mariamiss6 skriver:
Aj aj aj aj akom med historier PLEAAAAAAAAAAASE
Jeg er stadig sådan midt imellem siden jeg ikke rigtig har oplevet noget som jeg kan stole på 
puh... en historie kan jeg ikke komme med... men mange...
da jeg var barn var min mor til "heks" blev hun kaldt, en dame der spår ud fra kort... og hun sagde at min mor kunne mærke overnaturlige ting, men at hendes datter kunne mere...
min mor valgte ikke at sige det til mig før jeg en dag fortalte min mor de ting jeg havde oplevet...
jeg er vågnet op med en "mand" ved siden af min seng, vågned ved følelsen af kvælertag og mærker på halsen uden mennesker i min lejlighed.
jeg drømmer ting, og om steder jeg ikke kender og aldrig har set og så ser jeg dem nogle gange efter et par dage nogle gange efter 1 år... ikke altid noget der har med mig at gøre.
fx. drømte jeg en nat om en skaldet mand med en speciel tatovering, der faldt.... og ramdte hårdt... ikke sådan som en film men mere tåget... men jeg kunne huske tatoveringen klart og tegnede den, i en time i gymnasiet... min side kammerat spurtge hvor jeg havde set den, og jeg sagde bare noget jeg drømte... hun fortalte at hendes gudfar havde lige netop den... samme eftermiddag, faldt han ned fra det tag han var igang med at reperere... og brækkede rykken
jeg har et spejl der nogle gange bare er fuldstændig tåget, og hjemme ved mine forældre er der en dør til et rum der smækker uden grund (intet vindue i rummet så det er ikke træk)
har møde en "hvid dame" med en økse i hånden, og et blodig baghoved, på en højskole, og fandt senere historien om hvordan hun døde....
ja det var lidt af det... jeg har oplevet... og en lille sjov ting.... har arvet et gammelt ægge ur fra min mormor... og selvom jeg stiller det forskelligt fra gang til gang... er æggene helt perfekt blødkogt hvergang... hård hvide og blød blommer 
Anmeld