tror i på ......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.887 visninger
92 svar
0 synes godt om
8. december 2010

JuelZ

ånder og spørgelser ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Kay

tjm skriver:

ånder og spørgelser ?

et klart svar... JA

har set, hørt og følt.... og tror

Anmeld

8. december 2010

Sees

Så absolut, ja!!

Anmeld

8. december 2010

Ellim

Ej hvor sjovt at dette spørgsmål lige kommer.. I går da min kæreste og jeg sad inde i stuen og så film var der en vinflaske (tom) det stod oppe på køkkenbordet der PLUDSELIG faldt ned.. Aner seriøst ikke hvordan der kunne lade sig gør, det var intet andet i nærheden og vi havde siddet inde i stuen 1 time - og så skete det bare pludselig..

Flasken stod mig på bordet og den lå IKKE ned, så den kunne ikke trille asig selv.. SÅ UNDERLIGT!!

Anmeld

8. december 2010

JuelZ

Kay skriver:

et klart svar... JA

har set, hørt og følt.... og tror

det har jeg nemlig os, her forleden så jeg min mormor kører bil igen.... det var dog ikke min mormor men en ældre dame som lige pludselig havde samme ansigt som min mormor så jeg endte i et stort skrig og løb efter bilen fordi jeg var 100% sikker på at det var hende..

Anmeld

8. december 2010

mariamiss6

Aj aj aj aj akom med historier PLEAAAAAAAAAAASE

Jeg er stadig sådan midt imellem siden jeg ikke rigtig har oplevet noget som jeg kan stole på

Anmeld

8. december 2010

JuelZ

Ellim skriver:

Ej hvor sjovt at dette spørgsmål lige kommer.. I går da min kæreste og jeg sad inde i stuen og så film var der en vinflaske (tom) det stod oppe på køkkenbordet der PLUDSELIG faldt ned.. Aner seriøst ikke hvordan der kunne lade sig gør, det var intet andet i nærheden og vi havde siddet inde i stuen 1 time - og så skete det bare pludselig..

Flasken stod mig på bordet og den lå IKKE ned, så den kunne ikke trille asig selv.. SÅ UNDERLIGT!!

uh ej det lyder næsten spændende ! men alligevel er det mega skræmmende for man kan godt tænke om de så begynder på mere end det jeg og min familie (fætters familie) har formoet at få en histore fra en vicevært at i den lejlighed havde der været Pizza og kebab house som blev ført af en dansk ældre mand som døde i resturanten, og en kvinde som blev slået ihjel i kælderen for mange år siden... og vi har så siden set at min fætters dreng pludselig havde en stor rød hånd på låret og kom grædende ind i stuen fordi nogen havde slået ham, - og der var ingen på værelset.. så vi sad i flere timer, og filmede rundt i huset, og efter vi har kigget det igennem har man faktisk kunne se en mand i høj skikkelse med en form for meget skæg gå igennem og sætte sig og glo "vredt" på min fætters dreng... Det var virkelig uhyggeligt og ved det lyder fuldstændig sindsygt.... men hold da op hvor var det bare virkeligt og alt det der

Anmeld

8. december 2010

morethanperfect

Det gør jeg også ! 

Anmeld

8. december 2010

Mira0911

JA... 

Anmeld

8. december 2010

B&J

Nej jeg tror ikke på det men nok fordi jeg ikke har oplevet noget onkring ånder eller spøgelser

men meget spænde af læse om eller se film omkring det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.