Er det for tidligt, efter jeres mening?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

ESV

Syntes overhovedet ikke det er for tidligt. Vi gjorde det da Emilie var lidt over 2 måneder og set i bakspejlet ville jeg ønske vi havde gjort det før.... Hun forstyrrede min søvn og vi forstyrrede hendes. Fra første dag i hendes eget værelse sov hun igennem og nu er hun 13 måneder og sover stadig igennem!

Kan slet ikke forstå din SP har sagt sådan, vores syntes det var SÅ god en ide at vi flyttede vores datter når det var det der fungerede for vores familie.

Så følg dit hjerte og gør hvad der er bedst for jeres familie!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

patella

FrøkenHedegaard skriver:

... Vi flyttede Felix ind på hans eget værelse, da han var 3 uger gammel!! Han sover i hans lift, oppe i sin seng...

Min SP sagde, at man skulle have BABY i soveværelset til den var 6 måneder!! WHY?

Felix forstyrrede min nattesøvn, fordi han ligger og siger en masse lyde når han sover - og jeg vågnede ved den MINDSTE lyd han lavede!!!

Synes I det er for tidligt?

Krams Rikke

Jeg syns også det virker lidt tidligt, men der er da bestemt INGEN grund til at vente til han er et ½ år... hvad var begrundelsen for det? 

Anmeld

15. december 2010

SussieThyssen

FrøkenHedegaard skriver:

... Vi flyttede Felix ind på hans eget værelse, da han var 3 uger gammel!! Han sover i hans lift, oppe i sin seng...

Min SP sagde, at man skulle have BABY i soveværelset til den var 6 måneder!! WHY?

Felix forstyrrede min nattesøvn, fordi han ligger og siger en masse lyde når han sover - og jeg vågnede ved den MINDSTE lyd han lavede!!!

Synes I det er for tidligt?

Krams Rikke

Næ..mine har sovet i eget værelse fra de var omkring en måned.
Så det kan jeg da ikke se, der skulle være noget galt i.

Kærligst
Sussie

Anmeld

15. december 2010

Lou87

3 uger.. ! ..
Ja jeg skal ikk være dommer.. Men jeg synes godt nok det er tidligt

Man skal gøre det der virker for en, men jeg synes så også at man burde ha set sådan noget komme.. altså som mangel på søvn osv, ved og få et barn ? ..
Barnet har brug for trygheden ved og være i samme rum og at man er der med det samme. Også hvis der sker noget.
Jeg vil klart hellere vågne en gang for meget end en for lidt hvis der sku være noget i vejen med barnet.. vuggedød etc.
Liva er lidt over 4 mdr og sover i sin vugge i soveværelset og her bliver hun nok til hun er knapt et år!

Anmeld

15. december 2010

millesofie

efter min mening JA men det er jo forskelligt hvordan man har det med den slags

der er bare rimelig mange undersøgelser der viser at baby ikke må sove alene de første 3 mdr (altså alene på eget værelse) men 6 mdr det har jeg aldrig hørt/læst nogle steder

men helt ærligt, hvis både dig og baby har det bedre på denne måde, ja så kan dvs fosker jo sige hvad de har lyst til, for det er dig der er mor og du ved bedst

Anmeld

15. december 2010

Amso

Det er ikke for tidligt.. Man skal gøre det man syntes er bedst for sin egen familie.. Når jeg føder til Februar skal vores barn slet ikke ind i soveværelset og sove. Men stuen lige ved siden af soveværelset. Vi har 1.sal med et enkelt værelse og en ekstra lille hygge stue. Der skal h*n ligge det første stykke tid i sin vugge, og hvis der ingen problemer er, vil jeg hellere end gerne have at vores barn skal ligge i sit værelse efter et par måneder.

Skal så siges at vi heller ikke har plads i soveværelset til en ekstra barneseng, og det har jeg det fint med..!  

Og hvis dit barn har brug for mere tryghed om natten, ved at sove tættere på jer, mærker i det hurtigt jo... Hver familie finder ud af hvad der er bedst for dem..!  

Anmeld

15. december 2010

Bare-mig

Jeg synes også det er meget tidligt. 3 uger - det ville jeg bare slet ikke være klar til alllerede. Min datter kom på eget værelse da hun var 8 måneder. Jeg elskede lige at vågne op til små lyde fra hende og vide hun var oki, og så sov jeg bare videre igen. Jeg ville først få ødelagt min nattesøvn hvis hun sov i et andet rum - jeg ville gå ind og tjekke hende hele tiden. Så var det meget nemmere hun lå lige ved siden af

Men I skal jo gøre hvad der er rigtigt for jer og hvis det fungere godt med at sove hver for sig, så er det jo dejligt! 

Anmeld

15. december 2010

Fru.Mäes <3

... Fik gæster lige i det samme, som jeg smed indlægget ud..

TAK for alle de fede svar som kom tilbage..

Nogen gode, andre knap så gode..

I nogen af indlæggene, kommer jeg næsten til at føle mig som en dårlig mor!! Og i andre, føler jeg mig bare SEJ!!

Jeg vidste godt da jeg gik ind til at få et barn, at jeg ville få lidt søvn!! Men Felix, ligger og "snakker" i søvne - og det er det der forstyrrer mig.. For jeg vågner ved den MINDSTE lyd han siger!!

Jeg har en babyalarm lige ved siden af mit hovede, så jeg hører ham - hvis han begynder at græde.. Men som regel, vågner jeg 2 min. INDEN han begynder at græde.. Utroligt nok - det må være det der MOR gen 

Felix sover bedre ved at være inde ved sig selv, da FARMAND snorker meget højt og at hans vække ur ALTID vækkede ham da han sov derinde.. OG mor sover osse bedre, er kun oppe engang om natten for at amme 

Anmeld

15. december 2010

Thalia

FrøkenHedegaard skriver:

... Fik gæster lige i det samme, som jeg smed indlægget ud..

TAK for alle de fede svar som kom tilbage..

Nogen gode, andre knap så gode..

I nogen af indlæggene, kommer jeg næsten til at føle mig som en dårlig mor!! Og i andre, føler jeg mig bare SEJ!!

Jeg vidste godt da jeg gik ind til at få et barn, at jeg ville få lidt søvn!! Men Felix, ligger og "snakker" i søvne - og det er det der forstyrrer mig.. For jeg vågner ved den MINDSTE lyd han siger!!

Jeg har en babyalarm lige ved siden af mit hovede, så jeg hører ham - hvis han begynder at græde.. Men som regel, vågner jeg 2 min. INDEN han begynder at græde.. Utroligt nok - det må være det der MOR gen 

Felix sover bedre ved at være inde ved sig selv, da FARMAND snorker meget højt og at hans vække ur ALTID vækkede ham da han sov derinde.. OG mor sover osse bedre, er kun oppe engang om natten for at amme 

Men ud fra det du skriver her virker du jo meget defensiv og afklaret omkring jeres valg. så forstår jeg ikke helt hvad du vil med tråden her.

Altså de folk der mener det er for tidligt er da for mig at se kommet med saglige og videnskabeligt funderede argumenter for deres synspunkter. at i så vil noget andet er jo jeres sag.

Anmeld

15. december 2010

Fru.Mäes <3

Thalia skriver:

Men ud fra det du skriver her virker du jo meget defensiv og afklaret omkring jeres valg. så forstår jeg ikke helt hvad du vil med tråden her.

Altså de folk der mener det er for tidligt er da for mig at se kommet med saglige og videnskabeligt funderede argumenter for deres synspunkter. at i så vil noget andet er jo jeres sag.

.. Det var ikke min mening at det skulle lyde sådan hvert fald  SÅ det må I endelig ikke opfatte sådan...

Jeg lagde egentlig tråden ud, for at høre hvad andres mening var omkring det..

Ud fra hvad folke skriver, får det ikke min til at ændre mening - vi har taget valget og så må vi leve med det

KAN osse nemt være, at han kommer ind igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.