mærketøj til børn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.044 visninger
89 svar
0 synes godt om
6. december 2010

nvm

er det kun mig der ikke forstår at nogen går så meget op i at deres små børn eller baby'er skal gå i mærke tøj???

jeg synes for det første ikke mærketøjet er meget bedre end fx bilkatøj eller h og m...det blir lige så fnulleret,slidt osv..

og for det andet synes jeg ikke det er ret kønt, hvor imod jeg tit ser det sødeste og flotteste i fx tøj og sko, bilka eller h og m..  og så også billigt

bare lige min mening, ikke for at gøre nogen sure eller dømme nogen.. forstår det bare ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Fru Dinesen

Jeg er også tilhænger af Bilka, føtex, HM, tøjogsko ... og hvor man ellers kan få tøj der er pænt til rimmelige penge ...

Vi venter barn nr 3 her lige rundt om hjørnet, så vi har slet ik råd til alt det mærketøj, og syndes tit heller ik om det.

Men hvad vi er jo ikke alle ens, økonomisk, smag, lyster og heldigvis for det 

Anmeld

6. december 2010

Aves..

nvm skriver:

er det kun mig der ikke forstår at nogen går så meget op i at deres små børn eller baby'er skal gå i mærke tøj???

jeg synes for det første ikke mærketøjet er meget bedre end fx bilkatøj eller h og m...det blir lige så fnulleret,slidt osv..

og for det andet synes jeg ikke det er ret kønt, hvor imod jeg tit ser det sødeste og flotteste i fx tøj og sko, bilka eller h og m..  og så også billigt

bare lige min mening, ikke for at gøre nogen sure eller dømme nogen.. forstår det bare ikke

Nogen er til det ene andre til det andet. I bund og grund er det jo lige meget, hvis man har råd til at gøre som man selv finder bedst.

Så ja, der er sikkert mange der har det som dig og sikkert mange der ikke har det som dig.

Anmeld

6. december 2010

nvm

Fru Dinesen skriver:

Jeg er også tilhænger af Bilka, føtex, HM, tøjogsko ... og hvor man ellers kan få tøj der er pænt til rimmelige penge ...

Vi venter barn nr 3 her lige rundt om hjørnet, så vi har slet ik råd til alt det mærketøj, og syndes tit heller ik om det.

Men hvad vi er jo ikke alle ens, økonomisk, smag, lyster og heldigvis for det 

jeg har 2 søstre der går meget op i det.. og jeg kan bare ikke forstå det, for synes faktisk det er ligefrem grimt hehe.. men sådan har de det måske med mit bilka tøj

Anmeld

6. december 2010

Tdittmann

Her hos os er det sådan at jeg køber det tøj som jeg synes er pænt. Nogen gange bilka, føtex m.fl. andre gange H&M og andre gange igen kan det være noget mærkevare.

Det betyder ikke så meget hvilket mærke det er men om tøjet er klædeligt og passer til pigerne og drengebassen

Anmeld

6. december 2010

Silas&Mille

nvm skriver:

Jeg er helt enig.

Jeg forstår heller ikke der er nogen der går så meget op i det, det er pi*** dyrt i forhold til at de små ikke kan passe det ret længe.

Jeg vil ikke selv kigge på hvad mærke der er tale om når jeg begynder at købe ind, men vil kigge på hvad der er sødt/pænt.

Selvfølgelig er det da fint med et par bukser i et eller andet mærke, men forstår så ikke man kan få sig selv til at betale så mange penge for det når de små (igen) ikke kan passe dem ret længe.

Jeg ved både min mor og Svigermor har købt en del tøj til den bette. Det hele er købt i Bilka, Føtex, H&M og brugt og det hele er bare så fint og lige noget jeg selv ville have købt.

Anmeld

6. december 2010

Isabella_mor

jeg køber det jeg syntes er pænt at se på.. så er jeg egentlig fløjtende med om det kommer fra h&m eller molo (selvom jeg i øvrigt syntes det meste tøj fra molo er ret gyseligt)..

og så syr jeg også en del selv og har da planer om at jeg gerne vil sy en masse selv for så får jeg det jo som jeg vil have det

men hvis man er mærkedyr og godt kan lide at folk kan se at man har mærketøj på sine børn er det da helt fint med mig.. jeg fejer foran min egen dør og gør hvad jeg føler for.. så kan andre jo gøre sit..

Anmeld

6. december 2010

missie20

nvm skriver:

Jeg køber mærketøj på lagersalg, og det koster faktisk det samme som bilka,h og m tøj og sko osv. Men jeg køber så det jeg syntes er flot. Jeg er faktisk ret træt af at babytøj skal være sådan nogle fesne farver. Jeg er helt vild med Molo da der rigtig er knald på farverne, hvilket jeg syntes er super lækkert. Om jeg så er fisefornemmet så kald mig det.Men det er jo smag og behag. Men da jeg var til et andet lagersalg fra Småfolk, og jeg kiggede i den str. (74)som min søn snart skulle have på og jeg ikke kunne finde noget der var flot, sagde jeg til min kæreste: "Syntes godt nok noget af det er grimt". Du skulle se nogle øjne jeg fik klasket i ansigtet af alle madammerne der var vilde med Småfolk, puha hvis de øjne kunne dræbe, haha. Ja jeg er fisme ligeglad, jeg vil da ikke gå ud og ofre flere hundrede kroner eller tusind, hvis tøjet er grimt, om det så hedder Hejsa hopsa eller IdaT eller Småfolk. Jeg køber det jeg syntes er pænt på min søn.BOM!
Hilsen mig der måske er lidt mærkedyr,men det meste mærketøj er jo også øko. tøj, hah! lige en lille undskyldning(håber jeg)

Anmeld

6. december 2010

SaNiNa

Jeg køber det tøj jeg syntes er pænt og ikke altid efter prisen.

At vores dreng faktisk ikke har andet end mærketøj er jo så noget efter vores smag.

Han kan fek.s ikke passe name it og bilka/føtex bluser de sider meget mærkeligt på ham.

Anmeld

6. december 2010

Vial

Det er jo en smagssag. Jeg kan personligt godt lide Molo (det er nok det, du synes er grimt - dét mærke deler vandene).

Jeg synes, at en del mærketøj er meget bedre kvalitet end fx H&M.

Da jeg ikke har råd til at købe dyrt babytøj, så har jeg heldigvis fundet en god tøjpusher, som jeg køber brugt af. På den måde får jeg god kvalitet til billige penge. PLUS at jeg er fri for at shoppe. Jeg hader virkelig at shoppe i forretninger.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.