LAURAS MOR skriver:
fortæl fortæl

åh jamen jeg kan da prøve og gøre det kort..
Da jeg var mindre cirka 9 år, døde min morfar som jeg havde et ikke så godt forhold med, altså min morfar var meget sød og meget speciel og tilbød altid sodavand og lign når man besøgte ham og mormor, nå men han døde i et nys, eller rettere nyset gjorde at hans arota - store blodåre som gør at hjertet fungere, sprang da han nøs - og han plejer at lave ekstreme nys der er høje og virkelig runger i alt... Nå men han overlevede desværre ikke, og da jeg så skulle op og besøge mormor nytårsaften (dagen efter han døde), følte jeg da jeg satte mig i hans stol, en stor hånd kører hen over mit hår, kunne ikke se noget, men kunne mærke det ret så tydeligt.. Plus at min mormor fortalte mig at hun til tider efterfølgende når hun har set tv, har oplevet at tvet er gået hen på morfars yndlings kanal - dr2.. og så er der blevet skruet op for lyden så mormor har været ved at ryge ud af sin stol af bare forskrækkelse, - vi har det på video da mormor satte videokamera op... Det har os været sådan at kameraet har været blevet slået ned mens mormor var i køkkenet og lave mad..
- Jeg selv har oplevet på min skole at jeg pludselig fik et meget hårdt slag hen over hovedet - som en dummeflad, og det var fordi jeg sagde noget om en gammel lærer som var død af hjertestop på skolens gang, og ligeså snart jeg sagde navnet på den lærer fik jeg et ordentligt slag, og jeg reagere ved at vende mig om og slå ud efter den person som slog mig... men der var bare ikke nogen, så mine veninder de spørger hvad jeg laver og hvorfor jeg dog lavede sådan et krum sammen trick, og slog ud efter nogen... Jeg fortalte det så, og de syntes det var meget underligt, men det skulle da ikke undre dem at det var den lærer som døde på skolen, han var meget selvsikker og ekstrem lærerig.. døde i en alder af 40år..
Min familie derimod har oplevet meget ! så som noget er blevet skrevet på døren og, vores hund og kat i fælles skab forsøgt at jagte noget, og prøvet og knurrer og hvæse sig fri..
På et tidspunkt ser jeg min hund Bowie kigge i døren (dørkarmen ind til stuen hos min mor), også kan jeg hører fodtrin, og Bowie følger med hovedet "personen" som går i stuen rundt... Man kunne se at han havde øjnene et sted, og lod hovedet kører med rundt... I ren nysgerrighed... Også begyndte han at logre helt vildt og slikke ud i luften.. og tykke på noget som han åbenbart fik..
Det sådan lidt af de ting jeg har oplevet igennem årene hos min mor og min morforældre
Anmeld