tror i på ......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

Steph_Laurits

JA uden tvivl.

Har blandt andet set en hvid skikkelse stå i en åbning ind til et andet værelse da jeg var mindre. Og i sammee rum som så jeg en anden nat da jeg vågnede en sort skikkelse stå ved døren ud til gangen, faconmæssigt osv. lignede det min far så lå ligeså stille og kaldte på ham, men skikkelsen stod stille, nærmest med hænderne i lommen agtig. Får så senere at vide at der er en mand der engang har hængt sig i lige dette værelse (fedt at få at vide som 10 årig.

Vi spillede (min halvsøster og jeg og et par stykker andre) af og til ånden i glasset (nogen siger det er underbevidstheden der styrer glasset), men vi får fat på en "ånd", vi sidder og spørger lidt om forskellige ting bl.a. "hvem er du, skriv dit navn". Der bliver så skrevet et navn (kan ikke huske navnet). Vi spørger så senere min far om han ved hvad han hed ham der havde hængt sig, og der nævner han det navn der blev skrevet på pladen. Intet vi kendte til. FØJ!!

Og så var der en oplevelse da jeg boede hjemme hos min mor, jeg havde et værelse som jeg så senere flyttede ud af fordi min søster flyttede hjemmefra - så fik det store værelse som hun havde haft. På mit gamle værelse havde der intet usædvanligt været overhovedet.
Min mor får så soveværelse i mit gamle værelse og min lillebror sover ofte hos hende, hun vågner en nat fordi min lillebror ligger og snakker i søvne og kigger på ham, ved siden af hans side af sengen ser hun en lille dreng stå og kigge på ham. Og da min mor kigger på den lille dreng ved siden af sengen laver han en "væse agtig grimasse".
Min lillebror sov dagen efter i sit eget værelse og der var intet med snakken i søvne eller noget i min mors soveværelse. Hun prøvede så nogle aftener senere at tage ham ind til sig igen. Og der var det nøjagtig det samme med drengen ved siden af sengen

Og så har jeg oplevet en dørklokke der flere gange har ringet, når man så gik ud og kiggede var der ingen at se. Men sagde man kom ind, så stoppede det..... Lige indtil næste gang. Manden i huset var død. Så måske han ville vise han var der?!

Jeg er SÅ bange for sådan noget! Får total gøjseren på over det! Puuuuha!

Sorry mit lange indlæg.

Hilsen Stephanie der nu sidder på ståpels

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

ekzunz

mariamiss6 skriver:

Arj men fortæææææææææææææl da

Znuzkebassemor, det er NU du skal gå i kælderen

HA ha ha ha - jeg er jo så tilpas nysgerrig at jeg ikke kan holde mig helt væk, men de indlæg hvor der er skrevet meget blev der bare scrollet hurtigt hen over.....så jeg har ikke læst en eneste historie.

Jeg var hjemme hos Tanja (Muffi) sammen med Kamelia herfra, og hun fortalte altså også nogle ting, som gjorde at jeg måtte tale i tlf. med Per hele vejen hjem, og sove med endnu mere lys tændt i laaaaang tid..... Det er ikke sådan når en man regner for ret troværdig fortæller den slags ting, så kan man jo ikke rigtigt tvivle....og det vil jeg altså helst....

Anmeld

8. december 2010

sandratobias

Ja jeg tror på det..  

Anmeld

8. december 2010

Minmio

Der sker rigtig mange ting her hos os. Det er siden vi er flyttet ind vores lejlighed at det er begyndt at ske.

• Det smækker med lågene, de åbner og lukker som det passer dem, når det det passer dem.
  • Der er en der prikker mig i asigtet når jeg ikke kan sove.
  • Ting forsvinder og flytter sig.
  • Om natten kommer der lyde som om der er en der kradser i gulvet med sine negle. Heldigvis er det ikke hver nat, men ofte.
  • Det klammste var da jeg skulle tage nogle billeder af min mand, ved siden af ham var der spøgelses agtige ansigter. Jeg tog omkring 10 billeder, med og uden lys osv, men de var der stadig. Så byttede vi plads, der var INGEN ved siden af mig på billederne. Vi gemte vores "beviser" men, men,men da jeg skulle bruge vores camera, var hukommelses kortet VÆK. Vi har stadig ikke fundet det.

Vi er ærlig talt ikke bange for det mere, men vi er meget trætte af det.  Men der skal meget til at skræmme os nu, men i starten var det skræmmende.

Den der nu er her, vil os ikke noget ondt, for vi er lykkelige som aldrig før, man kan mærke kærlighed og varme i vores hjem, det er som om der er en der bare passer på os, og vil ikke have at vi glemmer det.

Anmeld

8. december 2010

mariamiss6

Znuzke skriver:

HA ha ha ha - jeg er jo så tilpas nysgerrig at jeg ikke kan holde mig helt væk, men de indlæg hvor der er skrevet meget blev der bare scrollet hurtigt hen over.....så jeg har ikke læst en eneste historie.

Jeg var hjemme hos Tanja (Muffi) sammen med Kamelia herfra, og hun fortalte altså også nogle ting, som gjorde at jeg måtte tale i tlf. med Per hele vejen hjem, og sove med endnu mere lys tændt i laaaaang tid..... Det er ikke sådan når en man regner for ret troværdig fortæller den slags ting, så kan man jo ikke rigtigt tvivle....og det vil jeg altså helst....

Hehehehehehe

Altså jeg kalder mig jo også tvivlende, og jeg skal da indrømme at jeg også bliver en smuuuuuule nervøs når jeg har hørt og læst den slags her....

Og øøøøh jeg kigger nok ikke i nogle spejle her til aften :S Og så kan det nok være jeg går forsigtigt på trappen

Anmeld

9. december 2010

Louisiana

tjm skriver:

altså jeg kan da prøve... det er sorte lange lys - ligesom de røde og hvide man kan få... der skal du have sådan en "lysestage" med 4 så der kan være 4 sorte lys eller du kan nøjes med 1 lys.. stil dem det sted hvor du tror der er mest aktivitet - dvs der hvor der er koldt altid og det ikke koldt som udenfor koldt, men koldt kun på få meter eller en halv meter.. 
nå men ... så skal du lade det brænde lidt, også kan du efter en lille times tid gå hen og se hvordan lyset - sterin har forladt væen, og er det på alle sider, er der noget i huset som ikke er velkommen, - nogen siger det er løgn og latin, men min fætters hjem blev rent da de testede det på den måde, også ved at de alle stilte sig i ring og kaldt dem frem... Min grandkusine fortalte mig hvor mange kolde gys der gik igennem hver og en på få sekunder, fra den ene gang - varm og til den næste iskold... det er ikke så godt forklaret, men prøvede

Det er helt fint forklaret, og jeg siger tak for forklaringen

Anmeld

9. december 2010

Kløver

tja både og

jeg tror da der er mere mellem himmel og jord

vi bor i min kærestes familiehus, han købte huset dengang hans farfar døde, hans farmor døde i sin tid af kræft, og døde i huset, og hvis vi hører nogle lyde eller noget knirker, så plejer vi at sige at det er farmor og farfar som passer på os og huset, synes det er sådan en hyggelig tanke

Anmeld

9. december 2010

B&J

tjm skriver:

troede heller ikke på det før jeg så min fætters dreng komme ind i stuen med en stor rød hånd på låret

Hold da op håber ikke han blev bange for livet

Anmeld

9. december 2010

Diana...

JA det gør jeg absolut. Og har også selv oplevet det. 

Anmeld

9. december 2010

Dinna88

Ja, det gør jeg helt bestemt. Dog på et meget seriøst plan hvor jeg heller ikke som sådan er bange for dem, men jeg snakker til dem, hvis jeg tror de er der! Jeg lyder nok dum 

Vi har nu flere gange oplevet at lampen på min mors værelse tænder. Når man sidder i den ene sofa i stuen kan man se lige ind på værelset. En dag sidder min bror så i den sofa men jeg står i køkkenet og laver mad. Pludselig råber han at jeg skal skynde min ind i stuen: så har han set lampe tænde. Bare sådan. Jeg står nogle gange op om morgenen hvor den er tændt, selvom min mor ikke er hjemme. Min mor har også vågnet ved at den tændte. Hver gang jeg skal ind for at slukke dem beder jeg dem om at smutte fordi det er belastende. En dag jeg så skulle ind for at slukke den blev jeg ramt af den VILDESTE stank af hundehømhøm ved døren, så jeg måtte vende om igen. 2 sek efter var den væk. Nå, men en dag stilte jeg mig inde på værelset og sagde at de skulle stoppe fordi det er skræmmende og det koster i strøm, og siden da er det ikke sket en eneste gang.

Jeg har nu en del historier, nogle af dem er jeg blevet fortalt, men det tager jo en krig at skrive

En kort en: jeg var til julefrokost i weekenden med min klasse. Jeg tog en sørens masse billeder, men de fleste af dem er fyldt med skygger som jeg slet ikke kan forklare. Jeg VED hvad jeg gør med det kamera og jeg VED at de skygger ikke er lavet af personer omkring mig, for det er jeg meget forpasselig med 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.