hvordan har du det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

*Sofie*

Tak fordi du spørg

Jeg er smadret. Min hjerne er ved at smelte. Jeg har en mega vigtig fremlæggelse i salg&service i morgen, og har siddet og lavet opgaver uafbrudt siden tirsdag. Ja, mere eller mindre.
Nu er jeg endelig, langt om længe, færdig. Jeg mangler bare at gemme det hele på et usb-stik...så lukker jeg ned, krydser fingre, og så godnat! 
Malou har været en engel de her dage. Hun har sq hjulpet mig rigtig godt på vej med hendes dejlige humør. For oveni at jeg skal til case-eksamen, er jeg seføli blevet snothamrende forkølet
Yes, det kører...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Caroline86

SussieThyssen skriver:

Tak for forespørgslen søde 
Jo tak jeg har det pragtfuldt, men er ret brugt nu.
Har haft en skøn, skøn dag.

*Trøstekram* til dit lille uheldige pus, og så håber vi dagen i morgen bliver dejlig for jer begge uden pivs og uheld.

Kærligst
Sussie

ja, jeg regner med hun har det meget bedre i morgen og kan komme en kort dag i vuggeren

Jeg havde sådan lyst til lige at sende et kram ud til dem der måske sidder og har brug for det men ikke orker oprette en tråd

du får da også lige en kæmpe en af slagsen!!!

Anmeld

9. december 2010

Caroline86

Sees. skriver:

Jeg har det ok - Trods smerterne  i maven!
Glæder mig til imorgen hvor turen går til kolding, for at hente de ting Emil har vundet i en konkurrence i ILVA, og lørdag står den på julefrokost med pigerne og koncert med Christian Brøns  og søndag er der barnedåb, hvor jeg skal være gudmor for min dejlige niece, Lykke
Så jeg ser frem til en dejlig weekend!

lyder som om du har en skøn weekend foran dig, smukke

og puuuuust påå mavsen

Anmeld

9. december 2010

Stumpen

Er træt i hovedet efter en dag med både sygefraværssamtale samt psykolog-behandling...

Anmeld

9. december 2010

Caroline86

Rosa skriver:

Jeg har lige opdaget den der tunge fornemmelse i lungerne som når en lungebetændelse eller hoste er på vej  Og så er jeg ellers glad for den lille sover så dejligt for tiden (i nat sov han hos Mormor så jeg er så sindssygt udhvilet!!!) 

Og tak fordi du spø'r 

så må du lige en tur forbi lægen hvis det ikke bliver bedre! Min lungebetændelse blev taget i opløbet og det tog ikke ret længe før jeg var ovenpå igen

Dejligt med et lille break! de små rollinger er skønne meeeen... de skal lige huske at mor har brug for søvn

Anmeld

9. december 2010

Sees

Caroline86 skriver:

lyder som om du har en skøn weekend foran dig, smukke

og puuuuust påå mavsen

Tak, smukke!

Lasse siger at jeg skal lade være med at pive.
Prøvede så at forklare ham at jeg ihvertfald har det lige så skidt, som han har det når han er forkølet, og til det svarede han at det kunne jeg godt droppe, for den smerte han har når han er forkølet er slet ikke en smerte jeg nogensinde kommer i nærheden af!!

MÆND!!!

Anmeld

9. december 2010

mor-til-vanessa

er træt.... er ved at planlægge fødselsdag. og så har jeg snakket med spencer, så har mega hovedpine. tror jeg vil hoppe under dynen

Anmeld

9. december 2010

Silvermist

Jeg er smadret og burde egentlig ligge og sove nu, men nyder bare så meget at have lidt "mor-tid" om aftenen.

Dagen startede med at min yngste datters dagplejemor ringede og fortalte at hun var syg, så hun blev hentet. Tænderne driller hende rigtig meget for tiden og hun har stort set været ked af det hele dagen. Puha, det er så hårdt og så synd for hende. Hun savler og har de mest blussende røde kinder. Stakkels lille pus.

Da min ældste datter kom hjem fra børnehave og jeg ville til at give hende en ny bluse på, så lagde jeg mærke til en masse små knopper på hendes mave og brystkasse. Jeg er ret sikker på at det er skoldkopper.

I morgen bliver begge piger hjemme og vi går helt sikkert en "hyggelig" tid i møde

Anmeld

9. december 2010

Caroline86

MoriSverige skriver:

Jeg har ondt... rigtig meget ondt. Da det er os der skal holde jul har vi sagt vi nok skal købe ind osv, så i dag har jeg været ude og handle ind til julegodter og julekager, samt til pakkeleg. 

Og nøj hvor har jeg ondt nu 
Kan næsten ikke rejse mig fra sofaen uden jeg knækker sammen i smerte lige når jeg rejser mig. Håber det går over til i morgen, for der er planen at de første julekager skal laves.

Ud over det, så har jeg det fint 

av av av... puuuust!

Og så får du lige en virtuel fodmassage for det trænger du vist til

Anmeld

9. december 2010

Disa

Caroline86 skriver:

så har du da været flittig, trods (måske) halsbetændelse!

Og så sender jeg lige en masse babystøv og krydsede fingre i din retning

Tusind tak.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.