hvordan har du det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Caroline86 skriver:

Ja, som overskriften siger:

Hvordan har DU det?

Jeg er smadret. Har haft en benhård dag med Laura. Hun er småsyg, MEGA pylret, tænder der driller, ondt i øjet (hun har slået det i vuggestuen) og vil KUN mor. Det bliver sikkert snart bedre

hvordan har DU det lige nu?

Åh nej da, bette pus! Hvorfor har hun ondt i øjet?

Lige nu har jeg det fint - dog er jeg lidt doven, og burde egentligt gå igang med at tømme opvaskeren, men jeg GIDER IKKE! Jeg vil meget hellere sidde i sofaen med computeren på skødet, og surfe rundt...bl.a. her på baby.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Caroline86

Ranarupta skriver:

Er i rigtigt dårligt humør hertil aften.

Albert vil ikke sove før midnat i øjeblikket og så vågner han ved 4-5-tiden.
Jeg er fuldstændigt udkørt efter knap et år med søvn, og føler mig meget alene med ham.
Desværre kan det ikke rigtigt være anderledes i øjeblikket, da Nicolai startede på nyt job i mandags, er igang med at skrive eksamensopgave og så er hans mormor i meget skidt tilstand. Så han er ikke så meget tilstede.

Det betyder, at det er mig, der "har" Albert det meste af tiden. Ingen af os synes, at det er optimalt, men nu er jeg engang moren og har barsel og så er det vist sådan, det er.

Men jeg har da taget to tudeture her til aften og føler lige nu, at jeg kæmper mod højere magter. Jeg har hidtil været god til at klare udfordringerne, men det er jeg vist ikke meget længere...

Håber, at dagen imorgen ser bedre ud.

åha, søde!

Kæmpe kram...

Jeg havde også en periode for nogle måneder siden hvor jeg bare ikke kunne overskue det mere! Synes Laura var krop umuligt, hun nægtede at sove, jeg følte mig vildt utilstrækkelig og Daniel var ikke til den store hjælp. Jeg troede aldrig jeg skulle blive menneske igen og da slet ikke overskudsmor igen! MEN... det gik over Hun blev dejlige Laura igen og alle skyer forsvandt fra himlen...

Jeg håber, og satser, på at det samme snart sker hos Jer! At Albert snart finder vej gennem uvejret og at I sammen kan fejre en dejlig verden på den anden side

Du ER god til at klare det... Nogle børn har bare de der perioder hvor man tænker "hvad f**den sker der? hvor blev min guldklump af?"

Det er hårdt nu, men I skal nok komme igennem det og jeg lover dig at solskinnet på den anden side er endnu bedre end det I allerede har siddet i

Jeg håber han er god ved mor i dag!

Anmeld

10. december 2010

Caroline86

Carina1977 skriver:

Okay det blev jeg ikke klogere af.....jeg er ikke så god til det der lægesprog   men det lyder meget smertefuldt

Ja neurogene smerter er meget værre end alm. smerter såsom muskelømhed/muskelspændinger. Jeg mærker det altid som sådan en borende dyb smerte og en brændende fornemmelse. Det er jo ret svært at sove, når man har det sådan.

Det må have været direkte modbydeligt at have i ansigtet...det har jeg heldigvis aldrig prøvet. mit sidder primært i arme, ben + fødder og hænder. Men jeg synes jeg oplever at det er værre om vinteren. jeg har det faktisk sådan rimeligt ok om sommeren

Ja det er for dårligt at medicin skal være så dyrt. Jeg ærgrer mig også over at jeg ikke har råd til lyrica, men så må jeg nøjes med de piller, der bare lige tager toppen af smerterne. Jeg er lige startet på en ny periode på min ctr-saldo, og så er det dyrt at købe medicin

Nå, men jeg håber vi begge i det mindste kan have en god jul uden smerter  god bedring til dig i hvert fald

jeg er heldigvis stort set fri for smerter, og har ikke brug for nogen former for smertestillende længere Man vænner sig jo til smerter, så for andre ville den smerte jeg oplever nu, måske være smertestillende-krævende, men det er jo ikke til at måle Derudover er folks smertetærskel jo meget forskellig, så måske du oplever smerterne i benet værre end jeg gjorde dengang

Det er i øvrigt helt korrekt at neurogene smerter er værre når det er koldt! derfor rejser jeg hvert efterår til et varmt sted for at "lade op" og det er virkelig effektivt... Man skulle efter sigende kunne opnå en lign. effekt ved at gå i solarie (husk solcreme )

Anmeld

10. december 2010

Diana...

Jeg er mega træt også er jeg blevet godt forkølet og det kan jeg desværre mærke i hele kroppen, jeg har en trykken i maven konstant altså det er ikke babyen men som om jeg er over mæt hele tide. Så jeg går sådan lidt i min egen lille svimlene verden lige nu  Men manden er hjemme så han tager sig af Lucas så ligger jeg bare og slapper. 

Anmeld

10. december 2010

Caroline86

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Åh nej da, bette pus! Hvorfor har hun ondt i øjet?

Lige nu har jeg det fint - dog er jeg lidt doven, og burde egentligt gå igang med at tømme opvaskeren, men jeg GIDER IKKE! Jeg vil meget hellere sidde i sofaen med computeren på skødet, og surfe rundt...bl.a. her på baby.dk

opvasken er der også i morgen (eller senere i dag)

Hun gik rundt med en gåvogn nede i vuggestuen forleden og da hun ville slippe for at gå selv snuplede hun og slog hovedet ned i kanten..

Der har hun, tilsyneladende, også ramt med øjet, så det er blevet irriteret og der er lidt betændelse i... Der er ikke noget at se i øjet, så det burde ikke være skadet, men et er selvfølgelig aldrig rart at slå sig

Kan også være det "bare" er alm. øjenbetændelse (som flere af de andre børn har) og at det ved et tilfælde lige ramlede sammen med hendes styrt...

Hun er dernede i dag og hun var i fint humør da jeg gik

Anmeld

10. december 2010

Caroline86

Diana... skriver:

Jeg er mega træt også er jeg blevet godt forkølet og det kan jeg desværre mærke i hele kroppen, jeg har en trykken i maven konstant altså det er ikke babyen men som om jeg er over mæt hele tide. Så jeg går sådan lidt i min egen lille svimlene verden lige nu  Men manden er hjemme så han tager sig af Lucas så ligger jeg bare og slapper. 

god bedring, smukke!!

Det bliver godt for din krop når lille nadia endelig kommer ud til Jer

Anmeld

10. december 2010

morethanperfect

Jeg er viiildt træt 

Har ikke sovet i nat .. Igen ...

Og så er jeg irriteret over lejligheden ligner noget der er L**t , og at kæresten skal arbejde 14 timer

Anmeld

10. december 2010

Nadia&Daniel

morethanperfect skriver:

Jeg er viiildt træt 

Og så er jeg irriteret over lejligheden ligner noget der er L**t , og at kæresten skal arbejde 14 timer

Lyder præcis som min dag igår..

Kæmpe til dig - fra en som ved hvordan du har der..

Anmeld

10. december 2010

Caroline86

morethanperfect skriver:

Jeg er viiildt træt 

øv hvor træls....

Lad lejligheden flyde, selvom du er træt af at kigge på det! slap af så meget som muligt og lad batterierne op

Anmeld

10. december 2010

Caroline86

Nadia&Daniel skriver:

Lyder præcis som min dag igår..

Kæmpe til dig - fra en som ved hvordan du har der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.