dorthemus skriver:
Øv ja det kan jeg godt forstå
Jeg ville heller ikke have overskud til et forhold lige nu, så det er ist nok meget godt at jeg er alene 
Hvornår regulerede hun det selv?? Runa kan ikke finde ud af flasken...prøvede vælling her til aften, men hun fatter ikke at hun skal sutte...gnaver bare i den og blir skide sur 
jamen det gjorde hun omkring 8,5 måned var hun. jeg tilbød hende bare mere og mere mad og så mindre og mindre bryst. da hun var 8mdr. tilbød jeg hende hver aften en flaske nan2 til natten, sad dets amme sted og gjorde det samme. og i starten var det også bare gnaveri, men så fandt hun ud af at der kom noget ud af den og så fik hun suget og så med tiden fik hun smag for det. og så suppplerede jeg med bryst efter flasken i starten. til sidst spiste hun mere og mere. det var en optrapning på omkring 3 uger og da begyndte hun nemlig at sove i gennem og det gjorde hun i 1 måned hele september. så har tænderne og udviklingen drillet hele oktober og november 6 tænder har hun og er så plaget af dem. plus 3 gange snottur i okt og nov og en gang hals virus igen, ligesom i sommer, hun var dog ikke lige så dårlig denne gang,men er jo også større.
Anmeld