Hvornår stoppede i??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2010

LotteGabriella

Tulle Mus skriver:

2 mdr er også bedre end ingenting..  Og du har jo sikkert en lige så sund datter af den grund..

Ja det må man sige...hun er stort set aldrig syg, kun lidt forkølet engang imellem Jeg kan kun husket at hun har været rigtig syg 2 gange af et par dages varighed, så det er bare dejligt - og nu er hun da 2,5 år

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2010

Pige2009

Tulle Mus skriver:

Hehe ja så er det skam også slut her..  Selvom Matilde faktisk allerede er meget bevidst om at det er bag min bluse at maden er..

Simpelthen klasse. Hvornår har du tænkt, at det er helt slut?

Anmeld

18. december 2010

Bom

LotteGabriella skriver:

Ja det må man sige...hun er stort set aldrig syg, kun lidt forkølet engang imellem Jeg kan kun husket at hun har været rigtig syg 2 gange af et par dages varighed, så det er bare dejligt - og nu er hun da 2,5 år

Hold da op, godt immunforsvar hun har sig der..

Håber Matilde bliver lige så sund..

Anmeld

18. december 2010

Zafir

Altså jeg ammede jo Idun i 3½ år Det var rigtig fint.

De første 6 mrd fuldt. Så en meget meget stille overgang til mad. Så var det mere og mere mad og mindre og mindre babs. Fra hun var halvandet år ca, var det ikke mere end 2 gange i døgnet højst.

Så til sidst - det sidste års tid - bare en aften hygge babber og lidt mere hvis hun var syg. TIl sidst så var det at jeg sagde: Nat historie eller babber og til sidst valgte hun bare nathistorien

Anmeld

18. december 2010

LotteGabriella

Tulle Mus skriver:

Hold da op, godt immunforsvar hun har sig der..

Håber Matilde bliver lige så sund..

ja vi synes sgu også at det er dejligt, men lad os nu se når hun kommer i børnehave til sommer - det kan jo ændre sig

selvfølgelig gør hun da det

Anmeld

18. december 2010

Bom

Baagøe skriver:

Simpelthen klasse. Hvornår har du tænkt, at det er helt slut?

Ved det faktisk ikke.. Havde faktisk købt MME og flasker da hun var 5 mdr eller sådan noget, men det var så også det, længere er vi ikke kommet..  Jeg kan ikke rigtig give slip, da det er så hyggeligt..  Men hun får da en flaske i ny og næ hvis jeg skal noget og ikke lige kan få snøvlet mig færdig til og komme hjem til mad tid..

Anmeld

18. december 2010

Bom

Zafir skriver:

Altså jeg ammede jo Idun i 3½ år Det var rigtig fint.

De første 6 mrd fuldt. Så en meget meget stille overgang til mad. Så var det mere og mere mad og mindre og mindre babs. Fra hun var halvandet år ca, var det ikke mere end 2 gange i døgnet højst.

Så til sidst - det sidste års tid - bare en aften hygge babber og lidt mere hvis hun var syg. TIl sidst så var det at jeg sagde: Nat historie eller babber og til sidst valgte hun bare nathistorien

Hold da op, det var sku flot ud holdte ud så længe, hvis man kan sige det.. Savnede du ikke en lille øl eller lidt vin indimellem??

Blev du slet ikke mødt med undren af nogen form, da du ammede så længe?? For hvis jeg allerede møder det nu, så må du da næsten også..??

Anmeld

18. december 2010

Pige2009

Tulle Mus skriver:

Ved det faktisk ikke.. Havde faktisk købt MME og flasker da hun var 5 mdr eller sådan noget, men det var så også det, længere er vi ikke kommet..  Jeg kan ikke rigtig give slip, da det er så hyggeligt..  Men hun får da en flaske i ny og næ hvis jeg skal noget og ikke lige kan få snøvlet mig færdig til og komme hjem til mad tid..

Ej, bruger du også det udtryk! Jeg elsker det

Anmeld

18. december 2010

Bom

LotteGabriella skriver:

ja vi synes sgu også at det er dejligt, men lad os nu se når hun kommer i børnehave til sommer - det kan jo ændre sig

selvfølgelig gør hun da det

Nej nej det gør det da ikke..  Hun bliver da ved med og være så sund.. Tihi..

Anmeld

18. december 2010

LotteGabriella

Tulle Mus skriver:

Nej nej det gør det da ikke..  Hun bliver da ved med og være så sund.. Tihi..

hi hi hi, we hope

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.