hvordan har du det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

Caroline86

Tulipan skriver:

Sider og flader den, er helt død. Lavet rapport hele ugen, afleveret den idag. Ryddet op, bagt og så lavet mad. Så er så flad som jeg nu kan blive

ej, hvor skønt!

Så fortjener du da også at smelte sammen med sofaen, tage en dyb indånding og sukke ud med et "AAAHHHHH"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

Caroline86

Low skriver:

Jeg har det fint nok ). Sidder bare og kigger lidt på nettet men jeg er begyndt at få lidt ondt i maven lige som veer bare ikke lige så slemt

øhm...

er der noget du ikke har lagt mærke til?

Jeg håber da ikke smerterne bliver værre!

Anmeld

9. december 2010

Caroline86

qp skriver:

Arh jeg har et køleskab at gøre rent inden jeg skal i seng og så skal jeg også i bad inden.... Og jeg får bare slet ikke taget mig sammen!!

kan det ikke vente til i morgen?

Nogle dage skal man bare lade tingene være, synes jeg

Anmeld

9. december 2010

bøgelund

åh jeg er døøød træt. 

har været ude og cykle en bette tur idag. (læs: 15 km med kæmpe mave (4 uger til termin) ) 

det gør jeg ikke igen... :O

god bedring med bette pigen... 

Anmeld

9. december 2010

SussieThyssen

Caroline86 skriver:

ja, jeg regner med hun har det meget bedre i morgen og kan komme en kort dag i vuggeren

Jeg havde sådan lyst til lige at sende et kram ud til dem der måske sidder og har brug for det men ikke orker oprette en tråd

du får da også lige en kæmpe en af slagsen!!!

Uhhh hvor er du sød..mange tak..og sov godt

Anmeld

9. december 2010

Caroline86

*Sofie* skriver:

Tak fordi du spørg

Jeg er smadret. Min hjerne er ved at smelte. Jeg har en mega vigtig fremlæggelse i salg&service i morgen, og har siddet og lavet opgaver uafbrudt siden tirsdag. Ja, mere eller mindre.
Nu er jeg endelig, langt om længe, færdig. Jeg mangler bare at gemme det hele på et usb-stik...så lukker jeg ned, krydser fingre, og så godnat! 
Malou har været en engel de her dage. Hun har sq hjulpet mig rigtig godt på vej med hendes dejlige humør. For oveni at jeg skal til case-eksamen, er jeg seføli blevet snothamrende forkølet
Yes, det kører...

god bedring og pøj pøj i morgen! det skal nok gå fint

og så lige en peptalk og et "sov rigtigt dejligt"

Anmeld

9. december 2010

Caroline86

Stumpen skriver:

Er træt i hovedet efter en dag med både sygefraværssamtale samt psykolog-behandling...

så får du en virtuel hovedbundsmassage og en dejlig kop afslappende the (hvis du kan lide det?)...

Anmeld

9. december 2010

Caroline86

mor-til-vanessa skriver:

er træt.... er ved at planlægge fødselsdag. og så har jeg snakket med spencer, så har mega hovedpine. tror jeg vil hoppe under dynen

sov godt, skønne kvinde!

Og husk lige at du er en helt fantastisk mor

Anmeld

9. december 2010

Manakauapo

Jeg er mildest talt smadret!! Har influenza og eneste grund til at jeg overhovedet er uden for min seng, er fordi jeg skal aflevere opgave imorgen...  Og jeg kan da godt regne med mindst et par timer mere, inden jeg skal i seng...

Anmeld

9. december 2010

Silas&Mille

Caroline86 skriver:

av av av... puuuust!

Og så får du lige en virtuel fodmassage for det trænger du vist til

Jo tak, det er meget tiltrængt...

Med kun 4 uger til termin, kan jeg godt begynde at mærke en trykken i underlivet og det sætter sig åbenbart om i lænden og den ekstra vægt giver ømme fødder.

Er bare glad for at have barsel og slet ikke skal tænke på at stå tidligt op de næste 3-4 uger, hvis den bette vel at mærke bliver der inde så længe men det håber jeg da

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.