hvordan har du det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.880 visninger
108 svar
0 synes godt om
9. december 2010

Caroline86

Ja, som overskriften siger:

Hvordan har DU det?

Jeg er smadret. Har haft en benhård dag med Laura. Hun er småsyg, MEGA pylret, tænder der driller, ondt i øjet (hun har slået det i vuggestuen) og vil KUN mor. Det bliver sikkert snart bedre

hvordan har DU det lige nu?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

wamse

Jeg er smadret. Er lige kommet hjem efter at have været på arbejde i 12½ time i dag, og skal op kl 5 igen, for skal møde ½ time før i morgen Så havde jeg da lige Lærkes far i røret da jeg havde fri, som bare har minus forståelse for noget som helst ud over hans egne behov

Så nu vil jeg gå i seng

Anmeld

9. december 2010

qp

Jeg er helt vildt træt efter en laaaaaaaaang dag og jeg kan ikke overskue tanken om, at skulle tidlig op i morgen

Anmeld

9. december 2010

Caroline86

wamse skriver:

Jeg er smadret. Er lige kommet hjem efter at have været på arbejde i 12½ time i dag, og skal op kl 5 igen, for skal møde ½ time før i morgen Så havde jeg da lige Lærkes far i røret da jeg havde fri, som bare har minus forståelse for noget som helst ud over hans egne behov

Så nu vil jeg gå i seng

åh... skynd dig i seng, søde!!!

Sov rigtigt dejligt

Anmeld

9. december 2010

Ox.

Af L*RT for at sige det pænt ..

Jeg har haft overarbejde hver dag i december, er ikke færdig endnu, Lilje er syg, Jonas er stadig syg med både hans sclerose og hjernebetændelse, så han kan ikke lave meget, så min dag hedder pt 5.30 - 01.30 for at kunne nå alt hjemme plus arbejde, plus fagprøve ... Udover det, har vi aldrig haft så lidt penge som lige pt.

Så ja ... merry crappy christmas - men det kan da heldigvis kun gå opad herfra, så wee for det

Anmeld

9. december 2010

Trine89

jeg er total over glad...

Anmeld

9. december 2010

Caroline86

qp skriver:

Jeg er helt vildt træt efter en laaaaaaaaang dag og jeg kan ikke overskue tanken om, at skulle tidlig op i morgen

skulle du så ikke skynde dig under dynen?

Anmeld

9. december 2010

SiLiMiMa

er lidt øm i nakken - har først chattet med en god ven på face om alt muligt og derefter med min dejlige svigerinde - min kærestes søster

så nu vi jeg snart i seng!

heise

Anmeld

9. december 2010

Mira0911

Jeg har det faktisk ret godt! Dog er jeg smadret efter en laang gå tur med klappern, et sted hvor der ikke bliver skrabet sne... 

Er træt og på vej i seng... Kan ikke holde mig vågen mere... Skal op kl. 5.. FØJ.... 

Og så er der WEEKEND! 

Anmeld

9. december 2010

Benjamins'mor

Jeg har det helt fint.

Har haft en lidt hård dag med opvask, oprydning, vasket en masse tøj og sko. Så er pænt træt efterhånden og tror snart jeg vil i seng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.