mærketøj til børn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Shoppingmor

Jeg vover så også pelsen og indrømmer at vores unger har en del mærketøj, og jeg er STOLT af at min datter er den mest velklædte i vug, hvilket sønnike også var, da han gik i samme vug - og vi modtager masser af positive kommentarer ang. vores børns påklædning  Faktisk er det nu kommet så vidt at min datters stuepædagoger spørger MIG hvornår f.eks. Småfolk, Molo el. andre holder lagersalg igen  

Vil skynde mig at tilføje at mine børn er søde, velopdragne børn, som bestemt får al den opmærksomhed og nærvær, som de har brug for, så deres tjekkede påklædning er på ingen måde et forsøg på at kompensere for noget der  

Jeg nævner det fordi jeg oplever at man typisk bliver skudt noget i den stil i skoene af folk, som er røv-misundelige over ikke at have de samme muligheder for at iklæde deres børn fedt og lækkert tøj, SELVOM de naturligvis ikke selv mener at det handler om jalousi, men det ved jeg at det gør!!! For hvorfor SKAL emnet ellers med jævnlige mellemrum op og vende både på dette, og mange andre mor/barn fora?  Hvorfor kan man ikke bare holde sin mening for sig selv, hvis den kun er negativ? ??Jeg forfølger jo f.eks. heller ikke kvinder som ikke kan/vil amme, og kalder dem dårlige mødre, vel?

Men selvfølgelig har mine unger da andet tøj i skufferne end mærketøj - f.eks. har sønnike udelukkende jeans fra H&M, fordi han slider dem op hurtigere end en hest kan rende (og gudskelov da for det, så ved jeg at han er en aktiv dreng!) Og her i vinterhalvåret bruger datteren kedelige uldbodyer fra Føtex, men hellere det end at hun konstant er syg!

Iøvrigt så betaler jeg ALDRIG fuld pris for noget, idet jeg udelukkende køber ungernes mærketøj på lagersalg eller udsalg i butikkerne (køber aldrig noget som er dyrere end 50% af nyprisen - et princip jeg har - men helst endnu billigere selvfølgelig). Fordelen er bla. at jeg her kan købe stort ind til næste sæson af superlækkert tøj, som prismæssigt svarer til H&M priser ca., men kvalitetsmæssigt er langt bedre. Selvfølgelig ser jeg da mange print, som er knap så kønne, men så køber jeg noget andet istedet. Med alle de fede børnetøjsmærker, som vi har her i DK, er der altid noget for enhver smag (medmindre man af princip er en billig-tøjs snerpe )

Mine favoritmærker tæller Katvig, Molo, Ida T, Hollys, Ej Sikke Lej og Småfolk, og hvis vi snakker overtøj, så kunne jeg ikke drømme om at købe andet end Ticket To Heaven, som holder SÅ godt

Bare et 'lille' indspark fra en garvet shop-a-holic

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Mor-til-asta-09

nvm skriver:

er det kun mig der ikke forstår at nogen går så meget op i at deres små børn eller baby'er skal gå i mærke tøj???

jeg synes for det første ikke mærketøjet er meget bedre end fx bilkatøj eller h og m...det blir lige så fnulleret,slidt osv..

og for det andet synes jeg ikke det er ret kønt, hvor imod jeg tit ser det sødeste og flotteste i fx tøj og sko, bilka eller h og m..  og så også billigt

bare lige min mening, ikke for at gøre nogen sure eller dømme nogen.. forstår det bare ikke

Kan kun give dig fuldstændig ret

Jeg køber stort set alt Asta`s tøj i bilka, h&m eller føtex. Og hvis det endelig bliver til lidt mærketøj, så er det brugt.. nægter at give 400kr for en trøje, også en uge efter er der pletter der ikke kan gå af..

Har det sådan at Asta skal have lov til og spise selv osv, uden jeg skal bekymrer mig om pletter på det nye tøj til så mange penge..

Derudover køber jeg meget brugt tøj til hende, store kasser med tøj, hvor jeg kan sortere i..

Knus Jeanette som synes hendes datter er ligeså smuk, som dem i mærketøj

Anmeld

6. december 2010

Mullebergen

Shoppingmor skriver:

Jeg vover så også pelsen og indrømmer at vores unger har en del mærketøj, og jeg er STOLT af at min datter er den mest velklædte i vug, hvilket sønnike også var, da han gik i samme vug - og vi modtager masser af positive kommentarer ang. vores børns påklædning  Faktisk er det nu kommet så vidt at min datters stuepædagoger spørger MIG hvornår f.eks. Småfolk, Molo el. andre holder lagersalg igen  

Vil skynde mig at tilføje at mine børn er søde, velopdragne børn, som bestemt får al den opmærksomhed og nærvær, som de har brug for, så deres tjekkede påklædning er på ingen måde et forsøg på at kompensere for noget der  

Jeg nævner det fordi jeg oplever at man typisk bliver skudt noget i den stil i skoene af folk, som er røv-misundelige over ikke at have de samme muligheder for at iklæde deres børn fedt og lækkert tøj, SELVOM de naturligvis ikke selv mener at det handler om jalousi, men det ved jeg at det gør!!! For hvorfor SKAL emnet ellers med jævnlige mellemrum op og vende både på dette, og mange andre mor/barn fora?  Hvorfor kan man ikke bare holde sin mening for sig selv, hvis den kun er negativ? ??Jeg forfølger jo f.eks. heller ikke kvinder som ikke kan/vil amme, og kalder dem dårlige mødre, vel?

Men selvfølgelig har mine unger da andet tøj i skufferne end mærketøj - f.eks. har sønnike udelukkende jeans fra H&M, fordi han slider dem op hurtigere end en hest kan rende (og gudskelov da for det, så ved jeg at han er en aktiv dreng!) Og her i vinterhalvåret bruger datteren kedelige uldbodyer fra Føtex, men hellere det end at hun konstant er syg!

Iøvrigt så betaler jeg ALDRIG fuld pris for noget, idet jeg udelukkende køber ungernes mærketøj på lagersalg eller udsalg i butikkerne (køber aldrig noget som er dyrere end 50% af nyprisen - et princip jeg har - men helst endnu billigere selvfølgelig). Fordelen er bla. at jeg her kan købe stort ind til næste sæson af superlækkert tøj, som prismæssigt svarer til H&M priser ca., men kvalitetsmæssigt er langt bedre. Selvfølgelig ser jeg da mange print, som er knap så kønne, men så køber jeg noget andet istedet. Med alle de fede børnetøjsmærker, som vi har her i DK, er der altid noget for enhver smag (medmindre man af princip er en billig-tøjs snerpe )

Mine favoritmærker tæller Katvig, Molo, Ida T, Hollys, Ej Sikke Lej og Småfolk, og hvis vi snakker overtøj, så kunne jeg ikke drømme om at købe andet end Ticket To Heaven, som holder SÅ godt

Fordi du synes dine børn er de mest velklædte, er det jo ikke sikkert de andre forældre synes det 

Synes det er sådan en lidt "snobbet" (af mangel på bedre ord) holdning at have at dit barns tøj er pænere og bedre end de andres -Det KAN jo være at de andre forældre ikke synes at fx. Molo/Småfolks tøj er ret pænt og bedre kan lide den lidt mere nedtonede stil.

...Bare en tanke herfra.

Jeg har en veninde som klæder sine børn i MEGET spraglet tøj som slet ikke falder i min smag men jeg kunne aldrig finde på at sige at de ikke er velklædte, blot fordi hun giver sine børn noget andet tøj på end jeg gør 

Anmeld

6. december 2010

Tdittmann

Shoppingmor skriver:

SUPER ENIG

Anmeld

6. december 2010

NoName

LouiseNielsen skriver:

Jeg fatter det heller ikke... Tror ungerne er skide ligeglade med hvad der står i nakken på dem!

Jeg tænker over hvad der er behageligt for mine børn at have på, og det køber jeg ud fra, og ikke udfra om det er et fint mærke....

samme her....

min sviger mor har lige haft ringet og spurgt mig om det tøj vi ønsker os til caroline skal købes i en bestemt butik... svaret var nej, bare det er pænt og det passer hende så er resten bedøvende ligemeget, Caroline hun er jo ligeglad, bare hun kan bevæge sig og det ikke strammer

Anmeld

6. december 2010

LouiseNielsen

noname skriver:

samme her....

min sviger mor har lige haft ringet og spurgt mig om det tøj vi ønsker os til caroline skal købes i en bestemt butik... svaret var nej, bare det er pænt og det passer hende så er resten bedøvende ligemeget, Caroline hun er jo ligeglad, bare hun kan bevæge sig og det ikke strammer

Anmeld

6. december 2010

wamse

Jeg synes så helt klart at jeg kan mærke en forskel på mærketøj(Katvig, Molo, PDL, osv.) og så til tøj fra føtex. Synes helt klart at føtex tøjet hurtigere mister farven i det påtrykte mærker og formen mister også hurtigt den originale form.

Anmeld

6. december 2010

maria_wlt

Jeg køber gerne tøj i Bilka, HM osv, men er helt vild med småfolk så det er det jeg/vi køber som luksus eller ønsker i gave..

Og så er jeg så heldig at arve en masse...

Hvis folk går vildt meget op i det, så lader jeg dem om det og synes det er helt fint 

Anmeld

6. december 2010

SiLiMiMa

Jeg synes, det er ligegyldigt, hvilket mærke det er, bare jeg kan li det! jeg har fundet FEDE ting i Føtex og bilka og ikke mindst HM, lissom jeg har købt "semi-dyre" mærker som me too og aya naya og hvad de alle hedder.... synes det er fedt at finde gode tilbud på nettet, for kunne ikke drømme om at give 400-500 kr for et par bukser til et barn der vokser ud af dem på no time! Fedt for dem, der har råd og lyst til det - for der findes da meget fedt og dyrt mærketøj, som jeg må gå udenom, da jeg er for "nærrig" (eller fornuftig?) og desuden ikke millionær

Men hvad andre gør - det er deres sag! Så længe der er mad på bordet 

Heise

Anmeld

6. december 2010

twinboys

Jeg er så hende der KUN køber mærketøj til mine drenge... Kunne aldrig nogensinde finde på at handle tøj i Bilka Føtex, Kvickly eller H&M...

Jeg gør det ikke for at vise mig og drengene jeg gør det fordi jeg kan lide tøjet og har en økonomi til det...

Og ja vi bestemmer vel selv hvad man vil bruge pengene til

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.