tror i på ......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. december 2010

JustMe

B&J skriver:

Nej jeg tror ikke på det men nok fordi jeg ikke har oplevet noget onkring ånder eller spøgelser

men meget spænde af læse om eller se film omkring det

Samme her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. december 2010

MissGeoh

EJ!! nu sidder jeg her og er ved at tisse i bukserne af skræk.

Er bare SÅ bange for sådan noget.

Anmeld

9. december 2010

JustMe

Sees. skriver:

Derudover mistede jeg min svoger i 2003.
Jeg havde været på besøg hos en veninde, hvor jeg skulle sove. Om natten inden vi skal sove ligger vi og snakker lidt om min svoger, for jeg er simpelthen så glad for ham. 
Klokken 02.17 beslutter jeg mig for lige at sende ham en sms, og fortælle ham at jeg elsker ham, meget højt, og at han altid vil være i mit hjerte.
Næste morgen bliver vi vækket af min venindes søster der grædende fortæller at hendes eks-kæreste Kim og hans kammerat Mike er kørt galt, og at Kim er død.
Jeg synes det er rigtig synd for hende, og selv om jeg ikke kender disse personer hun snakker om, får jeg ondt i maven af tanken.

Først på aftenen cykler jeg hjem. Da jeg kommer hjem kan jeg høre at min mor taler i telefon med min søster - Men det gør hun jo tit.
Jeg går ovenpå for at børste tænder, og pludselig står min mor bag mig med meget røde øjne - Jeg kan se hende i spejlet.
Hun når ikke at sige noget før jeg er brudt sammen på gulvet...
Kim, min svoger, er død - Han kørte galt i nat. Han døde kl. 02.20!

Jeg ved ikke hvorfor men den oplevelse sidder dybt i mig. Jeg nåede lige at sende ham en sms om at jeg elskede ham - Jeg tænkte på ham lige i dit minutter han kørte galt.
Og ikke nok med det, så havde jeg hele dagen vidst han var død, uden egentligt at vide at det VAR ham!

Har du skrevet den historie et andet sted på nettet engang? For jeg er 150% sikker på, at jeg har hørt den historie før. Fortalt på præcis den måde!

Anmeld

9. december 2010

JustMe

Diana... skriver:

JA det gør jeg absolut. Og har også selv oplevet det. 

Duddi. og Diana....

I er altså nødt til at fortælle, hvad i har oplevet!!!!

Anmeld

9. december 2010

Dot D

Heise skriver:

så kan du måske fortælle mig, hvor jeg har lagt de handsker, som jeg lånte af min mor.... kan ikke finde dem

Hi hi, skal lige se om jeg kan finde dem

Anmeld

9. december 2010

Sees

JustMe skriver:

Har du skrevet den historie et andet sted på nettet engang? For jeg er 150% sikker på, at jeg har hørt den historie før. Fortalt på præcis den måde!

Jeg tror jeg har skrevet om den herinde engang for laaaaaang tid siden - Mens jeg ventede min søn

Anmeld

9. december 2010

JustMe

Sees. skriver:

Jeg tror jeg har skrevet om den herinde engang for laaaaaang tid siden - Mens jeg ventede min søn

Hmm...der var jeg bare ikke herinde. Har kun været her 2 måneders tid

Anmeld

9. december 2010

Sees

JustMe skriver:

Hmm...der var jeg bare ikke herinde. Har kun været her 2 måneders tid

Hm.. Så kan jeg ikke lige komme i tanke om hvor det skulle være?
Måske dengang, i sin tid, da jeg havde arto-profil

Anmeld

9. december 2010

JustMe

Der har jeg heller aldrig været. Creepy

Anmeld

9. december 2010

Sees

JustMe skriver:

Der har jeg heller aldrig været. Creepy

Åh gud - Så kan jeg ikke lige komme i tanke om hvor jeg ellers har skrevet om det.. Men hvis jeg kommer i tanke om det, så skynder jeg mig at fortælle det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.