Pension. hvad med jer ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

Maise

Baagøe skriver:

Efter boligmarkedets kollaps er priserne nu nede på et stabilt niveau, og huspriserne vil jo også om 20 år være steget betragteligt de fleste steder, så man kan ikke sige de efter inflation osv. var meget billigere, end de er nu. Jeg agter i hvert fald at købe et hus, som en del af min pensionsopsparing

ja det er svært med det bolig marked og så med krisen og så snakker de om at der er en på vej igen og bla bla bla - det er svært synes jeg. ja vi ønsker også et hus på et tidspunkt. bor i ejerlejlighed og de er svære at sælge så det er lige om at ramme det rigtige tidspunkt uden at husene stiger for meget så vi ikke har råd til at købe det. pest eller kolera.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

dorthemus

Maise skriver:

jamen det gjorde hun omkring 8,5 måned var hun. jeg tilbød hende bare mere og mere mad og så mindre og mindre bryst. da hun var 8mdr. tilbød jeg hende hver aften en flaske nan2 til natten, sad dets amme sted og gjorde det samme. og i starten var det også bare gnaveri, men så fandt hun ud af at der kom noget ud af den og så fik hun suget og så med tiden fik hun smag for det. og så suppplerede jeg med bryst efter flasken i starten. til sidst spiste hun mere og mere. det var en optrapning på omkring 3 uger og da begyndte hun nemlig at sove i gennem og det gjorde hun i 1 måned hele september. så har tænderne og udviklingen drillet hele oktober og november 6 tænder har hun og er så plaget af dem. plus 3 gange snottur i okt og nov og en gang hals virus igen, ligesom i sommer, hun var dog ikke lige så dårlig denne gang,men er jo også større.

Hmm okay jeg blir ved at prøve så

Sikke da et par måneder I har haft Så du den mail jeg sendte dig?

Anmeld

9. december 2010

Maise

SussieThyssen skriver:

Har ikke meget..det skal jeg ærligt sige, og betaler kun ind til en pensionsopsparing via min flexydelse, som kommunen har overtaget fra a-kassen da jeg overgik fra den til flex.
Jeg har ganske enkelt ikke råd til at indbetale til pension, og min mand er pt arbejdsløs, så han indbetaler kun et ringe beløb via sin a-kasse.
Det er sørgeligt, men sådan er det desværre for mange danskere.
Så der bliver ikke råd til ret mange flæskestege når den tid kommer.

Kærligst
Sussie

flæskestege er også overvurderet sussie suppe det ved man hvad er og smager godt ja jeg synes nemlig også når jeg snakker med folk at det kun er dem jeg kender der tjener en del der har en opsparing. Vi kommer nok også til at have perioder hvor vi må skrue lidt ned for indbetalingerne. men så længe man har kærlighed, mad og tag overhovedet skal man være taknemmelig

Anmeld

9. december 2010

SussieThyssen

Maise skriver:

flæskestege er også overvurderet sussie suppe det ved man hvad er og smager godt ja jeg synes nemlig også når jeg snakker med folk at det kun er dem jeg kender der tjener en del der har en opsparing. Vi kommer nok også til at have perioder hvor vi må skrue lidt ned for indbetalingerne. men så længe man har kærlighed, mad og tag overhovedet skal man være taknemmelig

Jeg kan nu godt lide begge dele LOL

Men i virkeligheden vil jeg langt hellere have råd til et godt sykke kærnebrød med leverpostej og asie og en banan til dessert
(Min aftensmad i dag....hehe)

Anmeld

10. december 2010

Maise

SussieThyssen skriver:

Jeg kan nu godt lide begge dele LOL

Men i virkeligheden vil jeg langt hellere have råd til et godt sykke kærnebrød med leverpostej og asie og en banan til dessert
(Min aftensmad i dag....hehe)

hahahah min blev en god ostemad og mandler til desset

Anmeld

10. december 2010

Maise

dorthemus skriver:

Hmm okay jeg blir ved at prøve så

Sikke da et par måneder I har haft Så du den mail jeg sendte dig?

ja jeg synes dælme det har været hårdt. puha. forholdet bliver sat på prøve, men vi taler dog godt sammen og griner så af det også siger jamen sådan er det bare.

Anmeld

10. december 2010

dorthemus

Maise skriver:

ja jeg synes dælme det har været hårdt. puha. forholdet bliver sat på prøve, men vi taler dog godt sammen og griner så af det også siger jamen sådan er det bare.

Det er jo det vigtigste

Anmeld

10. december 2010

Maise

dorthemus skriver:

Det er jo det vigtigste

præcis, selvom tonerne går lidt højt i ny og næ.

Anmeld

10. december 2010

dorthemus

Maise skriver:

præcis, selvom tonerne går lidt højt i ny og næ.

Ja det er nok uundgåeligt i kampens hede

Anmeld

10. december 2010

Maise

dorthemus skriver:

Ja det er nok uundgåeligt i kampens hede

meget der er både fordele og ulemper ved at være to.

jeg må i seng, trænger til søvn, vi snakkes lige ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.