hvordan har du det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

Caroline86

MoriSverige skriver:

Jo tak, det er meget tiltrængt...

Med kun 4 uger til termin, kan jeg godt begynde at mærke en trykken i underlivet og det sætter sig åbenbart om i lænden og den ekstra vægt giver ømme fødder.

Er bare glad for at have barsel og slet ikke skal tænke på at stå tidligt op de næste 3-4 uger, hvis den bette vel at mærke bliver der inde så længe men det håber jeg da

ja, det er da bare om at nyde det!

Og lad være med at stresse over juleindkøb! Det skal i som nok nå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Manakauapo

du er sej og tapper og den opgave skal nok blive rigtigt god, er jeg sikker på

god bedring, søde!

Tak søde.. Selvom der ikke er megen optimisme hos mig ligenu, skal det sikkert blive godt... Tror jeg har godt 8/15 sider indtil videre, og har en del idéer, der også skal med...

Anmeld

9. december 2010

Carina1977

Caroline86 skriver:

Ja, som overskriften siger:

Hvordan har DU det?

Jeg er smadret. Har haft en benhård dag med Laura. Hun er småsyg, MEGA pylret, tænder der driller, ondt i øjet (hun har slået det i vuggestuen) og vil KUN mor. Det bliver sikkert snart bedre

hvordan har DU det lige nu?

Lige nu har jeg det fedt, fordi Danmark vandt i håndbold her til aften  

Men har rimeligt ondt i mine ben.....døjer med nogle neurogene smerter + kramper/spasmer.....men har valgt at spare mit smertestillende + krampestillende væk i denne måned. Så jeg er egentlig lidt selv udenom det hehe  ellers er jeg træt....har kun fået sovet 3 timer i nat + 1½ time i formiddags, så jeg skal vist snart finde min seng

Men som sådan har jeg det fino  er også pavestolt af min søn. Han har først lige fået engelsk i år (går i 3. klasse) og her til aften skulle han så læse en historie på engelsk op for mig, og han læste det dælme fejlfrit og flydende. Da jeg havde engelsk i 5 klasse hakkede jeg da vældigt i det. De er nogle kloge hoveder idag

og nu tror jeg vist jeg må i seng....sov godt allesammen

Anmeld

9. december 2010

Caroline86

Kageteenageren skriver:

Tak søde.. Selvom der ikke er megen optimisme hos mig ligenu, skal det sikkert blive godt... Tror jeg har godt 8/15 sider indtil videre, og har en del idéer, der også skal med...

jamen du har arbejdet godt med den opgave så selvfølgelig bliver resultatet godt

Anmeld

9. december 2010

Manakauapo

jamen du har arbejdet godt med den opgave så selvfølgelig bliver resultatet godt

Tak  Det håber jeg også...

Anmeld

9. december 2010

Caroline86

Carina1977 skriver:

Lige nu har jeg det fedt, fordi Danmark vandt i håndbold her til aften  

Men har rimeligt ondt i mine ben.....døjer med nogle neurogene smerter + kramper/spasmer.....men har valgt at spare mit smertestillende + krampestillende væk i denne måned. Så jeg er egentlig lidt selv udenom det hehe  ellers er jeg træt....har kun fået sovet 3 timer i nat + 1½ time i formiddags, så jeg skal vist snart finde min seng

Men som sådan har jeg det fino  er også pavestolt af min søn. Han har først lige fået engelsk i år (går i 3. klasse) og her til aften skulle han så læse en historie på engelsk op for mig, og han læste det dælme fejlfrit og flydende. Da jeg havde engelsk i 5 klasse hakkede jeg da vældigt i det. De er nogle kloge hoveder idag

og nu tror jeg vist jeg må i seng....sov godt allesammen

sikke dygtig han er

Og god bedring med smerterne! jeg ved hvor slemme sådanne neurogene smerter kan være!

Hvis ikke du allerede får det (når det ikke er sparet væk) kan jeg varmt anbefale Lyrica

Anmeld

9. december 2010

Caroline86

Sees. skriver:

Tak, smukke!

Lasse siger at jeg skal lade være med at pive.
Prøvede så at forklare ham at jeg ihvertfald har det lige så skidt, som han har det når han er forkølet, og til det svarede han at det kunne jeg godt droppe, for den smerte han har når han er forkølet er slet ikke en smerte jeg nogensinde kommer i nærheden af!!

MÆND!!!

haha.. ja, den lyder ret klassisk

Anmeld

9. december 2010

MariaJ

Pyh, jeg er træt og har ømme skuldre efter at have siddet foran computeren de sidste tre timer og gjort noget arbejde færdigt. Men jeg er også lidt glad fordi det faktisk lykkedes mig at få det gjort, og fordi jeg har været tre timer på kontoret uden Johanna, og der ikke er panik hverken her eller derhjemme.

Men nu skal jeg hjem og putte mig indtil min lillebitte babymus, og sove så meget hun tillader.

Knus og godnat

Maria

Anmeld

9. december 2010

Carina1977

Caroline86 skriver:

sikke dygtig han er

Og god bedring med smerterne! jeg ved hvor slemme sådanne neurogene smerter kan være!

Hvis ikke du allerede får det (når det ikke er sparet væk) kan jeg varmt anbefale Lyrica

Jeg har prøvet lyrica og det virker rigtig godt på mig, men er bare så voldsomt dyrt. Så jeg er gået tilbage til gabapentin, som også virker ok....dog ikke lige så godt som lyrica, men det er noget billigere  

Hvordan kan det være du har neurogene smerter?

Anmeld

9. december 2010

Caroline86

MariaJ skriver:

Pyh, jeg er træt og har ømme skuldre efter at have siddet foran computeren de sidste tre timer og gjort noget arbejde færdigt. Men jeg er også lidt glad fordi det faktisk lykkedes mig at få det gjort, og fordi jeg har været tre timer på kontoret uden Johanna, og der ikke er panik hverken her eller derhjemme.

Men nu skal jeg hjem og putte mig indtil min lillebitte babymus, og sove så meget hun tillader.

Knus og godnat

Maria

massage til de ømme skuldre og så må du sove rigtigt godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.