hvordan har du det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

NinaNymannMadsen

jeg er træt og orker ikke skolen mere idag.

asta har sovet inde ved os igen inat, hun har været syg siden sidste fredag, med opkast 2 dage og dårlig mave resten af tiden, og imorges lidt feber, og hun ligger bestemt ikke stille, så ved ikke hvor mange gange jeg er vågnet inat for at rette på hende så jeg ikke selv falder ud af sengen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2010

Caroline86

Astasmor skriver:

jeg er træt og orker ikke skolen mere idag.

asta har sovet inde ved os igen inat, hun har været syg siden sidste fredag, med opkast 2 dage og dårlig mave resten af tiden, og imorges lidt feber, og hun ligger bestemt ikke stille, så ved ikke hvor mange gange jeg er vågnet inat for at rette på hende så jeg ikke selv falder ud af sengen.

årh, søde!!!

Du får lige en stor krammer!

og god bedring til lillepigen! I aner ikke hvad hun fejler?

Anmeld

10. december 2010

Nadia&Daniel

Caroline86 skriver:

Tilgengæld er min dag startet god i dag. Laura var vågn kl. 00.00, og sov igen kl. 00.48 - og vågnede først kl. 04.56 - fik mad, og sov igen kl. 06.10 og sov helt til kl. 9.15.. Så moar her har fået sovet

Anmeld

10. december 2010

Caroline86

Nadia&Daniel skriver:

Tilgengæld er min dag startet god i dag. Laura var vågn kl. 00.00, og sov igen kl. 00.48 - og vågnede først kl. 04.56 - fik mad, og sov igen kl. 06.10 og sov helt til kl. 9.15.. Så moar her har fået sovet

dejligt, søde!

Laura'er er de bedste

Anmeld

10. december 2010

otlitrom

Ox. skriver:

Af L*RT for at sige det pænt ..

Jeg har haft overarbejde hver dag i december, er ikke færdig endnu, Lilje er syg, Jonas er stadig syg med både hans sclerose og hjernebetændelse, så han kan ikke lave meget, så min dag hedder pt 5.30 - 01.30 for at kunne nå alt hjemme plus arbejde, plus fagprøve ... Udover det, har vi aldrig haft så lidt penge som lige pt.

Så ja ... merry crappy christmas - men det kan da heldigvis kun gå opad herfra, så wee for det

Det lyder virkelig hårdt!

Fik bare lyst til at sende dig en kæmpe krammer!! Det kunne du vist godt trænge til!!

Anmeld

10. december 2010

otlitrom

Jeg har det helt igennem fantastisk! Har været til NF idag, der gik strålende, så jeg kan ikke få en dårlig dag

God weekend allesammen!

Anmeld

10. december 2010

Caroline86

kitty skriver:

Jeg har det helt igennem fantastisk! Har været til NF idag, der gik strålende, så jeg kan ikke få en dårlig dag

God weekend allesammen!

FEDT, søde!

tillykke med en god scanning

Og en rigtigt dejlig weekend til dig også

Anmeld

10. december 2010

otlitrom

Caroline86 skriver:

FEDT, søde!

tillykke med en god scanning

Og en rigtigt dejlig weekend til dig også

Taaark!

(Og det er så her at jeg mangler alle de sjove smileys, fordi jeg ikke er plusmedlem mere, fodi betalingen gik i ged... Det må jeg se at få gjort noget ved!!)

Anmeld

10. december 2010

morethanperfect

Caroline86 skriver:

øv hvor træls....

Lad lejligheden flyde, selvom du er træt af at kigge på det! slap af så meget som muligt og lad batterierne op

Tak . <3

Anmeld

10. december 2010

morethanperfect

Nadia&Daniel skriver:

Lyder præcis som min dag igår..

Kæmpe til dig - fra en som ved hvordan du har der..

Taak .. Det er bare så træls ! <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.