hvordan har du det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

NinaNymannMadsen

Caroline86 skriver:

årh, søde!!!

Du får lige en stor krammer!

og god bedring til lillepigen! I aner ikke hvad hun fejler?

Da hun var til læge fredag sagde de at det var en virus.
Og kan ikke komme igennem til lægetermometrene mere der er optaget hele tiden. Så nej ved ikke helt hvad der er galt med hende.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Caroline86

Astasmor skriver:

Da hun var til læge fredag sagde de at det var en virus.
Og kan ikke komme igennem til lægetermometrene mere der er optaget hele tiden. Så nej ved ikke helt hvad der er galt med hende.

øv hvor træls

Håber snart hun får det bedre, det lille pus

Anmeld

10. december 2010

Carina1977

Caroline86 skriver:

jeg er heldigvis stort set fri for smerter, og har ikke brug for nogen former for smertestillende længere Man vænner sig jo til smerter, så for andre ville den smerte jeg oplever nu, måske være smertestillende-krævende, men det er jo ikke til at måle Derudover er folks smertetærskel jo meget forskellig, så måske du oplever smerterne i benet værre end jeg gjorde dengang

Det er i øvrigt helt korrekt at neurogene smerter er værre når det er koldt! derfor rejser jeg hvert efterår til et varmt sted for at "lade op" og det er virkelig effektivt... Man skulle efter sigende kunne opnå en lign. effekt ved at gå i solarie (husk solcreme )

Ok dejligt at høre at du har det bedre...det er heller ikke godt at proppe sin krop med smertestillende. jeg prøver så vidt også på at tage så lidt som overhovedet muligt.

Ej jeg kan klare mange smerter....f.eks. synes jeg at det at føde ikke var så smertefuldt, som folk gik rundt og påstod. jeg har haft smerter siden 6-7 års alderen, så jeg er ret vant til det. derfor skal der også meget til før jeg tager smertestillende

Men ja det er jo forskelligt hvor kraftigt vi reagerer på smerter

god jul

Anmeld

10. december 2010

Ranarupta

Caroline86 skriver:

åha, søde!

Kæmpe kram...

Jeg havde også en periode for nogle måneder siden hvor jeg bare ikke kunne overskue det mere! Synes Laura var krop umuligt, hun nægtede at sove, jeg følte mig vildt utilstrækkelig og Daniel var ikke til den store hjælp. Jeg troede aldrig jeg skulle blive menneske igen og da slet ikke overskudsmor igen! MEN... det gik over Hun blev dejlige Laura igen og alle skyer forsvandt fra himlen...

Jeg håber, og satser, på at det samme snart sker hos Jer! At Albert snart finder vej gennem uvejret og at I sammen kan fejre en dejlig verden på den anden side

Du ER god til at klare det... Nogle børn har bare de der perioder hvor man tænker "hvad f**den sker der? hvor blev min guldklump af?"

Det er hårdt nu, men I skal nok komme igennem det og jeg lover dig at solskinnet på den anden side er endnu bedre end det I allerede har siddet i

Jeg håber han er god ved mor i dag!

Tak, smukke.

Ja, det er bare en fase med den her modgang - jeg er bare så træt, udkørt og skuffet. Skuffet over at jeg ikke får gjort alle de ting, jeg havde forventet, jeg ville få gjort under barslen. 
Men jeg kan simpelthen ikke, når jeg er så smadret.

Men dine ord giver mig håb for, at det nok skal ændre sig
Det er nu engang sjovere at være mor, når man er glad.

Knus til dig og smukke Laura 

Anmeld

10. december 2010

Caroline86

Ranarupta skriver:

Tak, smukke.

Ja, det er bare en fase med den her modgang - jeg er bare så træt, udkørt og skuffet. Skuffet over at jeg ikke får gjort alle de ting, jeg havde forventet, jeg ville få gjort under barslen. 
Men jeg kan simpelthen ikke, når jeg er så smadret.

Men dine ord giver mig håb for, at det nok skal ændre sig
Det er nu engang sjovere at være mor, når man er glad.

Knus til dig og smukke Laura 

nej, det er ikke nemt når man ikke lever op til sine egne forventninger...

Men husk lige at barsel er beregnet til at passe bebs og intet andet så faktisk er det bare mega sejt hvis man kommer ud, for støvsuget, dyrker motion(!!!) eller andet det hjalp faktisk mig rigtigt meget da jeg bare følte mig så langt nede og tænkte det ALDRIG ville blive normalt igen

kram

Anmeld

10. december 2010

Koen.

uha hvordan jeg har det Det er der slet slet ikke nok plads til at skrive om her Hvordan har du det smukke pige og den lille skønne Laura

Anmeld

10. december 2010

Caroline86

lillespurv20 skriver:

uha hvordan jeg har det Det er der slet slet ikke nok plads til at skrive om her Hvordan har du det smukke pige og den lille skønne Laura

Vi har det godt i dag... Stadig bøcl med øjet, men det bliver forhåbentligt snart bedre

Anmeld

10. december 2010

Koen.

Caroline86 skriver:

Vi har det godt i dag... Stadig bøcl med øjet, men det bliver forhåbentligt snart bedre

Dejligt, god bedring med hende

Anmeld

10. december 2010

NinaNymannMadsen

Caroline86 skriver:

øv hvor træls

Håber snart hun får det bedre, det lille pus

Mange tak. Håber vi virkelig også. Hun spiser ikke som hun plejer så ved den stadig er gal med hende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.