Pisser mig faktisk af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. december 2010

Dansker i England

Hold op hvor er jeg ved at være træt af disse indlæg. Bestemte mig for at tage en pause fra baby.dk efter tråden med brok over, at ingen donerede julehjælp, og er tilbage for første gang i flere dage i dag og kan se, at intet er blevet bedre. At hakke på hinanden kan vi da finde ud af herinde. Dette er ikke møntet personligt på ts, men nu er din tråd den 3. jeg læser i aften, som er blevet oprettet med det eneste formål at brokke sig. Lad os nu alle sammen køle af og tælle til ti og lade være med at tage alting så personligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. december 2010

B&J

man kan da ikke undgå tit af gå ind og kigge fordi overskriften lyder spænde, men da ikke altid jeg kan svare på det... feks. noget med af give bryst det ved jeg ikke en dyt om men det er da spænde af læse om for tænk hvis man kommer til det næste gang jamen så har man den viden... jeg kigger nogle gange uden af svar men jeg svare alle dem jeg kan nå eller dem jeg ser for tit står min computer bare og hygger sig for sig selv også løber der en masse tråde forbi min næse... og jeg oprettede også en tråd i dag kun et svar men det var super fint det var en opskrift det er jo ikke alle der lige har en opskrift på det jeg søger hihihih så en var super og den opskrift skal bare prøves

Anmeld

5. december 2010

ekzunz

Malonde1985 skriver:

Er til dels enig.. .. men kommer altså an på hvad indlægget handler om - synes tit at man kommer ind i et indlæg, som fx minder meget om et man lige har svaret måske et par dage forinden, og derfor ikke gider svare på det igen!

Mht. billedtråde er jeg fuldstændig enig! Jeg har da selv oprettet nogle mave-billede tråde og der er der stort set INGEN som svarer i, men MANGE som kigger.. Og det kan IKKE være fordi man lige har set en mave magen til, og heller ikke et 3d-billede magen til et andet, så jo der synes jeg godt man lige kunne smide en lille kommentar. Ingen sir jo man skal skrive en laaaang smøre, men lige at skrive et positivt ord eller 2 betyder faktisk meget for den der opretter indlægget.. hvis det ikke betød noget, havde man jo ikke oprettet indlægget.. Jeg har ikke oprettet mange billedetråde, for ærligt gider jeg ikke når folk alligevel virker ligeglade. Jeg synes selv (synes man måske altid selv), at jeg er god til at skrive i billedetråde HVIS jeg ser dem. Klikker sjældent ind, og bare smutter igen - synes godt man lige kan smide et ord..

Når man ikke er gravid og man ikke har et forhold til personen, så ligner mange gravide maver faktisk hinanden, og så stor forskel er der altså heller ikke på et scanningsbillede - hvis ikke man har følelser med i spillet.

Jeg kigger næsten aldrig mavebilleder,  men pt. er der en enkelt (måske 2) brugere hvor jeg gerne vil se mavebilleder, men jeg svarer faktisk ikke på indlægget alligevel. Vel er der mange smukke kvinder herinde, men jeg synes bare hurtigt det kommer til at virke temmelig falsk hvis jeg skal skrive "smuk mave" hver gang jeg ser et billede af en gravid mave....bare fordi jeg SKAL svare på indlægget. Hvad er det du forventer at man skal skrive??

Jeg har tidligere brugt Netbaby, og der skal man da være heldig hvis man får mere end 5 svar, og hvis man får flere svar er det som regel fordi man bliver haglet ned over et eller andet. Jeg synes virkelig det er forkælet at blive offentlig sur. Vel kan man da blive lidt skuffet af og til, hvis man selv havde forventet stor respons, men ligefrem at give en røffel.....det er måske lige at stramme den lidt.

Anmeld

5. december 2010

SussieThyssen

Holy moses..er I ikke færdige med den tråd endnu LOL
Jamen fortsat god "fornøjelse"

Anmeld

6. december 2010

Pena

KaLee skriver:

Jeg er lidt nødt til at spørge - og læs det IKKE som negativt, for det er jeg ikke ude på... 

Men hvordan kan det være at man er på en side, som (så vidt jeg har forstået) er baseret på det faktum at man har børn, når man ikke har børn, eller er gravid? 
OK jeg ved jo ikke om i prøver på at få barn - min undren er baseret på hvis du ingen intentioner har om børn lige nu...

Det er IKKE for at sige at nogle ikke er velkomne, jeg kunne bare godt tænke mig at høre hvad lige denne side giver dig/jer (hvis der er flere med samme baggrund)?  

For mit vedkommende - alder har ingen betydning om jeg vil svare på indlæg - heller ikke personens baggrund - det er kun baseret på det der står i indlægget... er det noget jeg kan give et oprigtigt svar på eller ej... 

Tjah jeg er én af dem du nævner. Jeg er 32 år, har ingen børn, og skal af personlige årsager heller ikke have nogen. Jeg kom på ved et tilfælde, og må sige at der også er mange tråde som sagtens kan bruges til noget selvom man ingen børn har.

Det at have børn er noget jeg ikke kommer til at opleve, men derfor kan jeg jo godt lide børn, og smelter da over billedtrådene osv.

Og ja på det sidste er der da mange "underholdende" tråde som ikke just omhandler børn, så jeg bliver fint underholdt af denne side.

Jeg ser det egentlig mere som en "kvindeside" og den kategori kan jeg da vist lige gå under

Anmeld

6. december 2010

Nalle

SussieThyssen skriver:

Du ved bare altid hvad du skal sige!

Anmeld

6. december 2010

Barbamama

LouiseNielsen skriver:

Jeg bliver nu egentlig heller ikke sur....  Mere fornærmet ovet at folk ikke kan give sig tid til at svare mig når jeg bruger min tid på ligge et indlæg ind. Også er jeg egentlig ligeglad med om det bare er billeder af mine unger eller hvad det er... Ingen kan vel sige sig fri for at man ligger billeder ind eller en sød kommentar for at få nogen kommentar. Også syntes jeg det er så træls at ingen gider bruge kort tid på lige at smide en kommentar....

Kan ikke helt forstå du bliver sur..... Altså.... Hmm.... Ved ikke lige hvad jeg skal sige. Hvis jeg opretter et indlæg sidder jeg da ikke og tænker at "nu har jeg brugt TID på det her og så er det for dårligt hvis folk ikke svarer mig. Hvis folk ikke svarer så herregud. Der er da altid en eller to der skriver noget. Men det går jeg nu altså ikke så voldsomt højt op i.

Anmeld

6. december 2010

K.Rehder

SussieThyssen skriver:

Tænker præcis det samme  He! He! He! 

Anmeld

6. december 2010

Marco2

Secrets skriver:

Og lige netop DET argument kan du så bruge i forklaringen på, at folk ikke kan sidde og svare på alle tråde, de lige surfer forbi. Vi har alle et liv uden for baby.dk, og derfor har man ikke altid tid til at svare på alt, man ser. So there you have it! Du har svaret på dit eget spørgsmål 

Anmeld

6. december 2010

..

Christ!!

Om der er svar på indlæg man laver eller ej, om man er "populær" eller ej. Det kunne ikke bekymre mig mindre, mit liv er er da meget andet og mere end baby.dk

Men nu har TS da fået nogen svar på et indlæg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.