mærketøj til børn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Rikke, Liam & Linus

For søren da. Egentlig er det jo bare nogle stykker stof der skal dække kroppen.

Jeg går ikke det mindste op i mærker, jeg køber bare hvad der sådan lige er ved hånden og jeg synes er flot, praktisk og funktionelt. Liam har en del Name it, da det sidder sindsygt godt på hans slanke krop. Men han har også fra kvickly, h&m osv.

Folk må gøre som de har lyst til. Hvis de har lyst til at købe sig fattige i tøj ungerne kan passe i 14 dage, så fred være med det.

Jeg kan huske jeg så en kvinde i luksusfælden, som nærmest fik det fysisk dårligt over at gå rundt inde i en butik med brugt børnetøj. Så burde man måske opsøge sin læge...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Isabeau2206

Fru Dinesen skriver:

Jeg er også tilhænger af Bilka, føtex, HM, tøjogsko ... og hvor man ellers kan få tøj der er pænt til rimmelige penge ...

Vi venter barn nr 3 her lige rundt om hjørnet, så vi har slet ik råd til alt det mærketøj, og syndes tit heller ik om det.

Men hvad vi er jo ikke alle ens, økonomisk, smag, lyster og heldigvis for det 

Anmeld

6. december 2010

Anne85

KaLee skriver:

Det er ikke sjovt, når man ikke kan passe det fede tøj alligevel, og ikke har lyst til at købe tøj, man ikke har lyst til at passe.... 

Tja - jeg har selv været en stor pige men synes nu alligevel altid jeg har klædt mig pænt.

Synes bare det er tankevækkende når man ser et par unger der er klædt i det dyreste dyre fra top til tå - og ved siden af dem står en mor der ikke orker at gøre det mindste ud af sig selv - tja, der tænker jeg måske engange imellem at moderen får bekræftigelse gennem børnene og at hendes børn skal leve op til noget som hun ikke selv er. Men det er jo en helt anden diskussion og det er sikkert også bare mig der tænker sårn

Anmeld

6. december 2010

nvm

Puslingen skriver:

Ej hvor sjovt sad og tænkte præcis det samme id ag, da det gik for op for mig at den grimme grimme bluse jeg havde fået var af mærket katvig som mange herinde skriver om
Jeg køber det jeg syntes er pænt, om det så er fra hog m eller hvad betyder ikke noget for mig, bare jeg syntes det er pænt OG praktisk

haha jeg kan huske da min ældste datter blev døbt for 4 år siden, fik hun en heldragt der var stribet skiftevis grøn og gul.. synes ikke den var køn overhovedet. men min søster var hel vild, ej er du godt klar over det er katvig??? øhhh katvig sagde jeg, hvad er det lige katvig er.. anede intet om det dengang..men bare fordi det katvig gør det sku da ikke dragten meget kønnere.

men ja det smag og behag..og som der står dømmer jeg ingen og har ikk lavet det her indlæg for at skabe ballade..

men dem der skriver det pga man er jaloux, det jo så langt ude, hvem er jaloux på børne mærketøj altså??så lavt synker jeg altså ikke

Anmeld

6. december 2010

eElak

Anne85 skriver:

Tja - jeg har selv været en stor pige men synes nu alligevel altid jeg har klædt mig pænt.

Synes bare det er tankevækkende når man ser et par unger der er klædt i det dyreste dyre fra top til tå - og ved siden af dem står en mor der ikke orker at gøre det mindste ud af sig selv - tja, der tænker jeg måske engange imellem at moderen får bekræftigelse gennem børnene og at hendes børn skal leve op til noget som hun ikke selv er. Men det er jo en helt anden diskussion og det er sikkert også bare mig der tænker sårn

Det har jeg faktisk været inde på tidligere....

Hvor jeg halvt bekræfter din teori for mit vedkommende... 

Lige nu er der så heller ikke penge til nyt tøj - til nogen af os, selvom moren kunne trænge.. men det er en HELT anden snak... Ligesom det her er... 

Anmeld

6. december 2010

nvm

jeg vil så sige jeg er tosset med fake mækre tøj, den slags de sælger nede i tyrkiet fx. søde D og G  bukser,bluser, nederdele osv.. det har jeg sku købt meget af når jeg har været på ferie. er udemærket klar over alle ved det er kopivare, men jeg er hel vild med det, bare ikke til mig selv

Anmeld

6. december 2010

Anne85

KaLee skriver:

Det har jeg faktisk været inde på tidligere....

Hvor jeg halvt bekræfter din teori for mit vedkommende... 

Lige nu er der så heller ikke penge til nyt tøj - til nogen af os, selvom moren kunne trænge.. men det er en HELT anden snak... Ligesom det her er... 

Ha ha... jamen jeg tror såmænd der er noget om snakken  

Anmeld

6. december 2010

DK

Jeg kender INGEN der går meget op i mærketøj. Måske har jeg ikke "rige nok" venner, he he. Og herinde på baby.dk synes jeg bestemt ikke at tendensen er i retning af at billigt tøj er bedst. Jeg kan i alt fald mærke at jeg tit føler jeg skal forsvare det lidt, hvis jeg oploader billeder af Kirstine der tilfældigvis har lidt dyrt tøj på!

Jeg køber altid det jeg synes er fint! Jeg kan f.eks. ikke fordrage MOLO og køber det derfor naturligvis ikke! Når jeg kigger på tøj, så kigger jeg efter hvad jeg slet ikke kan stå for! Når jeg så har fundet det der er aller finest, så kigger jeg på prisen. Nogen gange har jeg råd, andre gange ikke. Men jeg køber ikke efter mærket!

Der er da også omvendt snobberi, at NÆGTE at give ens barn andet på end det fra Bilka, og at mene at alle der gør andet er snobber?

Altså det gælder vel i bund og grund bare om at købe det der både en fryd for øjet og for den pengepung der skal betale!

Knus og kram

Anmeld

6. december 2010

Mullebergen

Anne85 skriver:

Altså jeg indrømmer blankt at jeg ikke gør en dytfis ud af mig selv, simpelthen fordi jeg ikke har tiden til det.

Mine børn er velklædte men det handler ikke om bekræftelse eller noget -De har bare ikke brug for at få sat hår eller lagt makeup som jeg, for at se anstændige ud 

Anmeld

6. december 2010

nvm

Anne85 skriver:

er enig med dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.