Ubetænksomme bemærkninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Lolli

Uh, der er altså nogle grumme nogle imellem. Synes altså godt at folk kan tænke sig lidt om.  Og så alle de der klicheer: "Er du sikker på der ikke er to?" eller to måneder efter fødslen "Er du gravid igen?" - bare fordi man ikke kan smide 25 kg lige sådan der. Aaargh!

Men altså jeg har også en: Fødte den første for lige knap 3 år siden og har termin med nr. 2 her den 20. Til sidste lægesamtale siger min læge så: "Du var da ikke så stor sidst? Synes ikke dit ansigt var så hævet". SERIØST??!! Jeg har taget 12 kg mindre på denne gang og har INTET vand i kroppen. Mand, jeg var såret da jeg gik derfra. Synes faktisk selv at jeg ikke er særlig stor denne gang. Øv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

oo

en veninde der startede projekt baby samtidig med os - og blev gravid med det samme (mens det tog os 3 år) sagde "det ku være man skulle bruge ingefær som prævention" da jeg lå og ørlede i døgndrift og hun foreslog mig at drikke ingefær og juice og jeg fortalte at man mistænker ingefær for at forårsage spontane aborter. jeg havde året forinden mistet vores første barn og havde jo på ingen måde lyst til at miste det her også, så jeg syntes ærlig talt det var temmelig koldt at høre at hun ville drikke ingefær på daglig basis, for så døde de fostre der fandt vej til hendes mave vel

Anmeld

6. december 2010

Louisiana

Da jeg var i 7. md. (talte ikke i uger dengang, ved ikke hvorfor), da skulle jeg købe amme-bh'er, og da jeg står i butikken spørger ekspedienten mig, om jeg er lige oppe over. Nej, jeg har 2 mdr endnu, svare jeg. Nå! Om jeg ventede tvillinger så?? NEJ, jeg er bare f*cking fed, og har en kæmpe af en baby i maven!  Der var en anden ekspedient der overhørte samtalen, og hun brød ind, og sagde til den anden, at nu skulle hun nok overtage...

Da jeg var omtrent lige så langt henne, mødte jeg en bekendt, som spurgte til maven, og idet hun spørger, hiver hun min bluse op (!!!!), for at kigge på maven!!  

Sjovt, at så mange tror, at en gravid mave er allemandseje

Anmeld

6. december 2010

Louisiana

Tjuhl skriver:

en veninde der startede projekt baby samtidig med os - og blev gravid med det samme (mens det tog os 3 år) sagde "det ku være man skulle bruge ingefær som prævention" da jeg lå og ørlede i døgndrift og hun foreslog mig at drikke ingefær og juice og jeg fortalte at man mistænker ingefær for at forårsage spontane aborter. jeg havde året forinden mistet vores første barn og havde jo på ingen måde lyst til at miste det her også, så jeg syntes ærlig talt det var temmelig koldt at høre at hun ville drikke ingefær på daglig basis, for så døde de fostre der fandt vej til hendes mave vel

Ejjjjj, nej, nej, nej, det sagde hun bare ikke!!  Hun har da vidst slet ikke nogen form for situationsfornemmelse!! Eller hjerte, for den sags skyld

Anmeld

6. december 2010

oo

Louisiana28 skriver:

Ejjjjj, nej, nej, nej, det sagde hun bare ikke!!  Hun har da vidst slet ikke nogen form for situationsfornemmelse!! Eller hjerte, for den sags skyld

det var så også hende der i sommers - foran sin søn på 2 1/2 år - højt sagde at ham kunne hun godt undvære i ti dage ad gangen uden problem, da vi snakkede om at hende og faderen var ved at gå fra hinanden og faderen var dybt berørt over at skulle undvære sin søn i ti dage ad gangen pga samværsordningen!!! jamen...forstå mig ret, der er MANGE måder at være mor på og der er ikke een der er rigtig-rigtig...men der er sgu nogle der er forkerte

Anmeld

6. december 2010

oo

Louisiana28 skriver:

Da jeg var i 7. md. (talte ikke i uger dengang, ved ikke hvorfor), da skulle jeg købe amme-bh'er, og da jeg står i butikken spørger ekspedienten mig, om jeg er lige oppe over. Nej, jeg har 2 mdr endnu, svare jeg. Nå! Om jeg ventede tvillinger så?? NEJ, jeg er bare f*cking fed, og har en kæmpe af en baby i maven!  Der var en anden ekspedient der overhørte samtalen, og hun brød ind, og sagde til den anden, at nu skulle hun nok overtage...

Da jeg var omtrent lige så langt henne, mødte jeg en bekendt, som spurgte til maven, og idet hun spørger, hiver hun min bluse op (!!!!), for at kigge på maven!!  

Sjovt, at så mange tror, at en gravid mave er allemandseje

fåååårk!! what?!

jeg havde før jeg blev gravid sagt, at hvis der var nogen der rørte maven uden at spørge først, så fik de en flad - hvilket resulterede i, at INGEN rørte uden tilladelse

Anmeld

6. december 2010

Louisiana

Tjuhl skriver:

det var så også hende der i sommers - foran sin søn på 2 1/2 år - højt sagde at ham kunne hun godt undvære i ti dage ad gangen uden problem, da vi snakkede om at hende og faderen var ved at gå fra hinanden og faderen var dybt berørt over at skulle undvære sin søn i ti dage ad gangen pga samværsordningen!!! jamen...forstå mig ret, der er MANGE måder at være mor på og der er ikke een der er rigtig-rigtig...men der er sgu nogle der er forkerte

Det lyder altså som om der er noget i vejen med hende... Det er da ikke normalt, at være så kold! Puha, får det helt dårligt... Håber sønnen ender med, at bo hos faren! For ja; det er helt forkert det dér

Anmeld

6. december 2010

Louisiana

fåååårk!! what?!

jeg havde før jeg blev gravid sagt, at hvis der var nogen der rørte maven uden at spørge først, så fik de en flad - hvilket resulterede i, at INGEN rørte uden tilladelse

Haha, fedt  Tror, at jeg vil få lavet en masse t-shirts til næste gang jeg bliver gravid, hvor der står: 'I'll f*cking spank ya, if you touch me', eller noget i den retning, så ingen får den idé, at hive op i mit tøj igen! Eller bare, uden at spørge, synes, at de skal rører ved min mave

Anmeld

6. december 2010

helora

Da jeg var gravid var jeg til en jule-komsammen hos en veninde. Hendes svigermor spurgte mig om jeg vidste hvilket køn barnet var. Jeg svarede, at det var tvillinger, og hun reagerede ved at spærre øjnene op, udbryde "Guuud nej, det var dog....", inden hun holdt hånden op for munden og begyndte at snakke om noget helt andet

Anmeld

7. december 2010

MetteMe

Blev syg i sidste uge og ringede i den forbindelse for at ynke til min moar Min mors mand tager telefonen og spørger fluks "om det er fedme sygdommen jeg er dårlig af!?!..." Er ikke mere end 7 uger henne og man kan på ingen måde se jeg er gravid.

- Kan kun tænke mig til hvor gode hans bemærkninger kommer til at blive hen ad vejen som jeg bliver større

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.