mærketøj til børn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

eElak

Margorie skriver:

Jeg elsker H&M og tøj og sko's pige tøj- det er flot, det holder og Silke elsker hello kitty. (køber faktisk også noget af mit eget tøj der ). MEN- deres drengetøj er altså vildt grimt. Så lillebror går i det lidt dyrere tøj.. Pengene går jeg ikke så meget op i. Mine unger skal have pænt tøj på

Jeg er så glad for at jeg ikke har en pige, og skal handle i H&M for synes at lyserød og Hello Kitty er vildt grimt...

Så var faktisk vildt glad for da jeg opdagede det var en dreng vi skulle have (den gang for nogle år siden), for var mest til det tøj..

heldigvis er der plads til forskellig smag, kom bare til at smågrine lidt da jeg læste dit, fordi jeg er stik modsat (hvilket der er intet galt i)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Diana...

Laulund87 skriver:

Haha så kan vi sove foran døren sammen

Jeg kom da de åbnede, men stod alligevel i kø en time udenfor!

Det er bare en aftale  sørge du for soveposer så sørge jeg for mad 

Jeg kom en time efter de åbnet og stod i kø i 45 min og så på folk kom ud med den ene sorte sæk tøj efter den anden grrr. 

Anmeld

6. december 2010

Laulund87

Diana... skriver:

Det er bare en aftale  sørge du for soveposer så sørge jeg for mad 

Jeg kom en time efter de åbnet og stod i kø i 45 min og så på folk kom ud med den ene sorte sæk tøj efter den anden grrr. 

Ja da selvfølgelig

Jeg stod sgu også og blev helt stresset da jeg så at folk gik med MIT tøj

Anmeld

6. december 2010

Anne85

Jeg køber lige præcis det jeg synes er pænt... intet andet... og så kan det være bedøvende ligemeget om der står det ene eller det andet i nakken. Så i mine ungers tøj skuffer ligger alt fra bilka, h&m til mini a ture, hollys, katvig - you name it!

Jeg går op i hvordan mine børn er klædt lige så vel som jeg går op i hvordan jeg selv er klædt - men det handler ikke om hvorvidt det er mærketøj eller ej. har fx lige købt en kjole til min datter idag i bilka som jeg synes er VILDT sød  

Når alt det så er sagt går jeg først og fremmest op i at tøjet skal være behageligt og til at lege og tumle i - jeg kunne fx aldrig drømme om at sende sønnike på 3 i børnehave i et par stramme jeans eller lignende. Og min lilel datter på 4 mdr har som regel bare en heldragt på (måske med en lille vest over i disse kolde måneder) så der ikke er noget der klemmer nogensteder

Folk må klæde deres børn som de lyster og man kan sagtens mixe de forskellige mærker og prisklasser.

Hvis der er noget der kan få mig til at rynke bryn så er det de familier hvor ungerne altid ligner en million i tøjet men moderen selv ligner noget katten har slæbt ind - DER tænker jeg - hmm... måske man skulle spare lidt på de fine dyre mærker til ungerne og så istedet selv gå shop amok  Så længe børnene er helt små og nærmest vokser ud af tøjet efter en måned handler det jo ikke om tøjets kvalitet. Det eneste jeg dog ALDRIG vil spare på er fodtøj og overtøj - det SKAL bare være iorden

Anmeld

6. december 2010

Anne85

KaLee skriver:

Jeg er så glad for at jeg ikke har en pige, og skal handle i H&M for synes at lyserød og Hello Kitty er vildt grimt...

Så var faktisk vildt glad for da jeg opdagede det var en dreng vi skulle have (den gang for nogle år siden), for var mest til det tøj..

heldigvis er der plads til forskellig smag, kom bare til at smågrine lidt da jeg læste dit, fordi jeg er stik modsat (hvilket der er intet galt i)

ha ha... præcis  Jeg synes h&m har enormt meget tøj til drengene men jeg køber aldrig tøj derinde til min datter for jeg er så absolut ikke til putte nuttede lyserøde kjoler og tøj med hallo kitty print eller lignende. Men til sønnike på 3 er der et kæmpe udvalg af fine ting

Anmeld

6. december 2010

eElak

Anne85 skriver:

Hvis der er noget der kan få mig til at rynke bryn så er det de familier hvor ungerne altid ligner en million i tøjet men moderen selv ligner noget katten har slæbt ind - DER tænker jeg - hmm... måske man skulle spare lidt på de fine dyre mærker til ungerne og så istedet selv gå shop amok  

Det er ikke sjovt, når man ikke kan passe det fede tøj alligevel, og ikke har lyst til at købe tøj, man ikke har lyst til at passe.... 

Anmeld

6. december 2010

Pige2009

nvm skriver:

er det kun mig der ikke forstår at nogen går så meget op i at deres små børn eller baby'er skal gå i mærke tøj???

jeg synes for det første ikke mærketøjet er meget bedre end fx bilkatøj eller h og m...det blir lige så fnulleret,slidt osv..

og for det andet synes jeg ikke det er ret kønt, hvor imod jeg tit ser det sødeste og flotteste i fx tøj og sko, bilka eller h og m..  og så også billigt

bare lige min mening, ikke for at gøre nogen sure eller dømme nogen.. forstår det bare ikke

Det vigtigste for mig er, at tøjet sidder godt på Laura og jeg synes der er kæmpe forskel på pasform i de forskellige mærker. At det så lige er Molo bodyer og Småfolk bukser, der sidder bedst, er jeg sådan set fløjtende ligeglad med

Men jeg synes da de små er super smarte i lidt mærketøj - det indrømmer jeg blankt Er bare for nærig til at give fuld pris for det...

Anmeld

6. december 2010

Mullebergen

KaLee skriver:

Det er ikke sjovt, når man ikke kan passe det fede tøj alligevel, og ikke har lyst til at købe tøj, man ikke har lyst til at passe.... 

Enig her, jeg vil ikke købe tøj til mig selv før jeg har tabt mig -Så hellere ligne noget "katten har slæbt med ind" og have nogle lækre klædte unger 

Anmeld

6. december 2010

2721

nvm skriver:

er det kun mig der ikke forstår at nogen går så meget op i at deres små børn eller baby'er skal gå i mærke tøj???

jeg synes for det første ikke mærketøjet er meget bedre end fx bilkatøj eller h og m...det blir lige så fnulleret,slidt osv..

og for det andet synes jeg ikke det er ret kønt, hvor imod jeg tit ser det sødeste og flotteste i fx tøj og sko, bilka eller h og m..  og så også billigt

bare lige min mening, ikke for at gøre nogen sure eller dømme nogen.. forstår det bare ikke

Ej hvor sjovt sad og tænkte præcis det samme id ag, da det gik for op for mig at den grimme grimme bluse jeg havde fået var af mærket katvig som mange herinde skriver om
Jeg køber det jeg syntes er pænt, om det så er fra hog m eller hvad betyder ikke noget for mig, bare jeg syntes det er pænt OG praktisk

Anmeld

6. december 2010

Muffinmus

hmm, jeg synes bvare tøjet fra bilka og mg osv er fyldt med peter plys eller flæsekanter eller andet gejl og det kan jeg slet ikke klare:-)

Så det du betgener som sødt, vil jeg ikke stoppe mine børn i....Har dog lidt tøj derfra som vi bruger, men rigtigt meget mærketøj UDEN peter plys og den absolutte hade kat hello kitty og UDEN flæser.Bryde rmig generelt ikke om YNDIGT tøj og det har de lige rigeligt af synes jeg.

Men finder jeg noget jeg kan lide der så køber jeg det sørme også uanset hvad der står i nakken. det handler jo om smag....

I øvrigt er bukserne i Bilka f.eks til lidt tykkere børn og min datter kan stort set ikke passe nogen af dem.

Og nu synes jeg jo at pasformen på småfolk og molos bodyer er MEGET bedre end bilka...:-)

Men fint folk elsker bilka og hm og tøj og sko og føtex, så sælger de også lidt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.