tjm skriver:
uh ej det lyder næsten spændende ! men alligevel er det mega skræmmende for man kan godt tænke om de så begynder på mere end det
jeg og min familie (fætters familie) har formoet at få en histore fra en vicevært at i den lejlighed havde der været Pizza og kebab house som blev ført af en dansk ældre mand som døde i resturanten, og en kvinde som blev slået ihjel i kælderen for mange år siden... og vi har så siden set at min fætters dreng pludselig havde en stor rød hånd på låret og kom grædende ind i stuen fordi nogen havde slået ham, - og der var ingen på værelset.. så vi sad i flere timer, og filmede rundt i huset, og efter vi har kigget det igennem har man faktisk kunne se en mand i høj skikkelse med en form for meget skæg gå igennem og sætte sig og glo "vredt" på min fætters dreng... Det var virkelig uhyggeligt og ved det lyder fuldstændig sindsygt.... men hold da op hvor var det bare virkeligt og alt det der
Ej for fan da.. Det er ret uhygeeligt..
Jeg ved ikke rigtigt om jeg tror på ånder osv.. Jeg har oplever RIGTIG mange ting, virkelig... Men tror bare at jeg skubber det fra mig fordi jeg ikke kan rumme det.. Kan næsten ikke holde tanken ud..
Men på den anden side tror jeg at hvis der findes noget så er det ikke ondt.. Altså jeg er ikke bange for dem, det eller hvad det er!!
Okay er lige kommet frem til mens jeg skriver at der må være noget... hmm..?!
Anmeld