tror i på ......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

NinaNymannMadsen

JA

har set og hørt og mærket en ånd og et sspøgelse. og kan mærke dem omkring mig når jeg er nogen bestemte steder.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

NinaNymannMadsen

ar oplevet rigtig mange ting...
da jeg vare helt lille kan jeg huske at jeg hørte trin nedenunder, og alle der var i huset var oven på. det skal lige siges at det hus havde en gammel grisse stald i stuen og det er over 100 år gammel.
kirken ligger også som baghave næsten..

har også set skikkelser gå rundt i huset, og følt nogen holdt om mig selvom jeg var alene, og der har stået en inde på mit værelse tror stadig personen er der, ved det dog ikke. og har hørt nogen kalde på mig uden der var nogen omkring mig det har jeg hørt flere gange.

Anmeld

9. december 2010

Guldet

tjm skriver:

uh hvor er det spændende historier, vil rigtig gerne fortælle nogen flere men det bliver bare ekstrem langt og tager sikkert flere timer, men har rigtig mange ting at fortælle

fortæl fortæl

Anmeld

9. december 2010

LRJ

Kay skriver:

et klart svar... JA

har set, hørt og følt.... og tror

Samme her lige siden jeg var barn

Anmeld

9. december 2010

JuelZ

LAURAS MOR skriver:

fortæl fortæl

åh jamen jeg kan da prøve og gøre det kort..

Da jeg var mindre cirka 9 år, døde min morfar som jeg havde et ikke så godt forhold med, altså min morfar var meget sød og meget speciel og tilbød altid sodavand og lign når man besøgte ham og mormor, nå men han døde i et nys, eller rettere nyset gjorde at hans arota - store blodåre som gør at hjertet fungere, sprang da han nøs - og han plejer at lave ekstreme nys der er høje og virkelig runger i alt... Nå men han overlevede desværre ikke, og da jeg så skulle op og besøge mormor nytårsaften (dagen efter han døde), følte jeg da jeg satte mig i hans stol, en stor hånd kører hen over mit hår, kunne ikke se noget, men kunne mærke det ret så tydeligt.. Plus at min mormor fortalte mig at hun til tider efterfølgende når hun har set tv, har oplevet at tvet er gået hen på morfars yndlings kanal - dr2.. og så er der blevet skruet op for lyden så mormor har været ved at ryge ud af sin stol af bare forskrækkelse, - vi har det på video da mormor satte videokamera op... Det har os været sådan at kameraet har været blevet slået ned mens mormor var i køkkenet og lave mad..

- Jeg selv har oplevet på min skole at jeg pludselig fik et meget hårdt slag hen over hovedet - som en dummeflad, og det var fordi jeg sagde noget om en gammel lærer som var død af hjertestop på skolens gang, og ligeså snart jeg sagde navnet på den lærer fik jeg et ordentligt slag, og jeg reagere ved at vende mig om og slå ud efter den person som slog mig... men der var bare ikke nogen, så mine veninder de spørger hvad jeg laver og hvorfor jeg dog lavede sådan et krum sammen trick, og slog ud efter nogen... Jeg fortalte det så, og de syntes det var meget underligt, men det skulle da ikke undre dem at det var den lærer som døde på skolen, han var meget selvsikker og ekstrem lærerig.. døde i en alder af 40år..

Min familie derimod har oplevet meget ! så som noget er blevet skrevet på døren og, vores hund og kat i fælles skab forsøgt at jagte noget, og prøvet og knurrer og hvæse sig fri..

På et tidspunkt ser jeg min hund Bowie kigge i døren (dørkarmen ind til stuen hos min mor), også kan jeg hører fodtrin, og Bowie følger med hovedet "personen" som går i stuen rundt... Man kunne se at han havde øjnene et sted, og lod hovedet kører med rundt... I ren nysgerrighed... Også begyndte han at logre helt vildt og slikke ud i luften.. og tykke på noget som han åbenbart fik..

Det sådan lidt af de ting jeg har oplevet igennem årene hos min mor og min morforældre

Anmeld

9. december 2010

NLME<3

ja jeg tror på det, har ikke selv oplevet noget, og håber heller ikke og komme til det  Men min lærer på min gamle efterskole hun hvade oplevet en hel masse, og det fik vi alle tysk timerne til at gå med, og høre hendes historier, men der var spicielt en opleves som var så uhyggelig at det er den jeg tænker på hver gang jeg høre noget om ånder:

min lærer kalder jeg K og hendes veninde kalder jeg V

k og v går på højskole på fyn, og vs kæreste er i norge på det tidspunkt, og k og v havde været i byen og fået godt og drikke, så de kommer først hjem om morgen, v vågner ved et z et par timer efter de var gået i seng, og kalder på k og siger hun havde fået en meddelse i hendes drøm til hendes kæreste og k vender øjne af hende og siger hun skal sove videre hun er jo fuld. da de vågner hen på eftermiddagen kan v ikke få drømmen om meddelsen til hendes kæreste ud af hendes hovede. så hun ringer til ham og fortæller ham at hun har haft en uhyggelig drøm om en meddelse til om at ham og hans venner ikke måtte tage bussen hjem fra byen om natten (det gjorde de åbenbart ellers hver aften for at sparre penge) og hendes kæreste tror selvfølgelig ikke på hende, men da de tager i byen om aften og som aften skrider frem, joker de lidt med det, og beslutter sig for at tage en taxa hjem, for en god ordens skyld. næsten morgen stod der i avisen at den bus de skulle havde været med, var kørt ud over kanten og faldt 4 meter ned og ikke en eneste var overlevet!

Anmeld

9. december 2010

betski

tjm skriver:

ånder og spørgelser ?

Jeps og ikke uden grund

Anmeld

9. december 2010

JuelZ

Astasmor skriver:

JA

har set og hørt og mærket en ånd og et sspøgelse. og kan mærke dem omkring mig når jeg er nogen bestemte steder.

Anmeld

9. december 2010

Cris

Selfølgeligt! Jeg håber, at du har det godt, det kan være noget forsyrrende, hvis man kan mærke noget. Men de kan ikke gøre noget ved dig

Anmeld

9. december 2010

NinaNymannMadsen

tjm skriver:

jeg tror der er rigtig mange her inde der kan fortælle forskellige historier...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.