Ubetænksomme bemærkninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Maise

KaMa skriver:

Hun mente det. Hun har slet ikke kontakt til følelser. Vores venskab sluttede også - blandt andet pga hendes manglende evne til at sætte sig ind i den slags.

hmm ja det kan jeg da godt forstå. lyder lidt borderline!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Kildebakken

Leonora skriver:

Hej

Jeg har en anden lille historie sombestemt ik var ondt ment

Da jeg var højgravid (og jeg var temmelig stor) var jeg med en veninde til byen. Vi stod i en tøj butik og jeg viser min veninde en kjole som jeg vildt godt ku li. Hun siger så "søde den kan dit korpus da ik være i"...der står en dame bag mig som ik kan se at jeg er gravid og udbryder højt "Ej det siger man bare ikke"...ha ha ha hun forstod det hele lidt bedre da jeg vender mig om og mildes talt ligner Cirkus Arena...

Hi, Hi, egentligt dejlig nok at damen sprang til din undsætning:-)

Anmeld

6. december 2010

Lotus86

For et par uger siden da jeg var 9+ noget sad jeg bla. sammen med min bedste veninde, vi havde været ude og spise og jeg var godt oppustet, tager mig så på maven og siger med et smil, at babyen fylder godt, min veninde kigger så på mig og siger, "nu det jo ikke babyen det hele"Skal lige siges at jeg har lidt ekstra på maven, og er utrolig ked over det, og det ved hun udemærket godt, så det var bare en super kommentar at få i hovedet, især når hun selv er flad som et bræt på maven

Anmeld

6. december 2010

Vial

Maise skriver:

hmm ja det kan jeg da godt forstå. lyder lidt borderline!!

Det var det ikke.. men noget andet, tror jeg.

Jeg var hendes eneste veninde.. Det gik godt så længe det ikke blev for dybt. Når man så er blevet gravid og der var komplikationer, så gik det bare ikke. Der var mange svigt der i hvert fald.

Anmeld

6. december 2010

Maise

KaMa skriver:

Det var det ikke.. men noget andet, tror jeg.

Jeg var hendes eneste veninde.. Det gik godt så længe det ikke blev for dybt. Når man så er blevet gravid og der var komplikationer, så gik det bare ikke. Der var mange svigt der i hvert fald.

hmmm øv. ja nogen gange må man så træffe nogle valg og specielt når man får børn, så har man ikke plads eller brug for sådan noget.

Går det ellers godt med dig og de to små ??

Anmeld

6. december 2010

signe.

da jeg var ca 7 uger henne var jeg til fys(døjer med nakke efter biluheld) og fortalte så jeg var gravid så hun ikke skulle bruge stråler eller noget på mig. hun spørger hvor langt jeg er henne og jeg svarer glad 7 uger hvortil hun svarer: " Ja, de fleste abortere jo når det er første gang, hvilket jeg regner med dit er, så du skal nok passe på med at glæde dig for meget"

Og ja...... DET SAGDE HUN VIRKELIG! jeg var lamslået.. skal siges jeg har ikke gået ved hende siden.. kunne næsten heller ikke bærer at skulle fortælle hende at jeg fødte i uge 24

Anmeld

6. december 2010

Leonora

Kildebakken skriver:

Hi, Hi, egentligt dejlig nok at damen sprang til din undsætning:-)

hi hi ja helt sikkert....men jeg måtte give min veninde ret, jeg ku nok nok ik klemme mig ned i kjolen...ho ho

Anmeld

6. december 2010

Lotus86

Mor-til-Hasse skriver:

da jeg var ca 7 uger henne var jeg til fys(døjer med nakke efter biluheld) og fortalte så jeg var gravid så hun ikke skulle bruge stråler eller noget på mig. hun spørger hvor langt jeg er henne og jeg svarer glad 7 uger hvortil hun svarer: " Ja, de fleste abortere jo når det er første gang, hvilket jeg regner med dit er, så du skal nok passe på med at glæde dig for meget"

Og ja...... DET SAGDE HUN VIRKELIG! jeg var lamslået.. skal siges jeg har ikke gået ved hende siden.. kunne næsten heller ikke bærer at skulle fortælle hende at jeg fødte i uge 24

Nej nej nej... Det kan man sgu da ikke sige...!! Jeg havde sagt noget igen, og så var jeg gået..

Anmeld

6. december 2010

ESV

Min er ikke heeeeelt under graviditeten men en efterfølger deraf.

Jeg har slet slet ikke tabt mine graviditets kilo men tværtigmod taget endnu mere på og ligner efterhånden en halv hval.. det er fordi der er gået total kuk i mit stofskite så jeg kan ikke tabe mig uden medicin( er kommet i behandling nu, men nu er hun så også 1 år)

men jeg hører tit den der om ikke jeg skulle holde op med at spise kage, nu er min barsel jo slut!!

WHAT.... siger du uden at spørge HVORFOR jeg vejer 30 kg for meget, (ikke ligefrem fordi ejg selv syntes det er sjovt!!!)

Anmeld

6. december 2010

signe.

Lotus86 skriver:

Nej nej nej... Det kan man sgu da ikke sige...!! Jeg havde sagt noget igen, og så var jeg gået..

når jeg tænker tilbage ville jeg virkelig også ønske jeg havde gjort det.. men var simpelthen for lamslået tror jeg det var i hvert fald lige grovt nok at få af vide af en komplet fremmed der sku til at massere én

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.