Er det for tidligt, efter jeres mening?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2010

Lou87

Puslingen skriver:

Det jo det
Min veninde skal dog "passe" ham 2 timer her til jul. Det blir når han er blevet lagt i seng og så skal far og mor ud og spise

Hehe det har også været ala den stil vi har kunnet gøre indtil videre så prust - hvordan overlever jeg dog to nætter!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2010

2721

Lou87 skriver:

Hehe det har også været ala den stil vi har kunnet gøre indtil videre så prust - hvordan overlever jeg dog to nætter!

Puha jeg, der har jeg ingen gode råd
Men hvis h*n er vantil at blive passet af dem h*n skal være hos og har det godt nok sammen med dem skal det nok gå.
Jeg personligt ville ikke kunne klare det, men det handler mere om de vanskeligheder han har. Jeg har aldrig oplevet vores dreng, have det godt med andre andet end max 5-10 min

Anmeld

15. december 2010

Lou87

Puslingen skriver:

Puha jeg, der har jeg ingen gode råd
Men hvis h*n er vantil at blive passet af dem h*n skal være hos og har det godt nok sammen med dem skal det nok gå.
Jeg personligt ville ikke kunne klare det, men det handler mere om de vanskeligheder han har. Jeg har aldrig oplevet vores dreng, have det godt med andre andet end max 5-10 min

Som skrevet tidligere tror jeg også det er mig der lider størst nød
Hun har det fint med fremmede.. og min mor har passet hende nogle gange vi var ude og spise og hun har altid haft med børn og gøre, så ved det vil gå godt Men ja.. Som sagt bare mig der er et pylre hovede

Anmeld

15. december 2010

2721

Lou87 skriver:

Som skrevet tidligere tror jeg også det er mig der lider størst nød
Hun har det fint med fremmede.. og min mor har passet hende nogle gange vi var ude og spise og hun har altid haft med børn og gøre, så ved det vil gå godt Men ja.. Som sagt bare mig der er et pylre hovede

der er heller ikke noget i vejen med at være det

Anmeld

15. december 2010

Lou87

Puslingen skriver:

der er heller ikke noget i vejen med at være det

Nej ikk andet man lider under det inde i hovedet hihi

Anmeld

15. december 2010

2721

Jildes skriver:

Og det er jo præcis det det handler om som forældre at sætte barnets behov før ens eget. selvom man bliver træt og selvom det er besværligt og krævende...

Helt sikkert. Mit ansvar er at varetage hans behov. Men hver sin mening.

Anmeld

15. december 2010

Brams

FrøkenHedegaard skriver:

... Vi flyttede Felix ind på hans eget værelse, da han var 3 uger gammel!! Han sover i hans lift, oppe i sin seng...

Min SP sagde, at man skulle have BABY i soveværelset til den var 6 måneder!! WHY?

Felix forstyrrede min nattesøvn, fordi han ligger og siger en masse lyde når han sover - og jeg vågnede ved den MINDSTE lyd han lavede!!!

Synes I det er for tidligt?

Krams Rikke

For mit vedkommende ville det være alt for tidligt. Lærke flyttede ind på sit værelse da hun var 5½ måned.

Tror måske at SP har sagt det, fordi det måske er godt for baby at kunne lytte til de lyde som du laver og som den er vant til inde fra maven af

Anmeld

15. december 2010

Brams

BinaMor skriver:

ja eftre min mening er det alt for tidligt. i pricinppet er han stadig sårbar og et spædbarn på hans alder giver smålyde fra sig så ved alvor ville du ikke kunne høre ham. samtidig. han har lige lagt 9 måneder i din mave og så sys jeg overgangen skal være let.

så ja alt alt for tidligt IMO. men nu da du er træt af det så ved jeg ikek. meeeen.. småbørn laver lyde og det vender du dig til. tænk hvis han lavede vigtige lyde. jeg er vågnet op et par gange da Madelina var mindre fordi hun havde skubbet dynen over hovedet og lå og drejede sig fordi luften var trang.

men hver person gør jo det der passer til dem. jeg er forresten den ekstremsamsover der hygger med begge mine unger i soveværelset

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.