mærketøj til børn....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Vial

Sanne og Nicklas skriver:

Jeg køber det tøj jeg syntes er pænt og ikke altid efter prisen.

At vores dreng faktisk ikke har andet end mærketøj er jo så noget efter vores smag.

Han kan fek.s ikke passe name it og bilka/føtex bluser de sider meget mærkeligt på ham.

Jeg kom til at købe nogle t-shirt fra H&M - de sad godt nok også mærkeligt. Sætter virkelig pris på at tøjet holder sin form vask efter vask.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

Mullebergen

Jeg er en sucker for mærker som Norlie, Noa Noa, Miniature, Holly's osv.

Jeg køber det brugt og/eller på lagersalg og sælger det videre igen, så kommer det ned i H&M priser 

Begge unger har dog også både tøj fra H&M og Bilka. Jeg køber det jeg synes er pænt, uanset mærke 

Anmeld

6. december 2010

mom <3

Om det er "mærketøj" eller ej er for mig underordnet.

Jeg vælger først og fremmest ud fra hvilket materiale det er lavet af.

Bomuld og uld....
- jeg kunne aldrig drømme om at vælge noget med polyster

- Og så fravælger jeg også "plastmønstre på maven og lignende" da man ved, at der kan være ptalather i...

Anmeld

6. december 2010

SaNiNa

KaMa skriver:

Jeg kom til at købe nogle t-shirt fra H&M - de sad godt nok også mærkeligt. Sætter virkelig pris på at tøjet holder sin form vask efter vask.

Ja og så vil jeg altså heller give lidt mere for tøjet hvis det er det som sider rigtig.

Det er meget meget lidt tøj Nicklas har fra hogm og den trøje han har lige nu er så fnulleret og den er vasket 1 gang. så det er altså ikke lige et hit

Anmeld

6. december 2010

serinasmor

hmmm .. forstår det heller ikke .. men fred være med dem der har lyst til at bruge en formue på tøj ( som jeg egentlig for det meste også synes er grimmere) hver sin smag ....

Her køber vi hvad vi nu synes der passer til hendes personlighed ... noget brugt, andet nyt .. i starten arvede vi alt hendes tøj .. og brugte så bare det af det vi syntes der var sødt .... når vi køber nyt bliver det oftest til bilka/HM-tøj .. men der er nu også rigtig meget sødt imellem og ja ... det holder altså udemærket ... bliver jo lige beskidt (når hun spiser selv) om det er dyrt eller billigt, mærke eller ikke mærke ... og jeg kan ikke altid få hendes trøjer rene .. s er det altså rarest bare at kunne smide den ud/til genbrug uden at have dårlig samvittighed over at det var så den trøje til flere hundrede kroner- brugt én gang det er dog sjældent det går så galt .. men det er da sket en enkelt gang

serinasmor

Anmeld

6. december 2010

slettet_7530

Jildes skriver:

Nogen er til det ene andre til det andet. I bund og grund er det jo lige meget, hvis man har råd til at gøre som man selv finder bedst.

Så ja, der er sikkert mange der har det som dig og sikkert mange der ikke har det som dig.

Helt enig, og så har det spørgsmål vist været oppe mange gange nu

Anmeld

6. december 2010

Mullebergen

Selvom jeg ELSKER mærketøj så forstår jeg ikke at H&M's tøj gentagende gange bliver "haglet ned"  Det tøj Hjalte har fra H&M holder ganske fint i både farve og pasform. 

Til gengæld har det tøj han har haft fra Småfolk og Molo, set forvasket ud efter én vask på vrangen på 30 grader 

Name it's bukser er de eneste der sidder ordentligt på ham og det er jo ganske heldigt da de ikke er ret dyre 

Anmeld

6. december 2010

Laulund87

Jeg elsker mærkevaretøj og køber det meste brugt!

Godt nok kan man købe en body til 10 kr i bilka, men jeg synes de er kedelige og efter én vask ser de skrækkelige ud og er 3 numre for store!

Så jeg har det lige modsat og så forskellige er vi

Anmeld

6. december 2010

Mormilla

Jeg tænker ikke så meget over hvilken mærker jeg køber jeg køber bare det jeg synes er flot Nogen gange er det fra kvickly. hogm eller dyre mærker. Bare det er flot og blødt

Anmeld

6. december 2010

LouiseNielsen

Jeg fatter det heller ikke... Tror ungerne er skide ligeglade med hvad der står i nakken på dem!

Jeg tænker over hvad der er behageligt for mine børn at have på, og det køber jeg ud fra, og ikke udfra om det er et fint mærke....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.