tror i på ......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2010

JustMe

Sees. skriver:

Åh gud - Så kan jeg ikke lige komme i tanke om hvor jeg ellers har skrevet om det.. Men hvis jeg kommer i tanke om det, så skynder jeg mig at fortælle det

Haha super, for det er da mystisk 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2010

Louise mortil4

Ja det gør jeg, jeg er overbevist om vi har en her hjemme også og der går og passer på os. Min far her evner inden for det også så det er i familien, ved ikke om jeg har det men oplever nogen gange ting og ser personer/skykker/skikkelser der for andre ikke er der. Ungerne mest den store har også snakket med en hun har set men der var ikke andre end os selv hjemme.

Anmeld

12. december 2010

EliasMinDejligeSøn<3

jeg gør jeg har selv oplevet det da jeg var 7-8 år og vi brode i et hus kom der altis en mand frem i døren til mit værls når mine forældre gik i seng så jeg tror 1000 på det . det sidder stadig i miig den dag idag han gjorde miig aldrig noget

Anmeld

12. december 2010

Alína Hólm

Silvermist skriver:

Ja bestemt. Jeg har selv oplevet nogle få uforklarlige ting og min mand har oplevet rigtig meget. Og jeg stoler på at han taler sandt. At der ligger mere imellem himmel og jord end de fleste tror.

Min mand arbejdede i Island (da vi boede der) som dørmand på en bar/et diskotek. Han mødte altid først op og var den sidste der gik hjem.

En nat efter at de havde lukket stedet og han var igang med at vaske dansegulvet som var dækket af et ca ½ cm lag klister fra øl, vin og andet stads. Pludselig så stoppede musikken som han var ved at lytte til. Han gjorde sig derfor parat til at sætte musikken på igen, da det pludselig lød som om at ca. 20 personer dansede omkring ham. Når man træder i al den klister og der er stille imens, så kan det virkelig høres. Dette er kun ét eksempel af mange.

Dette sted er 2 gange blevet genobygget pga. af brand. Før i tiden var der et sygehus der.

hvor er det på island?

Anmeld

13. december 2010

Silvermist

anikaingibjorg skriver:

hvor er det på island?

Akureyri  Ertu íslendingur?

Anmeld

13. december 2010

Alína Hólm

Silvermist skriver:

Akureyri  Ertu íslendingur?

já thad er ég

Anmeld

13. december 2010

Silvermist

anikaingibjorg skriver:

já thad er ég

Nei sko, gaman að hitta þig  Datt í hug að þú værir íslensk  Ertu búin að búa lengi í DK? Við karlinn erum búin að búa hérna síðan 2003...

Anmeld

14. december 2010

Alína Hólm

Silvermist skriver:

Nei sko, gaman að hitta þig  Datt í hug að þú værir íslensk  Ertu búin að búa lengi í DK? Við karlinn erum búin að búa hérna síðan 2003...

já sömuleiðis, ég er búinn að búa hér síðan 2002, og maðurinn síðan 2007

Anmeld

14. december 2010

Silvermist

anikaingibjorg skriver:

já sömuleiðis, ég er búinn að búa hér síðan 2002, og maðurinn síðan 2007

Hvar á landinu bjóstu? Ég bjó á Akureyri og karlinn á Dalvík. Bjuggum að vísu í einhvern tíma í borginni áður en við fluttum út saman

Anmeld

15. december 2010

Louise mortil4

Måse det der er en pm værdig??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.