tror i på ......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

Silvermist

Ja bestemt. Jeg har selv oplevet nogle få uforklarlige ting og min mand har oplevet rigtig meget. Og jeg stoler på at han taler sandt. At der ligger mere imellem himmel og jord end de fleste tror.

Min mand arbejdede i Island (da vi boede der) som dørmand på en bar/et diskotek. Han mødte altid først op og var den sidste der gik hjem.

En nat efter at de havde lukket stedet og han var igang med at vaske dansegulvet som var dækket af et ca ½ cm lag klister fra øl, vin og andet stads. Pludselig så stoppede musikken som han var ved at lytte til. Han gjorde sig derfor parat til at sætte musikken på igen, da det pludselig lød som om at ca. 20 personer dansede omkring ham. Når man træder i al den klister og der er stille imens, så kan det virkelig høres. Dette er kun ét eksempel af mange.

Dette sted er 2 gange blevet genobygget pga. af brand. Før i tiden var der et sygehus der.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

JuelZ

Silvermist skriver:

Ja bestemt. Jeg har selv oplevet nogle få uforklarlige ting og min mand har oplevet rigtig meget. Og jeg stoler på at han taler sandt. At der ligger mere imellem himmel og jord.

Min mans arbejdede i Island som dørmand på en bar/diskotek. Han mødte op inden alle kom og var den der gik hjem sidst.

En nat efter at de havde lukket stedet og han var igang med at vaske dansegulvet hvor der var ca ½ cm lag af klister fra øl, vin og andet stads så stoppede musikken, som han var ved at lytte til imens han gjorde rent. Han gjorde sig derfor parat til at sætte musikken på igen, da det pludselig lød som om at der var ca. 20 personer der dansede omkring ham. Når man træder i al den klister og der er stille imens, så kan det virklig høres. Det er kun en af d mange ting han har oplevet på dette sted.

Dette sted har 2 gange bleve genobygget pga. af brand. Før i tiden var der et sygehus der.

Hold da helt op, det lyder da godt nok helt utroligt... det må satme ikke have været sjovt at stå og ingenting kunne gøre... øv bøv alligevel

Anmeld

8. december 2010

ekzunz

Jeg har ikke læst tråden, og har heldigvis kun en lille bitte bitte skærm, hvor man ikke kan se så meget.....

SÅ STOP DOG..... Jeg skal snart ned i kælderen for at hænge tøj op, og efter de her tråde, tør jeg ikke gå derned i et par uger....

Jeg synes der skal laves en ny kategori der hedder "Hokus pokus og humbug" og så kan i dele alle jeres spøgelseshistorier derinde, og jeg kan komme i kælderen...

Anmeld

8. december 2010

JuelZ

Znuzke skriver:

Jeg har ikke læst tråden, og har heldigvis kun en lille bitte bitte skærm, hvor man ikke kan se så meget.....

SÅ STOP DOG..... Jeg skal snart ned i kælderen for at hænge tøj op, og efter de her tråde, tør jeg ikke gå derned i et par uger....

Jeg synes der skal laves en ny kategori der hedder "Hokus pokus og humbug" og så kan i dele alle jeres spøgelseshistorier derinde, og jeg kan komme i kælderen...

årh altså det beklager jeg men du skal ikke tænke over det spurgte kun rundt fordi at det er i omløb her hvor jeg bor og ved at børn som regel os kan se ånder og spøgelser ... men gå du bare trygt i kælderen der sker ikke noget

Anmeld

8. december 2010

eElak

Low skriver:

Jeg har dog ikke oplevet noget som har overbevist mig men jeg lytter gerne til det folk har oplevet uden at sige på forhånd at det ikke passer... det er et lidt uhyggeligt emne

Synes sq den er svær, for jeg er ret logisk tænkende... 

Men ved også bare at der er mere end øjet lige ser... 
Om man kan kalde det ånder spøgelser, eller om det bare er en anden eksistens.. ;-)

Hvis jeg ikke selv havde haft det inde på kroppen, så ville jeg hælde mig langt mere op af dig.. SÅ kan sagtens forstå dit udgangspunkt..  

Anmeld

8. december 2010

mariamiss6

KaLee skriver:

Samme holdning her, dog overvejende til ja, da jeg også har hørt og set ting. 

Arj men fortæææææææææææææl da :D

Znuzkebassemor, det er NU du skal gå i kælderen

Anmeld

8. december 2010

Kay

mariamiss6 skriver:

Aj aj aj aj akom med historier PLEAAAAAAAAAAASE

Jeg er stadig sådan midt imellem siden jeg ikke rigtig har oplevet noget som jeg kan stole på

puh... en historie kan jeg ikke komme med... men mange...

da jeg var barn var min mor til "heks" blev hun kaldt, en dame der spår ud fra kort... og hun sagde at min mor kunne mærke overnaturlige ting, men at hendes datter kunne mere...

min mor valgte ikke at sige det til mig før jeg en dag fortalte min mor de ting jeg havde oplevet...

jeg er vågnet op med en "mand" ved siden af min seng, vågned ved følelsen af kvælertag og mærker på halsen uden mennesker i min lejlighed.

jeg drømmer ting, og om steder jeg ikke kender og aldrig har set og så ser jeg dem nogle gange efter et par dage nogle gange efter 1 år... ikke altid noget der har med mig at gøre.

fx. drømte jeg en nat om en skaldet mand med en speciel tatovering, der faldt.... og ramdte hårdt...  ikke sådan som en film men mere tåget... men jeg kunne huske tatoveringen klart og tegnede den, i en time i gymnasiet... min side kammerat spurtge hvor jeg havde set den, og jeg sagde bare noget jeg drømte... hun fortalte at hendes gudfar havde lige netop den... samme eftermiddag, faldt han ned fra det tag han var igang med at reperere... og brækkede rykken

jeg har et spejl der nogle gange bare er fuldstændig tåget, og hjemme ved mine forældre er der en dør til et rum der smækker uden grund (intet vindue i rummet så det er ikke træk)

har møde en "hvid dame" med en økse i hånden, og et blodig baghoved, på en højskole, og fandt senere historien om hvordan hun døde....

ja det var lidt af det... jeg har oplevet... og en lille sjov ting.... har arvet et gammelt ægge ur fra min mormor... og selvom jeg stiller det forskelligt fra gang til gang... er æggene helt perfekt blødkogt hvergang... hård hvide og blød blommer

Anmeld

8. december 2010

mariamiss6

Kay skriver:

puh... en historie kan jeg ikke komme med... men mange...

da jeg var barn var min mor til "heks" blev hun kaldt, en dame der spår ud fra kort... og hun sagde at min mor kunne mærke overnaturlige ting, men at hendes datter kunne mere...

min mor valgte ikke at sige det til mig før jeg en dag fortalte min mor de ting jeg havde oplevet...

jeg er vågnet op med en "mand" ved siden af min seng, vågned ved følelsen af kvælertag og mærker på halsen uden mennesker i min lejlighed.

jeg drømmer ting, og om steder jeg ikke kender og aldrig har set og så ser jeg dem nogle gange efter et par dage nogle gange efter 1 år... ikke altid noget der har med mig at gøre.

fx. drømte jeg en nat om en skaldet mand med en speciel tatovering, der faldt.... og ramdte hårdt...  ikke sådan som en film men mere tåget... men jeg kunne huske tatoveringen klart og tegnede den, i en time i gymnasiet... min side kammerat spurtge hvor jeg havde set den, og jeg sagde bare noget jeg drømte... hun fortalte at hendes gudfar havde lige netop den... samme eftermiddag, faldt han ned fra det tag han var igang med at reperere... og brækkede rykken

jeg har et spejl der nogle gange bare er fuldstændig tåget, og hjemme ved mine forældre er der en dør til et rum der smækker uden grund (intet vindue i rummet så det er ikke træk)

har møde en "hvid dame" med en økse i hånden, og et blodig baghoved, på en højskole, og fandt senere historien om hvordan hun døde....

ja det var lidt af det... jeg har oplevet... og en lille sjov ting.... har arvet et gammelt ægge ur fra min mormor... og selvom jeg stiller det forskelligt fra gang til gang... er æggene helt perfekt blødkogt hvergang... hård hvide og blød blommer

Alt sammen = uha wauw og MERE

Æggeuret = LOL så render din mormor lige rundt og stiller det, så æggene bliver perfekte, når du altså ikke kigger

Anmeld

8. december 2010

Louisiana

tjm skriver:

uh det kan jo have mange ting at sige.... altså det kan jo sagtens være din kærestes mor ikke er færdig med at fortælle noget, eller simpelthen bare ikke kan komme videre...

i kan som regel se hvis i har ubudne gæster hvis i henter sorte lys hjem og lukker døre og vinduer og ser hvordan det løber ned i alle retninger...

grunden til at der var så meget aktivitet var fordi at min fætters familie bor oven på en meget gammel kirke.

Kan du ikke lige uddybe hvordan det fungere med de sorte lys?

Anmeld

8. december 2010

JuelZ

Louisiana28 skriver:

Kan du ikke lige uddybe hvordan det fungere med de sorte lys?

altså jeg kan da prøve... det er sorte lange lys - ligesom de røde og hvide man kan få... der skal du have sådan en "lysestage" med 4 så der kan være 4 sorte lys eller du kan nøjes med 1 lys.. stil dem det sted hvor du tror der er mest aktivitet - dvs der hvor der er koldt altid og det ikke koldt som udenfor koldt, men koldt kun på få meter eller en halv meter.. 
nå men ... så skal du lade det brænde lidt, også kan du efter en lille times tid gå hen og se hvordan lyset - sterin har forladt væen, og er det på alle sider, er der noget i huset som ikke er velkommen, - nogen siger det er løgn og latin, men min fætters hjem blev rent da de testede det på den måde, også ved at de alle stilte sig i ring og kaldt dem frem... Min grandkusine fortalte mig hvor mange kolde gys der gik igennem hver og en på få sekunder, fra den ene gang - varm og til den næste iskold... det er ikke så godt forklaret, men prøvede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.