Hvornår stoppede i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.415 visninger
76 svar
0 synes godt om
16. december 2010

Bom

Hej Piger..

Hvornår stoppede i med og amme, og hvorfor???

Jeg spørger fordi jeg tit bliver mødt med undren over at jeg stadig ammer min datter på 7 mdr.. Hun får kun bryst 4-6 gange i døgnet, nogle gange mindre.. Vi nyder det jo begge, så kan ikke se hvorfor jeg skal stoppe???

Jule Knus Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2010

Amso

Jeg har ikke selv ammet, da jeg ikke har født mit første barn endnu.. Men det siges jo at man skal amme så længe man kan.. det skulle være det bedste. Så hvis i begge nyder det og det går fint, så bliv da endelig ved.. Syntes det dejligt at høre en mor der kan og gerne vil amme SÅ længe

Anmeld

17. december 2010

Anneiris

Min datter er i dag 2 mdr og jeg anner kún om natten. Jeg har ikke ammet fast i et par uger, fordi jeg ikke føler hun bliver mæt, så nu får hun MME, 200 ml 5 gange i døgnet..

.. Jo så får hun en tår hist og her hvis hun er lidt ked, eller hun bare vil ligge med sin mooooar 

Knus Anne

Anmeld

17. december 2010

Noneother

Inden jeg fik min søn, havde jeg en eller anden idé om at 6 måneder, og så var det slut.

men han er nu 7½ måned, og jeg ser ikke nogen grund til at stoppe, så længe vi begge hygger os SÅ meget med det. Så nu ser vi

Anmeld

17. december 2010

Bom

Amso skriver:

Jeg har ikke selv ammet, da jeg ikke har født mit første barn endnu.. Men det siges jo at man skal amme så længe man kan.. det skulle være det bedste. Så hvis i begge nyder det og det går fint, så bliv da endelig ved.. Syntes det dejligt at høre en mor der kan og gerne vil amme SÅ længe

Kan ikke sige andet end, glæd dig og ønsk at du kan amme, det er SÅ skønt, og en dejlig kontakt til bebs..

Anmeld

17. december 2010

Bom

Anneiris skriver:

Min datter er i dag 2 mdr og jeg anner kún om natten. Jeg har ikke ammet fast i et par uger, fordi jeg ikke føler hun bliver mæt, så nu får hun MME, 200 ml 5 gange i døgnet..

.. Jo så får hun en tår hist og her hvis hun er lidt ked, eller hun bare vil ligge med sin mooooar 

Knus Anne

Lidt mor hygge er altid dejligt, tror også nogle gange min matilde vil ha en tår, for at få lidt mor hygge..

Anmeld

17. december 2010

BinaMor

Gabriella var ca 18 måneder.. og det var da jeg var nogle uger henne med nr. 2.

Anmeld

17. december 2010

Bom

Noneother skriver:

Inden jeg fik min søn, havde jeg en eller anden idé om at 6 måneder, og så var det slut.

men han er nu 7½ måned, og jeg ser ikke nogen grund til at stoppe, så længe vi begge hygger os SÅ meget med det. Så nu ser vi

hehe sjovt du skriver det med de 6 mdr, for det sagde jeg også engang, og ammer jo stadig, og har ikke en plan om at stoppe..

Anmeld

17. december 2010

Bom

BinaMor skriver:

Gabriella var ca 18 måneder.. og det var da jeg var nogle uger henne med nr. 2.

Hva sagde folk når de så det?? Jeg tænker bare når dem jeg kender allerede undres ved 7 mdr, så glæder jeg mig da ikke til og se dem, hvis jeg stadig ammer når hun er 2 år..

Anmeld

17. december 2010

SHERO

Min søn er 11 måneder og jeg ammer stadigvæk, meget lidt.. er igang med ammestop nu, men kun fordi han vågner om natten for at amme, ellers var jeg blevet ved lidt endnu, synes det er super hyggeligt om morgen, og når han bliver hentet fra dagplejen... synes ikke der er noget underligt i det... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.