Hejsa
JA!!!! Jeg tror helt sikker på at der er mere mellem himmel og jord....
Min farmor døde da jeg var 13 år gammel. Og jeg har altid været farmors pige.... Kort efter hendes død købte mine forældre min farmor og farfars hus, fordi min farfar ville i noget mindre....
Da vi kom derned og bo vågnede jeg tit om natten ved at der gik en op og ned af trappperne, men til at starte med undskyldte jeg det egentlig med at det var vores kat. Lige indtil det en aften skete mens katten lagde under min dyne.. Gik og ud kiggede, men der var ingen på trappen...
Lige inden jeg blev gravid med Mathias havde jeg været i byen i ringkøbing og sku sove hos mine forældre. Og i løbet af natten var min far oppe flere gange for at kigge efter hvorfor jeg blev ved med at gå op og ned af trapperne. Men jeg var så slet ikke kommet hjem fra byen endnu.
Da min mor ventede mig, havde min farmor gået meget op i at in mor skulle stryge alle stofbleerene inden hun lagde dem i mit skab, for det sku jo se pænt ud... Det skal lige siges at den historie har jeg ALDRIG hørt. Da jeg så venter Nickals ringer min mor for at spørge hvad jeg laver og jeg forklare hende at det nok lyder skørt, men at der er "noget" som har sagt mig at jeg skal stryge stofbleerene inden de skal ligges i skabet, fordi det skal se pænt ud.. Min mor bliver helt stille i røret og fortæller så om det min farmor dengang havde sagt til hende....
Mår jeg er hos mine forældre oplever jeg ofte ting. Dog aldrig herhjemme. Og der er heller ikke noget derhjemme når jeg ikke er der.
Hos mine forældre kan der godt gå længe inden vandet bliver varmt når man skal i bad, så jeg tænder tit bruseren inden, men jeg så tager tøj af. Engang mens jeg så står og venter på vandet bliver varmt, ser jeg og min søster så at håndtaget til det varme vand bliver drejet og vandet blive slukket....
Andre ting er ting som er faldet ned, en vind der pludselig kommer hen over mig uden en dør er åben osv...
Jeg har 2 gange været med i færdselsuheld hvor jeg begge gange har fået afvide at det virkelig var mere held end noget andet at der ikke er sket mere, så hvis jeg troede på den slags så ku jeg være ret sikker på der sad en et sted og holdt hånden over mig...
Så ja jeg tror på den slags, jeg er helt hundrede procent sikker på at min farmor er med mig i alt hvad jeg laver... Og elsker at føle hendes tilstedeværelse!!