Ubetænksomme bemærkninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2010

Sissel

Min bedste veninde kaldte mig Amin Jensen, og spurgte om hun måtte trille mig rundt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2010

Sees

"Eeeej, Mette - Det er jo snart nemmere at hoppe over dig, end det er at gå udenom dig!"

Den fik jeg super tit da jeg ventede Emil

Men idag kan jeg selvfølgelig kun grine af det

Anmeld

7. december 2010

Louisiana

Kom lige i tanke om én mere... Da var jeg godt nok ikke gravid, men havde taget frygtelig meget på pga min dårlige ryg (). Det er den samme situation, som er sket to gange med to forskellige. Den ene gang med en nær ven, en anden gang med en gammel skolekammerat, som jeg ikke havde set i mange år. I begge tilfælde kiggede de op og ned af mig og spurgte så; 'Hvad er der sket dér?' Begge gange blev jeg utrolig ked af det, og vred over den tankeløse bemærkning 

Anmeld

8. december 2010

DK

HA HA HA... jeg har netop fået dette link fra mine svigerforældre på mail. Ingen yderligere forklaringer ud over linket.

-jeg ved ikke om jeg skal grine eller være forarget?

http://www.bestquickslim.com/

Anmeld

8. december 2010

Kildebakken

DK skriver:

HA HA HA... jeg har netop fået dette link fra mine svigerforældre på mail. Ingen yderligere forklaringer ud over linket.

-jeg ved ikke om jeg skal grine eller være forarget?

http://www.bestquickslim.com/

Ja, man håber sjældent for folk at deres konto er blevet hacket - men lige i dette tilfælde...

Anmeld

8. december 2010

DK

Kildebakken skriver:

Ja, man håber sjældent for folk at deres konto er blevet hacket - men lige i dette tilfælde...

Ha ha ha ha... jamen altså hvad fanden svarer man lige på sådan en mail?

svarer man: tak!

Eller: Øhhh siger du jeg er fed?

Det kan også sagtens bare være min søde svigermor der er faldet over det, og har tænkt at hun ville sende mig denne "genvej" til flad mave efter fødslen! Men det kan også være min svigerfar der har sendt det som en joke, da de har fællesmail!

Anmeld

8. december 2010

lauras*mor*

udover de mest almindelige som : pas nu på du ikke vælter forover, vælter noget osv osv, så fik jeg også af vide at hvis jeg vksede meget mere rundt om maven ville jeg da være nemmere at hoppe over end komme udenom (er 155 og maven var 110).. hehe..

En dag vi var ude på uni, hvor min veninde var godt gravid, var vi lige ude og få lidt friskt luft.. der står så en kraftig pige sammen med mig (min gravide veninde er ikke med ude), og jeg siger så da der er gået lidt tid: nåh jeg må hellere gå ind til hende den fede... hehe... Den kraftige pige så helt underlig ud i hovedet da hun ikke lige vidste at min veninde faktisk bare var gravid... ;-) det var ret sjovt synes jeg..

ellers var der også en gang hvor en af de der smagsprøve damer i bilka tog mig på maven og spurgte hvornår jeg skulle nedkomme...  jeg svarede at jeg havde termin i starten af april.. hvorefter jeg lagde min hånd på hendes mave og spurgte: hvad med dig, hvornår skal du nedkomme? haha

Anmeld

8. december 2010

Kildebakken

lauras*mor* skriver:

ellers var der også en gang hvor en af de der smagsprøve damer i bilka tog mig på maven og spurgte hvornår jeg skulle nedkomme...  jeg svarede at jeg havde termin i starten af april.. hvorefter jeg lagde min hånd på hendes mave og spurgte: hvad med dig, hvornår skal du nedkomme? haha

Der var du hurtig i vendingen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.