Er det for tidligt, efter jeres mening?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.160 visninger
67 svar
0 synes godt om
15. december 2010

Fru.Mäes <3

... Vi flyttede Felix ind på hans eget værelse, da han var 3 uger gammel!! Han sover i hans lift, oppe i sin seng...

Min SP sagde, at man skulle have BABY i soveværelset til den var 6 måneder!! WHY?

Felix forstyrrede min nattesøvn, fordi han ligger og siger en masse lyde når han sover - og jeg vågnede ved den MINDSTE lyd han lavede!!!

Synes I det er for tidligt?

Krams Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

SpunkenJo

FrøkenHedegaard skriver:

... Vi flyttede Felix ind på hans eget værelse, da han var 3 uger gammel!! Han sover i hans lift, oppe i sin seng...

Min SP sagde, at man skulle have BABY i soveværelset til den var 6 måneder!! WHY?

Felix forstyrrede min nattesøvn, fordi han ligger og siger en masse lyde når han sover - og jeg vågnede ved den MINDSTE lyd han lavede!!!

Krams Rikke

Det kan da kun være for tidligt hvis du selv føler det.

Carl rykkede på eget værelse den dag han blev 5 mdr. (født for tidligt så korrigeret var han kun 3 mdr) og jeg stoppede med at amme.

Jeg havde nok gjort det tidligerehvis han var kommet til tiden, jeg ikke ammede og alt ellers havde forløbet normalt.

Hvis det virker for jer, så er det da bare sådan det skal være

Anmeld

15. december 2010

Sjl-msl-Mkl

FrøkenHedegaard skriver:

Krams Rikke

Selvfølgelig er det ikke for tidligt, hvis du synes at det er nu så gør det. Jeg har aldrig sovet dårligere som da jeg som i samme rum med min datter som spæd. Jeg synes det gavner dem, for så skal du ikke til og gøre det når han bliver stor.

Anmeld

15. december 2010

frk Jensen

FrøkenHedegaard skriver:

Krams Rikke

det er vel noget i selv vælger...

Anmeld

15. december 2010

K&S

FrøkenHedegaard skriver:

Krams Rikke

Nej, det synes jeg bestemt ikke, det er jo jeres valg - det skal jeres SP da slet ikke blande sig i...!

Vi flyttede Anton ind på eget værelse, da han var ca. 2½ måned (jeg ville gerne have gjort det tidligere, men manden synes, han var for lille) - vi forstyrrede hans nattesøvn og han vores og det har været den bedste beslutning, for nu får vi alle sammen en rolig og sammenhængende nattesøvn og det gør så meget for hverdagen

Anmeld

15. december 2010

Englehår

Profilbillede for Englehår
Den er svær - og jeg ermåske egentlig ikke den rette til at svare..

Jeg har aldrig hørt, at der skulle være nogen bestemte 'retningslinjer' for hvor længe barnet skal være i soveværeslet..

Sofie sov inde hos os i lidt over et år - men det fungerede jo også for os...

Og efter min mening, så skal man egentlig gøre det der fungerer..

Anja

Anmeld

15. december 2010

Jyden

Der er lavet flere undersøgelse, der viser, at risikoen for vuggedød mindskes betydeligt, hvis baby sover i samme rum som forældrene.

Vores børn har altid ligget i egen seng, men i samme rum som os til de har været ½-1 år.

Anmeld

15. december 2010

Aves..

FrøkenHedegaard skriver:

Krams Rikke

Ja.

Men det er jo dit barn og dit valg.

Anmeld

15. december 2010

BinaMor

ja eftre min mening er det alt for tidligt. i pricinppet er han stadig sårbar og et spædbarn på hans alder giver smålyde fra sig så ved alvor ville du ikke kunne høre ham. samtidig. han har lige lagt 9 måneder i din mave og så sys jeg overgangen skal være let.

så ja alt alt for tidligt IMO. men nu da du er træt af det så ved jeg ikek. meeeen.. småbørn laver lyde og det vender du dig til. tænk hvis han lavede vigtige lyde. jeg er vågnet op et par gange da Madelina var mindre fordi hun havde skubbet dynen over hovedet og lå og drejede sig fordi luften var trang.

men hver person gør jo det der passer til dem. jeg er forresten den ekstremsamsover der hygger med begge mine unger i soveværelset

Anmeld

15. december 2010

BinaMor

og det er altså meningen at små børn forstyrre nattesøvnen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.