tror i på ......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. december 2010

JuelZ

B&J skriver:

Nej jeg tror ikke på det men nok fordi jeg ikke har oplevet noget onkring ånder eller spøgelser

men meget spænde af læse om eller se film omkring det

troede heller ikke på det før jeg så min fætters dreng komme ind i stuen med en stor rød hånd på låret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. december 2010

Ellim

tjm skriver:

uh ej det lyder næsten spændende ! men alligevel er det mega skræmmende for man kan godt tænke om de så begynder på mere end det jeg og min familie (fætters familie) har formoet at få en histore fra en vicevært at i den lejlighed havde der været Pizza og kebab house som blev ført af en dansk ældre mand som døde i resturanten, og en kvinde som blev slået ihjel i kælderen for mange år siden... og vi har så siden set at min fætters dreng pludselig havde en stor rød hånd på låret og kom grædende ind i stuen fordi nogen havde slået ham, - og der var ingen på værelset.. så vi sad i flere timer, og filmede rundt i huset, og efter vi har kigget det igennem har man faktisk kunne se en mand i høj skikkelse med en form for meget skæg gå igennem og sætte sig og glo "vredt" på min fætters dreng... Det var virkelig uhyggeligt og ved det lyder fuldstændig sindsygt.... men hold da op hvor var det bare virkeligt og alt det der

Ej for fan da.. Det er ret uhygeeligt..

Jeg ved ikke rigtigt om jeg tror på ånder osv.. Jeg har oplever RIGTIG mange ting, virkelig... Men tror bare at jeg skubber det fra mig fordi jeg ikke kan rumme det.. Kan næsten ikke holde tanken ud..

Men på den anden side tror jeg at hvis der findes noget  så er det ikke ondt.. Altså jeg er ikke bange for dem, det eller hvad det er!!

Okay er lige kommet frem til mens jeg skriver at der må være noget... hmm..?! 

Anmeld

8. december 2010

Smølf

Nej -på ingen måde.

Anmeld

8. december 2010

JuelZ

Ellim skriver:

Ej for fan da.. Det er ret uhygeeligt..

Jeg ved ikke rigtigt om jeg tror på ånder osv.. Jeg har oplever RIGTIG mange ting, virkelig... Men tror bare at jeg skubber det fra mig fordi jeg ikke kan rumme det.. Kan næsten ikke holde tanken ud..

Men på den anden side tror jeg at hvis der findes noget  så er det ikke ondt.. Altså jeg er ikke bange for dem, det eller hvad det er!!

Okay er lige kommet frem til mens jeg skriver at der må være noget... hmm..?! 

neej er heller ik bange for dem... men et er at de kloge mennesker som har med ånder og alt det der at gøre, de siger at når de er strenge imod en - altså ånderne, så er det fordi de vil have hjælp..
de fleste vil bare gerne have fred, andre vil i kontakt med familie, det var hvad vi fik at vide da de kom hjem til os (jagerne) ...

de gav os, os en tegning af hvordan manden så ud, uden at sige noget til os, og det var som at se ham ligesom vi så ham (puha meget forvirrende

Anmeld

8. december 2010

Laura.

Ja... synes det er et utrolig spændende emne... 

Anmeld

8. december 2010

JuelZ

Dk_lady skriver:

Ja... synes det er et utrolig spændende emne... 

Anmeld

8. december 2010

Ellim

tjm skriver:

neej er heller ik bange for dem... men et er at de kloge mennesker som har med ånder og alt det der at gøre, de siger at når de er strenge imod en - altså ånderne, så er det fordi de vil have hjælp..
de fleste vil bare gerne have fred, andre vil i kontakt med familie, det var hvad vi fik at vide da de kom hjem til os (jagerne) ...

de gav os, os en tegning af hvordan manden så ud, uden at sige noget til os, og det var som at se ham ligesom vi så ham (puha meget forvirrende

jeg har godt tænkt - men hurtigt kommet væk fra den tanke igen at det kunne have noget med min kærestes mor (som er død) af gøre..?! Men hvem ved og hvad skulle det i går så mene hvis det var??

Anmeld

8. december 2010

JuelZ

Ellim skriver:

jeg har godt tænkt - men hurtigt kommet væk fra den tanke igen at det kunne have noget med min kærestes mor (som er død) af gøre..?! Men hvem ved og hvad skulle det i går så mene hvis det var??

uh det kan jo have mange ting at sige.... altså det kan jo sagtens være din kærestes mor ikke er færdig med at fortælle noget, eller simpelthen bare ikke kan komme videre...

i kan som regel se hvis i har ubudne gæster hvis i henter sorte lys hjem og lukker døre og vinduer og ser hvordan det løber ned i alle retninger...

grunden til at der var så meget aktivitet var fordi at min fætters familie bor oven på en meget gammel kirke.

Anmeld

8. december 2010

Low

Jeg vil ikke svare ja men vil bestemt heller ikke sige nej. Det er svært at forklare. Jeg TROR ikke selv jeg har oplevet noget. Men jeg kender nogle som er overbevist om der er noget... for mig er det et svært spørgsmål. Jeg er en som tror på den biologiske og naturlige forklaring men på den anden side så er jeg næsten sikker på der er et eller andet mellem himmel og jord.... ihh det er svært

Anmeld

8. december 2010

eElak

Jeg vil ikke svare ja men vil bestemt heller ikke sige nej. Det er svært at forklare.

for mig er det et svært spørgsmål. Jeg er en som tror på den biologiske og naturlige forklaring men på den anden side så er jeg næsten sikker på der er et eller andet mellem himmel og jord.... ihh det er svært

Samme holdning her, dog overvejende til ja, da jeg også har hørt og set ting. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.