Er det for tidligt, efter jeres mening?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

Lou87

Puslingen skriver:

Det er du bestemt ikke. Men det er jo forskelligt fra person til person, tror farmand herhjemme, er mere end klar til det. Men det er vores dreng ikke og mor for den sags skyld heller ikke
Ja det jo lige det man gør jeg har opdaget at jeg kan klare mig på meget lidt søvn og stadig have overskud til at være mor og det jo bare skønt

Ja hehe, tror også manden her godt ku undvære hende i soveværelset .. men det også klart nok når han skal op og arbejde
Men de overlever jo også i sidste ende

Og nej jeg er bestemt heller ikk klar og mener jeg heller ikk liva er.
OG PUHA - er ved og gøre mit hovede klar på jeg skal ha hende ude på første overnatnings pasning snart.. gisp! Har bestilt oslo cruise til mig og kæresten i julegave, så nu må vi se hvordan jeg klarer den.. hihi. Tror nu nok det er mig der lider mere nød end hende - hun ska jo bare ned og forkæles af mormor

Og ja man kan finde utrolig meget overskud frem for sin lille guldklump Dog svært med hovedpine - har lige haft nogle dage med ondt i hovedet uafbrudt og så når hun skriger gør det bare avs!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

Diana...

Jildes skriver:

Det jeg synes er lidt mærkeligt, men det er jo ud fra min verden.. det er at du ikke har lyst til, brug for og behov for at have ham helt tæt på om natten, så du kan "passe på ham".....

Mine børn er 8 og 4 år og vi sover alle sammen, det er super hyggeligt og ja, man vågner da ind imellem men det gode er jo at de ikke skal op når de har brug for lige at høre jeg er der og at jeg aldrig har været oppe med natteroderi.

Man kan have nok så meget lyst behov osv men det er altså nu engang bare ikke alle børn og forældre der kan sove sammen uanset hvad du mener. 

Sådan var det her Lucas røg på eget værelse da han var næsten 4 måneder og det gjorde at BÅDE mig og Lucas sov bedre. 

Til TS. Hvis det fungere for jer så det det rigtige for jer. Personligt var jeg slet ikke klar til at undvære Lucas allerede som 3 uger gammelt men det jo mig men Lucas røg så på eget værelse da han var næsten 4 måneder for så kunne vi ikke sove sammen mere. 

Anmeld

15. december 2010

Aves..

Diana... skriver:

Man kan have nok så meget lyst behov osv men det er altså nu engang bare ikke alle børn og forældre der kan sove sammen uanset hvad du mener. 

Sådan var det her Lucas røg på eget værelse da han var næsten 4 måneder og det gjorde at BÅDE mig og Lucas sov bedre. 

Til TS. Hvis det fungere for jer så det det rigtige for jer. Personligt var jeg slet ikke klar til at undvære Lucas allerede som 3 uger gammelt men det jo mig men Lucas røg så på eget værelse da han var næsten 4 måneder for så kunne vi ikke sove sammen mere. 

Men det er altså et faktum at børn har gavn af, glæde af og behov for at have forældre tæt på sig...at mange forældre så føler barnet sover bedre fordi de ikke opdager de gange barnet vågner, da ikke de slv vågner, det ændrer jo ikke ved at barnet faktisk vågner, vel..

Men kan man ikke sove med sine børn i samme rum, så er det sikkert bedre for barnet også at lade være...omend jeg på ingen måder forstår det, men jeg nyder også at have mine børn tæt på...både når vi sover men også hver gang jeg har en fridag eller da jeg havde barsel.. synes det er virkelig skønt og så vil det jo klart også være positivt for mine børn, da jeg gør det af lyst og ikke af pligt.

Anmeld

15. december 2010

2721

Lou87 skriver:

Ja hehe, tror også manden her godt ku undvære hende i soveværelset .. men det også klart nok når han skal op og arbejde
Men de overlever jo også i sidste ende

Og nej jeg er bestemt heller ikk klar og mener jeg heller ikk liva er.
OG PUHA - er ved og gøre mit hovede klar på jeg skal ha hende ude på første overnatnings pasning snart.. gisp! Har bestilt oslo cruise til mig og kæresten i julegave, så nu må vi se hvordan jeg klarer den.. hihi. Tror nu nok det er mig der lider mere nød end hende - hun ska jo bare ned og forkæles af mormor

Og ja man kan finde utrolig meget overskud frem for sin lille guldklump Dog svært med hovedpine - har lige haft nogle dage med ondt i hovedet uafbrudt og så når hun skriger gør det bare avs!

puha, der er vi slet ikke endnu. Men Charlie har også store problemer med at håndter "fremmede"
men okay vi har heller ikke behov for det pt
det rigtig nok gråd og hovedepine er en meget meget dårlig coctail
havde selv sådan et par dage i sidste uge
god tur til Oslo

Anmeld

15. december 2010

Diana...

Jildes skriver:

Men det er altså et faktum at børn har gavn af, glæde af og behov for at have forældre tæt på sig...at mange forældre så føler barnet sover bedre fordi de ikke opdager de gange barnet vågner, da ikke de slv vågner, det ændrer jo ikke ved at barnet faktisk vågner, vel..

Men kan man ikke sove med sine børn i samme rum, så er det sikkert bedre for barnet også at lade være...omend jeg på ingen måder forstår det, men jeg nyder også at have mine børn tæt på...både når vi sover men også hver gang jeg har en fridag eller da jeg havde barsel.. synes det er virkelig skønt og så vil det jo klart også være positivt for mine børn, da jeg gør det af lyst og ikke af pligt.

Tro mig jeg høre når lucas han vågnet. Og bare fordi man ens børn og forældre ikke kan sove sammen betyder det altså ikke at man ikke nyder at have dem tæt på. Det fint du ikke forstår den måde hvordan skulle du også kunne det når du ikke har haft problemerne med dine børn. 

Den har været oppe mange gange før denne her og nu er det altså nu engang bare sådan at alle børn ikke er ens uanset hvad faktum er! 

Anmeld

15. december 2010

Lou87

Puslingen skriver:

puha, der er vi slet ikke endnu. Men Charlie har også store problemer med at håndter "fremmede"
men okay vi har heller ikke behov for det pt
det rigtig nok gråd og hovedepine er en meget meget dårlig coctail
havde selv sådan et par dage i sidste uge
god tur til Oslo

Nu ved jeg ik hvor gammel lillemanden er ?
Men min er 5 måneder når hun ska passes og tænkte det var på tide - både for hendes .. men også min skyld hehe.
Tror det er sundt og kunne "undvære" hinanden.

Øv vi må håbe han bliver bedre med fremmede med tiden

Jo tak - glæder mig

Anmeld

15. december 2010

2721

Lou87 skriver:

Nu ved jeg ik hvor gammel lillemanden er ?
Men min er 5 måneder når hun ska passes og tænkte det var på tide - både for hendes .. men også min skyld hehe.
Tror det er sundt og kunne "undvære" hinanden.

Øv vi må håbe han bliver bedre med fremmede med tiden

Jo tak - glæder mig

Han blir 6 mdr her d. 21
Det går nok, han tager sig den tid han har brug for. Vi går i div. behandlinger med ham for at styrke ham i at udvide sine grænser men det blir i hans tempo og jeg tager det helt roligt

Anmeld

15. december 2010

Lou87

Puslingen skriver:

Han blir 6 mdr her d. 21
Det går nok, han tager sig den tid han har brug for. Vi går i div. behandlinger med ham for at styrke ham i at udvide sine grænser men det blir i hans tempo og jeg tager det helt roligt

Oki - og ja det nok godt med et stille og roligt tempo så hvis han er sådan

Anmeld

15. december 2010

Mormilla

FrøkenHedegaard skriver:

... Vi flyttede Felix ind på hans eget værelse, da han var 3 uger gammel!! Han sover i hans lift, oppe i sin seng...

Min SP sagde, at man skulle have BABY i soveværelset til den var 6 måneder!! WHY?

Felix forstyrrede min nattesøvn, fordi han ligger og siger en masse lyde når han sover - og jeg vågnede ved den MINDSTE lyd han lavede!!!

Synes I det er for tidligt?

Krams Rikke

Mener at Patrick var 6mån da han kom på sit eget værelse...

Men hvis i alle er klar nu så kan jeg ikke se noegt problem i det...

Anmeld

15. december 2010

2721

Lou87 skriver:

Oki - og ja det nok godt med et stille og roligt tempo så hvis han er sådan

Det jo det
Min veninde skal dog "passe" ham 2 timer her til jul. Det blir når han er blevet lagt i seng og så skal far og mor ud og spise

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.