JA uden tvivl.
Har blandt andet set en hvid skikkelse stå i en åbning ind til et andet værelse da jeg var mindre. Og i sammee rum som så jeg en anden nat da jeg vågnede en sort skikkelse stå ved døren ud til gangen, faconmæssigt osv. lignede det min far så lå ligeså stille og kaldte på ham, men skikkelsen stod stille, nærmest med hænderne i lommen agtig. Får så senere at vide at der er en mand der engang har hængt sig i lige dette værelse (fedt at få at vide som 10 årig.
Vi spillede (min halvsøster og jeg og et par stykker andre) af og til ånden i glasset (nogen siger det er underbevidstheden der styrer glasset), men vi får fat på en "ånd", vi sidder og spørger lidt om forskellige ting bl.a. "hvem er du, skriv dit navn". Der bliver så skrevet et navn (kan ikke huske navnet). Vi spørger så senere min far om han ved hvad han hed ham der havde hængt sig, og der nævner han det navn der blev skrevet på pladen. Intet vi kendte til. FØJ!!
Og så var der en oplevelse da jeg boede hjemme hos min mor, jeg havde et værelse som jeg så senere flyttede ud af fordi min søster flyttede hjemmefra - så fik det store værelse som hun havde haft. På mit gamle værelse havde der intet usædvanligt været overhovedet.
Min mor får så soveværelse i mit gamle værelse og min lillebror sover ofte hos hende, hun vågner en nat fordi min lillebror ligger og snakker i søvne og kigger på ham, ved siden af hans side af sengen ser hun en lille dreng stå og kigge på ham. Og da min mor kigger på den lille dreng ved siden af sengen laver han en "væse agtig grimasse".
Min lillebror sov dagen efter i sit eget værelse og der var intet med snakken i søvne eller noget i min mors soveværelse. Hun prøvede så nogle aftener senere at tage ham ind til sig igen. Og der var det nøjagtig det samme med drengen ved siden af sengen 
Og så har jeg oplevet en dørklokke der flere gange har ringet, når man så gik ud og kiggede var der ingen at se. Men sagde man kom ind, så stoppede det..... Lige indtil næste gang. Manden i huset var død. Så måske han ville vise han var der?!
Jeg er SÅ bange for sådan noget! Får total gøjseren på over det! Puuuuha!
Sorry mit lange indlæg.
Hilsen Stephanie der nu sidder på ståpels 
Anmeld