nvm skriver:
er det kun mig der ikke forstår at nogen går så meget op i at deres små børn eller baby'er skal gå i mærke tøj???
jeg synes for det første ikke mærketøjet er meget bedre end fx bilkatøj eller h og m...det blir lige så fnulleret,slidt osv..
og for det andet synes jeg ikke det er ret kønt, hvor imod jeg tit ser det sødeste og flotteste i fx tøj og sko, bilka eller h og m..
og så også billigt 
bare lige min mening, ikke for at gøre nogen sure eller dømme nogen.. forstår det bare ikke
Jeg køber mærketøj på lagersalg, og det koster faktisk det samme som bilka,h og m tøj og sko osv. Men jeg køber så det jeg syntes er flot. Jeg er faktisk ret træt af at babytøj skal være sådan nogle fesne farver. Jeg er helt vild med Molo da der rigtig er knald på farverne, hvilket jeg syntes er super lækkert. Om jeg så er fisefornemmet så kald mig det.Men det er jo smag og behag. Men da jeg var til et andet lagersalg fra Småfolk, og jeg kiggede i den str. (74)som min søn snart skulle have på og jeg ikke kunne finde noget der var flot, sagde jeg til min kæreste: "Syntes godt nok noget af det er grimt". Du skulle se nogle øjne jeg fik klasket i ansigtet af alle madammerne der var vilde med Småfolk, puha hvis de øjne kunne dræbe, haha. Ja jeg er fisme ligeglad, jeg vil da ikke gå ud og ofre flere hundrede kroner eller tusind, hvis tøjet er grimt, om det så hedder Hejsa hopsa eller IdaT eller Småfolk. Jeg køber det jeg syntes er pænt på min søn.BOM!
Hilsen mig der måske er lidt mærkedyr,men det meste mærketøj er jo også øko. tøj, hah! lige en lille undskyldning(håber jeg)
Anmeld