Malonde1985 skriver:
Er til dels enig..
.. men kommer altså an på hvad indlægget handler om - synes tit at man kommer ind i et indlæg, som fx minder meget om et man lige har svaret måske et par dage forinden, og derfor ikke gider svare på det igen! 
Mht. billedtråde er jeg fuldstændig enig! Jeg har da selv oprettet nogle mave-billede tråde og der er der stort set INGEN som svarer i, men MANGE som kigger.. Og det kan IKKE være fordi man lige har set en mave magen til, og heller ikke et 3d-billede magen til et andet, så jo der synes jeg godt man lige kunne smide en lille kommentar. Ingen sir jo man skal skrive en laaaang smøre, men lige at skrive et positivt ord eller 2 betyder faktisk meget for den der opretter indlægget.. hvis det ikke betød noget, havde man jo ikke oprettet indlægget.. Jeg har ikke oprettet mange billedetråde, for ærligt gider jeg ikke når folk alligevel virker ligeglade. Jeg synes selv (synes man måske altid selv), at jeg er god til at skrive i billedetråde HVIS jeg ser dem. Klikker sjældent ind, og bare smutter igen - synes godt man lige kan smide et ord..
Når man ikke er gravid og man ikke har et forhold til personen, så ligner mange gravide maver faktisk hinanden, og så stor forskel er der altså heller ikke på et scanningsbillede - hvis ikke man har følelser med i spillet.
Jeg kigger næsten aldrig mavebilleder, men pt. er der en enkelt (måske 2) brugere hvor jeg gerne vil se mavebilleder, men jeg svarer faktisk ikke på indlægget alligevel. Vel er der mange smukke kvinder herinde, men jeg synes bare hurtigt det kommer til at virke temmelig falsk hvis jeg skal skrive "smuk mave" hver gang jeg ser et billede af en gravid mave....bare fordi jeg SKAL svare på indlægget. Hvad er det du forventer at man skal skrive??
Jeg har tidligere brugt Netbaby, og der skal man da være heldig hvis man får mere end 5 svar, og hvis man får flere svar er det som regel fordi man bliver haglet ned over et eller andet. Jeg synes virkelig det er forkælet at blive offentlig sur. Vel kan man da blive lidt skuffet af og til, hvis man selv havde forventet stor respons, men ligefrem at give en røffel.....det er måske lige at stramme den lidt.
Anmeld