mærketøj til børn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Anne85

MatildeS skriver:

Altså jeg indrømmer blankt at jeg ikke gør en dytfis ud af mig selv, simpelthen fordi jeg ikke har tiden til det.

Mine børn er velklædte men det handler ikke om bekræftelse eller noget -De har bare ikke brug for at få sat hår eller lagt makeup som jeg, for at se anstændige ud 

Arh.. mon ikke du ser anstændig ud alligevel  Jeg ligner da absolut heller ikke en million hver dag (langt fra)... men jeg prøver at priotere min egen garderobe lige så højt som ungernes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Mullebergen

Anne85 skriver:

Arh.. mon ikke du ser anstændig ud alligevel  Jeg ligner da absolut heller ikke en million hver dag (langt fra)... men jeg prøver at priotere min egen garderobe lige så højt som ungernes

Jeg går ofte over i institutionen iført nedslidte joggingbukser og morgenhår, hehe  

-Vi bor 3 min derfra på gåben så jeg gider ikke shine mig op for at gå derover 

Pædagogerne bliver helt forundrede i blikket hvis jeg for en gangs skyld ikke ligner en der lige er stået op 

Anmeld

6. december 2010

eElak

MatildeS skriver:

Jeg går ofte over i institutionen iført nedslidte joggingbukser og morgenhår, hehe  

-Vi bor 3 min derfra på gåben så jeg gider ikke shine mig op for at gå derover 

Pædagogerne bliver helt forundrede i blikket hvis jeg for en gangs skyld ikke ligner en der lige er stået op 

Anmeld

6. december 2010

Lulle25

Jeg er så en af dem der stort set altid køber mærketøj til mine unger. Jeg synes kvalitetene er meget bedre og elsker eksempeltvis mærket norlie som er meget klassisk og romantisk, synes det er super dejlig kvalitet og super sødt design. Jeg går meget sjældent i bilka, h og m og køber tøj til mine unger, kan ind imellem falde over undertøj, bare der ikke er hello kitty på, som der ofte er i h og m.

Jeg elsker og klæde dem pænt på, og er sådan set ligeglad med hvad andre tænker, får tit kommentare fra min svigermor om at hun har også set prinsesse Isabella i den flyverdragt, tænker bare og, det var så lige dem jeg faldt for. Og holder ikke lige øje med hvad andre børn har på.

Jeg selv kan sagtens gå i h og m tøj og ikke fordi jeg søger bekræftigelse gennem mine børn, for ser mere mine børnetøjs køb som en hobby som jeg går meget op i ligesom nogen af jer går højt op i at bage jeres fine kager osv. Elsker og købe mærketøj og er ikke flov over at sige det højt

Anmeld

6. december 2010

2721

nvm skriver:

haha jeg kan huske da min ældste datter blev døbt for 4 år siden, fik hun en heldragt der var stribet skiftevis grøn og gul.. synes ikke den var køn overhovedet. men min søster var hel vild, ej er du godt klar over det er katvig??? øhhh katvig sagde jeg, hvad er det lige katvig er.. anede intet om det dengang..men bare fordi det katvig gør det sku da ikke dragten meget kønnere.

men ja det smag og behag..og som der står dømmer jeg ingen og har ikk lavet det her indlæg for at skabe ballade..

men dem der skriver det pga man er jaloux, det jo så langt ude, hvem er jaloux på børne mærketøj altså??så lavt synker jeg altså ikke

Præcis Den her er også gul og grøn stribet, men smag og behag. Jeg giver den til en bekendt der er helt fyr og flamme
Jeg dømmer heller ikke og skal da heller ikke se mig bleg for at købe noget der er af mærke hvis det er fedt og noget jeg har brug for, men ikke fordi der er mærketøj.
Jaloux?? nej det jo smag og behag jeg vil heller kunne smide en body ud han har skidt på med god samvittighed end knokle forgæves får at få den ren fordi den har kostet r**** ud af bukserne

Anmeld

6. december 2010

Lolli

Kan se at jeg er enig med flere af jer i at man køber det med synes er pænt ligegyldigt hvad der står i nakken. Vores søns tøjskab har lidt af hvert - noget købt i Netto, noget købt i vores lokale dyre mærkevare-børnebutik.

Der er ikke noget mærke jeg generelt IKKE kan lide, men kunne ikke drømme om at give min søn noget grimt tøj på, bare fordi det er det "rigtige" mærke. 

Ang. H&M: er deres tøj til børn ikke meget ens?? Vi har flere ting fra H&M, men synes det er meget uinspirerende at være i butikken. Er det bare vores butik der er kedelig??

Anmeld

6. december 2010

nvm

Puslingen skriver:

Præcis Den her er også gul og grøn stribet, men smag og behag. Jeg giver den til en bekendt der er helt fyr og flamme
Jeg dømmer heller ikke og skal da heller ikke se mig bleg for at købe noget der er af mærke hvis det er fedt og noget jeg har brug for, men ikke fordi der er mærketøj.
Jaloux?? nej det jo smag og behag jeg vil heller kunne smide en body ud han har skidt på med god samvittighed end knokle forgæves får at få den ren fordi den har kostet r**** ud af bukserne

jeg beholdte min, men den blev dog kun brugt som natdragt, hun skulle ikk ud og vises frem i den hehe..

men ja sådan som sådan en bette baby skider igennem tøj og bodyer. der gider jeg heller ikke stå og skrubbe og skuer.. ud med det istedet

Anmeld

6. december 2010

2721

nvm skriver:

jeg beholdte min, men den blev dog kun brugt som natdragt, hun skulle ikk ud og vises frem i den hehe..

men ja sådan som sådan en bette baby skider igennem tøj og bodyer. der gider jeg heller ikke stå og skrubbe og skuer.. ud med det istedet

Det jo også fint nok, det var bare ikke noget der sagde mig noget, hvor imod hun vr helt vild med den
Præcis. Og han skal ihvertfald ikke have tøj på med lorte pletter

Anmeld

7. december 2010

twinboys

Shoppingmor skriver:

Og fedt at du godt tør stå ved det

Ja sådan er jeg jo bare... Smiler og tak

Anmeld

7. december 2010

sarahb

jeg er en af dem der køber mest mærketøj, og det køber jeg ofte i Usa eller på lagersalg. jeg ELSKER mærketøj og det har jeg altid gjort også til mig selv, og min mand har det på samme måde. Jeg kan godt lide lækkert tøj og de mærker jeg køber er bare bedre i kvaliteten.
Giver jer ret i at mange mærker hurtigt bliver fnullert osv, som fx. molo.
Men jeg står ved at jeg er en mærketøj holic, og de fleste ville nok brække sig over mængden af mærketøj i mine børns skabe, men det er det vi kan lide og en af vores prioriteringer. Jeg gider ikke de ligner mange andre børn med tøj fra hm og bilka, føtex, ligesom jeg selv ikke ville det. Så det smitter også på mine børn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.