

Zafir

Tulle Mus skriver:

Hehe så liner din Frigg meget vores Matilde, det er også bare hurtig hurtig og så ud og lege igen.. Tihi.. Hvis man ikke lige er hurtig nok med grøden eller leverpostej bliver hun total sur..

Og Matilde ligger også over kurven..  Hun er 7 mdr nu, og bruger str. 80..  Så ditto her med fløde babser..

Men hva, bare de er sunde og raske...

Nååeee hehe... Frigg ligger som sådan ikke OVER kurven Men hun ligger på den midterste (altså gennemsnittet) hvor Idun lå på den nederste... mmm... Så kan man se hvad forskel det gør.

Jeg fandt hendes fødselsdagskjole her for lidt siden... Den hun havde på da hun fyldte et år. hehe. Den var str. 74!!!! hahaha. Den når Frigg altså op i liiiiiiidt før, vil jeg skyde på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. december 2010

twinboys

Tulle Mus skriver:

Puha ja det kan jeg godt forstå hvis du også skulle malke ud..  Men sys sku det er flot og amme i 7 mdr med tvillinger..

Takker det varmede mit moderhjerte... For jeg gjorde det for mig selv... Egoistisk ja jeg ved det, men ja 7mdr. er også bedre end ingenting...

Anmeld

19. december 2010

SussieThyssen

Tulle Mus skriver:

Hej Piger..

Hvornår stoppede i med og amme, og hvorfor???

Jeg spørger fordi jeg tit bliver mødt med undren over at jeg stadig ammer min datter på 7 mdr.. Hun får kun bryst 4-6 gange i døgnet, nogle gange mindre.. Vi nyder det jo begge, så kan ikke se hvorfor jeg skal stoppe???

Jule Knus Maria

Jeg har aldrig ammet mine særligt meget eller længe og slet ikke kunnet lave mælk nok til de store børn, men de har fået hvad jeg havde.
Men har stoppet med amning fra den ene dag til den anden, da jeg fik den første ægløsning, så forsvandt mælken nemlig helt. Så max 6 til 8 uger.

Jeg synes da, at det er dejligt at du kan amme, og du skal da endelig blive ved et godt stykke tid endnu.

Kærligst
Sussie

Anmeld

19. december 2010

Ann-

jeg ammede Emma i 13 mdr..

fuldt ud til hun var 8 -9 mdr, hun ville ikke spise andet. hellere ikke flaske eller sut.

Anmeld

19. december 2010

Aves..

Tulle Mus skriver:

Hej Piger..

Hvornår stoppede i med og amme, og hvorfor???

Jeg spørger fordi jeg tit bliver mødt med undren over at jeg stadig ammer min datter på 7 mdr.. Hun får kun bryst 4-6 gange i døgnet, nogle gange mindre.. Vi nyder det jo begge, så kan ikke se hvorfor jeg skal stoppe???

Jule Knus Maria

Du skal da bare amme alt du kan...

Jeg ammede den store til han var 10 mdr. og de små til de var 5 og 6 mdr....alle tre valgte selv fra og havde de ville længere så havde jeg nydt det..

Anmeld

19. december 2010

Lærke90

Tulle Mus skriver:

Det er så trist når folk er så skæptiske.. Hvis man ikke ammer et spædbarn bliver man mødt med skæpsis og hvis man ammer for længe bliver sørme også mødt med skæpsis...  

Ja det er ikke helt nemt at være ammende mor

Anmeld

19. december 2010

Lady Marion <3

Tulle Mus skriver:

Ja Emma Dilemma, hva skal man vælge.. Tror jeg isolere mig herhjemme indtil vi ikke ammer mere..

he he he god ide   Eller not , jeg lader mig ikke forage over at man ammer store børn .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.