Mødes irl?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2010

LR85

Nej, har desværre ikke rigtig mødt nogen herinde, kun hvis vi har skulle bytte ting fra 'julehjælps-debatter' eller lign.

Men ville nu smadder godt, for som en anden skriver, det bliver vel bare noget helt andet når man møder personerne bag skærmene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2010

frk Jensen

Kruse90 skriver:

Caroline86
Som er blevet en af de aller aller bedste.

Og skal snart mødes med SanneBoe

Og ja i det nye år dig

årh sanneboe er bare super sød... vi har gået i skole sammen inden hun fødte sin første søn

Jeg har mødt mange søde piger herinde.. LotteGabriella, Mor_sabina, carinaSB, og så er 9510 min lillebrors moster..

Anmeld

13. december 2010

saxa

Ja jeg har været i zoologisk have med Tina2, Sommerfuglelarven & Susan_Bagger som jeg ikke kendte i forevejen Super søde tøser med total lækre børn. Så det var en god oplevelse..

Og er da frisk på at møde flere piger herindefra.. Og der er bestemt også nogle som jeg vildt godt kunne tænke mig at møde irl herindefra 

Og så er der sikkert også nogle man har mødt før - uden at vide det er dem der gemmer sig bag skærmen/brugernavnet herinde..

(Ellers er jeg i en gruppe fra en anden babyside - som også holder ved)

Anmeld

13. december 2010

Pia.

Laulund87 skriver:

Hvor dejligt!

Ja jeg har også nogle åbne aftaler med nogle forskellige

Hehe dårlige oplevelser..Ja man ved jo ikke om det er nogen man "svinger med"

ja ind imellem viser folk sig ikke at være dem man troede - men pyt med det... sådan er det jo engang imellem... har heldigvis også mødt dejlige mennesker...

Knus Pia.

Anmeld

13. december 2010

Laulund87

Pia. skriver:

ja ind imellem viser folk sig ikke at være dem man troede - men pyt med det... sådan er det jo engang imellem... har heldigvis også mødt dejlige mennesker...

Knus Pia.

Ja det er jo det

Anmeld

13. december 2010

Laulund87

JustAnotherName skriver:

Jeg har også mødt en del herinde (primært forummet : navlestrengen - hvor jeg har holdt til, og snakket/skrevet med nogle i nu cirka 4 år!! ....først et andet sted, og så rykkede vi herover)

Jeg syntes det er en skøn måde at skabe kontakt, og mulighed for at møde andre - måske en ny nær ven. Om ikke andet, så en man skriver med, som man også har fået ansigt på. Det bringer da hinanden tættere på.

Jeg har været (og har også afhold træf) ude og mødes med andre 3-4 gange. Så har vi gerne været 5-10 stykker samlet.
Og derefter har jeg så også mødtes med nogle stykker, som jeg har mødt til træffene, hvor vi så bare har set hinanden på 2-mands-hånd 

Det virker også til at være så hyggeligt inde på NS!

Jeg har faktisk set dig inde i Randers, ved sundhedshuset..Men jeg tænkte at det ville være aaaalt for underligt at gå hen til dig

Anmeld

13. december 2010

Kruse90

Ungermann skriver:

årh sanneboe er bare super sød... vi har gået i skole sammen inden hun fødte sin første søn

Jeg har mødt mange søde piger herinde.. LotteGabriella, Mor_sabina, carinaSB, og så er 9510 min lillebrors moster..

fedt
Glæder mig også vildt meget til at møde hende

Vi fandt jo ud af, at vi ikke bor så langt fra hianden. 5-6 km eller sådan

Og bor klods op af hendes bror ( som jeg godt kender ) og så hendes forældre

Anmeld

13. december 2010

JustAnotherName

Laulund87 skriver:

Det virker også til at være så hyggeligt inde på NS!

Jeg har faktisk set dig inde i Randers, ved sundhedshuset..Men jeg tænkte at det ville være aaaalt for underligt at gå hen til dig

Har du DET ??   .... Jeg er altså ikke farlig. Du måtte da gerne hilse

Men det må være længe siden, for jeg har ikke været derinde i over ½ år

Anmeld

13. december 2010

Mira0911

Laulund87 skriver:

Ja da

Har hørt en fugl synge om at du kommer til Randers i det nye år, til fotografering

Det gør jeg nemlig... 

Anmeld

13. december 2010

Laulund87

JustAnotherName skriver:

Har du DET ??   .... Jeg er altså ikke farlig. Du måtte da gerne hilse

Men det må være længe siden, for jeg har ikke været derinde i over ½ år

Haha jamen jeg turde sgu ikke

Jah det er vist et godt stykke tid siden..I var hele familien afsted. Jeg kunne genkende de lækre unger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.