dorthemus skriver:
Ja det synes jeg 
Der er kommet mere lyd på hende og flere fagter
Og så laver hun spyt/sprutte lege hele tiden...hmmm
Og kysser med åben mund fuld af spyt....haha
Meget lækkert!
Hun sover stadig ikke igennem, men jeg tror jeg efterhånden har vænnet mig til det. Og så har jeg endelig fundet noget grød hun vil have...tak Nestlé!!!!!!
Går det godt hos jer?
uhhh ja det er så skønt når kommunikationen udvider sig hele tiden. jeg får havregrødsnys HVER morgen, så lækkert. ja maden er et kapitel for sig , jeg har været ved ta blive sindsyg, emn det går hele tiden den rigtige vej nu. hun spiser selv med fingrene små soldatermadder, frugt og andet, samt tager singaffel med mad ind i munden selv som jeg har sat på gaflen. Meeen hun er stadig lidt konsistensforskrækket, men det bliver bedre og bedre, nu er det ikke alt det skal masse længere.
og og og hun har gået et par skridt selv et par gange med legetøj i hånden og så opdager hun det og uhhhhhhhh så er det farligt. hun er vokset heeeeelt vildt 79 cm. hvor stor er runa ?? nu siger hun også oooob ooooob når hun vil op til mig. hun er så klar til vuggestue, lille ballademager. starter 3 januar. tror det bliver godt for hende at få tumlet med de andre børn. hun elsker andre børn, skal røre ved dem hele tiden.
Anmeld