Er det for tidligt, efter jeres mening?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

BinaMor

Men ud fra det du skriver her virker du jo meget defensiv og afklaret omkring jeres valg. så forstår jeg ikke helt hvad du vil med tråden her.

Altså de folk der mener det er for tidligt er da for mig at se kommet med saglige og videnskabeligt funderede argumenter for deres synspunkter. at i så vil noget andet er jo jeres sag.

lige præcis. ønsker du kun svar af samme holdning så er spgm vendt forkert

held og lykke med projektet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Fru.Mäes <3

BinaMor skriver:

lige præcis. ønsker du kun svar af samme holdning så er spgm vendt forkert

held og lykke med projektet 

Så er det mig som er en klump, til at skrive - MY BAD

Anmeld

15. december 2010

Aves..

FrøkenHedegaard skriver:

.. Det var ikke min mening at det skulle lyde sådan hvert fald  SÅ det må I endelig ikke opfatte sådan...

Jeg lagde egentlig tråden ud, for at høre hvad andres mening var omkring det..

Ud fra hvad folke skriver, får det ikke min til at ændre mening - vi har taget valget og så må vi leve med det

KAN osse nemt være, at han kommer ind igen

Det jeg synes er lidt mærkeligt, men det er jo ud fra min verden.. det er at du ikke har lyst til, brug for og behov for at have ham helt tæt på om natten, så du kan "passe på ham".....

Mine børn er 8 og 4 år og vi sover alle sammen, det er super hyggeligt og ja, man vågner da ind imellem men det gode er jo at de ikke skal op når de har brug for lige at høre jeg er der og at jeg aldrig har været oppe med natteroderi.

Anmeld

15. december 2010

Fru.Mäes <3

Jildes skriver:

Det jeg synes er lidt mærkeligt, men det er jo ud fra min verden.. det er at du ikke har lyst til, brug for og behov for at have ham helt tæt på om natten, så du kan "passe på ham".....

Mine børn er 8 og 4 år og vi sover alle sammen, det er super hyggeligt og ja, man vågner da ind imellem men det gode er jo at de ikke skal op når de har brug for lige at høre jeg er der og at jeg aldrig har været oppe med natteroderi.

Har lyst til,brug for og behov for ham - men synes jeg har nok i ham i løbet af dagen  Kunne osse være han synes det var dejligt at slippe for sin mor om natten - og har kun brug for mig når han skal ammes

De nætter hvor han så ikke gider at falde i søvn igen, kommer han da osse med ind i sengen og ligge hos mig

Anmeld

15. december 2010

Aves..

FrøkenHedegaard skriver:

Har lyst til,brug for og behov for ham - men synes jeg har nok i ham i løbet af dagen  Kunne osse være han synes det var dejligt at slippe for sin mor om natten - og har kun brug for mig når han skal ammes

De nætter hvor han så ikke gider at falde i søvn igen, kommer han da osse med ind i sengen og ligge hos mig

Spædbørn har nu ikke brug for at slippe for mor, de er en del af mor, i symbiose, så de har som bare brug for al den kontakt og nærhed de kan få.

Ja, vi er jo forskellige, jeg har det langt fra som du har det, men sådan er verden jo indrettet..

Anmeld

15. december 2010

Fru.Mäes <3

Jildes skriver:

Spædbørn har nu ikke brug for at slippe for mor, de er en del af mor, i symbiose, så de har som bare brug for al den kontakt og nærhed de kan få.

Ja, vi er jo forskellige, jeg har det langt fra som du har det, men sådan er verden jo indrettet..

Har du ret i - og heldigvis for at vi ikke alle sammen er ens

SÅ ville verden nemlig være TEMMELIG kedelig

NÅHH, har en bette mand som vil have mad nu - GOD AFTEN til jer alle sammen

Anmeld

15. december 2010

2721

Lou87 skriver:

3 uger.. ! ..
Ja jeg skal ikk være dommer.. Men jeg synes godt nok det er tidligt

Man skal gøre det der virker for en, men jeg synes så også at man burde ha set sådan noget komme.. altså som mangel på søvn osv, ved og få et barn ? ..
Barnet har brug for trygheden ved og være i samme rum og at man er der med det samme. Også hvis der sker noget.
Jeg vil klart hellere vågne en gang for meget end en for lidt hvis der sku være noget i vejen med barnet.. vuggedød etc.
Liva er lidt over 4 mdr og sover i sin vugge i soveværelset og her bliver hun nok til hun er knapt et år!

Enig
Charlie vækker mig mellem 4 og 10 gange da han er meget trygheds søgene og jeg kunne aldrig drømme om at flytte ham ud af soveværelset, da hans behov kommer før mine. I starten syntes jeg det var benhårdt at undvære min søvn, men nu har jeg vænet mig til det

Anmeld

15. december 2010

Aves..

Puslingen skriver:

Enig
Charlie vækker mig mellem 4 og 10 gange da han er meget trygheds søgene og jeg kunne aldrig drømme om at flytte ham ud af soveværelset, da hans behov kommer før mine. I starten syntes jeg det var benhårdt at undvære min søvn, men nu har jeg vænet mig til det

Og det er jo præcis det det handler om som forældre at sætte barnets behov før ens eget. selvom man bliver træt og selvom det er besværligt og krævende...

Anmeld

15. december 2010

Lou87

Puslingen skriver:

Enig

Dejligt og høre det ikk bare var mig der var pylret
Men ja man må ligesom indse andres behov kommer før sine egne og gu er det hårdt og jeg kan da sagtens bande indeni mig selv over det når man er skide træt.. hvem kan ikk det.. men alle de gode ting opvejer det da - bare et smil fra ens barn så glemmer man jo den nat hihi

Anmeld

15. december 2010

2721

Lou87 skriver:

Dejligt og høre det ikk bare var mig der var pylret
Men ja man må ligesom indse andres behov kommer før sine egne og gu er det hårdt og jeg kan da sagtens bande indeni mig selv over det når man er skide træt.. hvem kan ikk det.. men alle de gode ting opvejer det da - bare et smil fra ens barn så glemmer man jo den nat hihi

Det er du bestemt ikke. Men det er jo forskelligt fra person til person, tror farmand herhjemme, er mere end klar til det. Men det er vores dreng ikke og mor for den sags skyld heller ikke
Ja det jo lige det man gør jeg har opdaget at jeg kan klare mig på meget lidt søvn og stadig have overskud til at være mor og det jo bare skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.