Er det for tidligt, efter jeres mening?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

tinasmor

Tror nok det er noget med at vuggedøden bliver formindsket hvis de sover i samme værelse med mor og far i starten. Her røg hun på eget værelse da hun var 3 måneder, af samme årsagter som du skriver.

Tror du skal gøre som du synes er bedst.

Sagde hun HVORFOR I skulle sove sammen. Det må være årsagen der er det vigtigste.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

tinasmor

Nalle skriver:

Begge vores kom på deres eget værelse da de sov igennem.

Victoria var 1½ månede.

Sebastian var 1 måned.

OPSKRIFT---

Heldige asen

Anmeld

15. december 2010

Lise

Jeg synes det er liiidt tidligt, men hvis det er det der fungerer for jer...

Jeg ville ikke lukke et øje, hvis min baby på 3 uger lå alene i et andet rum end jeg selv. Begge mine unger var flere måneder gamle, før jeg stoppede med at lytte efter deres lyde - så jeg vidste de var i live.. De seks mdr er, som en anden skriver, pga. at det formindsker risikoen for vuggedød.

Min store søn var seks mdr da han rykkede på eget værelse, og den lille, der nu er ni mdr sover stadig hos os. Men det er nu mest fordi vi ikke har et værelse til ham. Skal føst bygge huset ud, så han når at blive i hvert fald 1½ år inden han rykker ud af soveværelset...lidt sent efter min mening!

Anmeld

15. december 2010

Nalle

tinasmor skriver:

OPSKRIFT---

Heldige asen

Hehe, det siger alle ;-)

Jo jo de sover fra 19:30 - 07:00 og 20 - 09:00

Anmeld

15. december 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville personligt aldrig lade så lille et spædbarn sove for sig selv så tidligt. De har ligget 9 mdr. godt gemt i en hule i ens mave og har en stor trykhed ved, at være ved mor.

Man anbefaler, at babyer sover i samme rum som forældrene til de er 6 mdr. for, at mindske vuggedøden. Små babyer kan "glemme" at trække vejret og lytter efter mor og far.

Anmeld

15. december 2010

tinasmor

Nalle skriver:

Hehe, det siger alle ;-)

Jo jo de sover fra 19:30 - 07:00 og 20 - 09:00

Ej og så med to børn.

Slet ikke misundelig..

Anmeld

15. december 2010

Low

FrøkenHedegaard skriver:

... Vi flyttede Felix ind på hans eget værelse, da han var 3 uger gammel!! Han sover i hans lift, oppe i sin seng...

Min SP sagde, at man skulle have BABY i soveværelset til den var 6 måneder!! WHY?

Felix forstyrrede min nattesøvn, fordi han ligger og siger en masse lyde når han sover - og jeg vågnede ved den MINDSTE lyd han lavede!!!

Synes I det er for tidligt?

Krams Rikke

Det er kun for tidligt hvis du selv synes det. Så længe i trives godt alle sammen kan jeg ikke se problemet. Altså, jeg sover sammen med min søn og han er 5½ gammel men det er bare fordi jeg har lyst og det genere ingen af os at vi gør det på den måde.

Anmeld

15. december 2010

Mathilde & Frederikkesmor

FrøkenHedegaard skriver:

... Vi flyttede Felix ind på hans eget værelse, da han var 3 uger gammel!! Han sover i hans lift, oppe i sin seng...

Min SP sagde, at man skulle have BABY i soveværelset til den var 6 måneder!! WHY?

Felix forstyrrede min nattesøvn, fordi han ligger og siger en masse lyde når han sover - og jeg vågnede ved den MINDSTE lyd han lavede!!!

Synes I det er for tidligt?

Krams Rikke

Jeg synes umiddelbart at 3 uger er tidligt, men 6 mdr. synes jeg er for sent! Men det er jo en smagssag og kommer jo også meget på hvordan børnene er. For jeres vedkommende synes jeg det lyder som om, at det var det rigtige at gøre. Frederikke var 1½ md da hun kom på dit eget værelse at sove, og det går super fint. Kunne slet ikke forestille mig at vente til hun er 6 mdr....

Anmeld

15. december 2010

Low

Hvis det er på grund af vuggedøden som jeg ikke lige havde tænkt på at det kunne være så er det nok bedst at sove sammen

Anmeld

15. december 2010

Nalle

tinasmor skriver:

Ej og så med to børn.

Slet ikke misundelig..

Det nu rart når der kun er 1 ½ år imellem dem, har jo nærmest to babyer endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.