Ubetænksomme bemærkninger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Ryberg

DK skriver:

HA HA HA HA.... pat mælk.... Uhhh var han landmand? Min tidligere svigerfamilie brugte også  kun udtrykket : skal den lille have lidt pat? Og svigermor arbejde endda i en bank og han havde eget firma. Men man kan ikke lige tage bonden ud af alle folk! Jeg blev altid sådan snerpet og sagde "nej, hun skal have BRYST, nu!"

Hold da kæft.... altså bare ikke en kommentar man kan bruge til noget, vel?

Nej han er ikke landmand overhovedet.. han er bare... rigtig sønderjyde og siger tingene på en meget sjov måde... ligesom bukser udtaler han båsser.... aj det skal høres.. haha...

Og jeg tror ikke ordet bryst findes i hans ord forråd... selv da lasse var 4 mdr. gammel, spurgte han mig altid om han nu skulle have 'no'et pat'... NEJ.. han skal have flaske.. han får aldrig "pat".... en dag kom han så med svar på min tiltale... så sagde han "nå.. men så får han patmælk på flaske" (jeg malkede jo ud) ... ah, men han skal opleves... han fniser over de "frække" ting, og skal man drille ham skal man bare snakke patter og sager...

Mht. HOLD DA KÆFT... aj den måtte hun godt bare have tænkt.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Vingummien

Kildebakken skriver:

Ja, han er ellers lidt af en joker, så det kunne han godt have fundet på, men jeg tror bare jeg er lidt følsom for tiden. Tror også hun har haft et lidt godt øje til ham, så det gjorde det ikke rigtig bedre i mine øjne:-)

Uha nej, kan jeg godt forstå

Anmeld

6. december 2010

Maja88

jeg oplever tit at folk lige smider kommentaren- pas  nu på stolen ikke braser sammen.

samt: du skal vist til at passe på hvad du spiser ellers bliver du endnu større(har taget 9,5kg på og er 26+4 i dag)

og så HOLD KÆFT HVOR HAR DU STORE BRYSTER

Anmeld

6. december 2010

Vial

Uhh, der er mange.

Det gennengående tema var, at folk altid spurgte, om jeg var sikker på, at der var to og om jeg var så langt henne, som jeg sagde.

Så var der veninden (der i dag ikke er min veninde). Hun kom med den grimmeste. Jeg var rigtig rystet over, at skulle have tvillinger. Da jeg samtidig er født med alle tarme osv ude på maven, så skulle jeg forbi en kirurg for at høre om det ville kunne give komplikationer i graviditeten. Min veninde udtalte så helt henrykt: Kunne det ikke være smart, hvis han sagde, at der kun var plads til én, og så skulle du have fjernet en af dem - og så var det jo ikke din skyld!!

Christ en tosse!

Anmeld

6. december 2010

Maise

jeg blev sygemeldt pga. blødninger da jeg var i 5 måned. da jeg var ca. 8 måneder ville jeg besøge dem med kage og sige farvel til jeg igen og viser avlet frém. En kollega kommer hen til mig, klapper mig på maven(DON´T FUCKING TOUCH ME) og siger, Hej tykke og smiler, hvortil jeg siger : Hej fede og smiler.

Hadder at ens mave er allemandseje når man er gravid. sagde engang til en ekspidient i en gventetøjsbutik der lagde hånden på min mave, må jeg så tage dig på patterne og så grinte jeg. Hun skreg af grin og undskyldte. Hun synes bare det er så hyggeligt med alle de maver. Et fremmed menneske, utroligt altså.

Anmeld

6. december 2010

Maise

KaMa skriver:

Uhh, der er mange.

Det gennengående tema var, at folk altid spurgte, om jeg var sikker på, at der var to og om jeg var så langt henne, som jeg sagde.

Så var der veninden (der i dag ikke er min veninde). Hun kom med den grimmeste. Jeg var rigtig rystet over, at skulle have tvillinger. Da jeg samtidig er født med alle tarme osv ude på maven, så skulle jeg forbi en kirurg for at høre om det ville kunne give komplikationer i graviditeten. Min veninde udtalte så helt henrykt: Kunne det ikke være smart, hvis han sagde, at der kun var plads til én, og så skulle du have fjernet en af dem - og så var det jo ikke din skyld!!

Christ en tosse!

pænt dårlig humor hun havde mand. øj jeg var blevet sur og såret.

Anmeld

6. december 2010

Mullebergen

Da jeg var gravid med Hjalte fik jeg konstant at vide at jeg skulle huske at spise, for med den lille bitte mave, kunne mit barn da ikke få ret meget næring.

Jeg åd løs men voksede bare ikke ret meget og ud kom en over-gennemsnits baby på 2320 gram, født 34+1 

....Jeg er mellem min to graviditeter flere gange blevet spurgt om jeg var gravid igen (pga. topmaven der ikke forsvandt) -Dét er et slag i ansigtet der gør ret ondt at få 

Anmeld

6. december 2010

Kildebakken

KaMa skriver:

Uhh, der er mange.

Christ en tosse!

Det ku godt lyde lidt som om al almindelig sund fornuft og god dømmekraft forsvinder, når folk ser man er gravid.

Den veninde lyder jo helt skør

Anmeld

6. december 2010

Vial

Maise skriver:

pænt dårlig humor hun havde mand. øj jeg var blevet sur og såret.

Hun mente det. Hun har slet ikke kontakt til følelser. Vores venskab sluttede også - blandt andet pga hendes manglende evne til at sætte sig ind i den slags.

Anmeld

6. december 2010

Leonora

Hej

Jeg har en anden lille historie sombestemt ik var ondt ment

Da jeg var højgravid (og jeg var temmelig stor) var jeg med en veninde til byen. Vi stod i en tøj butik og jeg viser min veninde en kjole som jeg vildt godt ku li. Hun siger så "søde den kan dit korpus da ik være i"...der står en dame bag mig som ik kan se at jeg er gravid og udbryder højt "Ej det siger man bare ikke"...ha ha ha hun forstod det hele lidt bedre da jeg vender mig om og mildes talt ligner Cirkus Arena...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.