Jeg køber lige præcis det jeg synes er pænt... intet andet... og så kan det være bedøvende ligemeget om der står det ene eller det andet i nakken. Så i mine ungers tøj skuffer ligger alt fra bilka, h&m til mini a ture, hollys, katvig - you name it!
Jeg går op i hvordan mine børn er klædt lige så vel som jeg går op i hvordan jeg selv er klædt - men det handler ikke om hvorvidt det er mærketøj eller ej. har fx lige købt en kjole til min datter idag i bilka som jeg synes er VILDT sød
Når alt det så er sagt går jeg først og fremmest op i at tøjet skal være behageligt og til at lege og tumle i - jeg kunne fx aldrig drømme om at sende sønnike på 3 i børnehave i et par stramme jeans eller lignende. Og min lilel datter på 4 mdr har som regel bare en heldragt på (måske med en lille vest over i disse kolde måneder) så der ikke er noget der klemmer nogensteder 
Folk må klæde deres børn som de lyster og man kan sagtens mixe de forskellige mærker og prisklasser.
Hvis der er noget der kan få mig til at rynke bryn så er det de familier hvor ungerne altid ligner en million i tøjet men moderen selv ligner noget katten har slæbt ind - DER tænker jeg - hmm... måske man skulle spare lidt på de fine dyre mærker til ungerne og så istedet selv gå shop amok
Så længe børnene er helt små og nærmest vokser ud af tøjet efter en måned handler det jo ikke om tøjets kvalitet. Det eneste jeg dog ALDRIG vil spare på er fodtøj og overtøj - det SKAL bare være iorden 
Anmeld