Pisser mig faktisk af

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hvorfor nogen får mange svar, og andre ikke får så mange svar, kan jo være svært at svare på.

Men jeg tror, at man let kan konkludere, at har man en positiv indstilling, spreder god stemning og skriver pænt til folk, så er folk generelt mere tilbøjelige til at deltage i de debatter, man opretter.

Dette gælder dog ikke de debatter, der er præget af negativt ladet hønsegårdsstemning, og som tilsyneladende har det overordnede formål, at folk kan komme af med diverse frustrationer. Men disse debatter er vi jo ikke specielt begejstrede for, da de ikke er befordrende for en god stemning generelt.

Så smil til verden, og den smiler til dig 

Bedste hilsner

Karoline, redaktør på baby.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2010

LouiseNielsen

Karoline skriver:

Hvorfor nogen får mange svar, og andre ikke får så mange svar, kan jo være svært at svare på.

Men jeg tror, at man let kan konkludere, at har man en positiv indstilling, spreder god stemning og skriver pænt til folk, så er folk generelt mere tilbøjelige til at deltage i de debatter, man opretter.

Dette gælder dog ikke de debatter, der er præget af negativt ladet hønsegårdsstemning, og som tilsyneladende har det overordnede formål, at folk kan komme af med diverse frustrationer. Men disse debatter er vi jo ikke specielt begejstrede for, da de ikke er befordrende for en god stemning generelt.

Så smil til verden, og den smiler til dig 

Bedste hilsner

Mig personligt du hentyder til spreder dårlig stemning, elller sådan generalt??

Anmeld

6. december 2010

Maja88

Nu har jeg ikke læst hele tråden, men hvis man ikke får svar så må man da lige prøve at oppe sin tråd igen...

men til alle jer som siger nu sletter i jeres profil- hvorfor komme med tomme trusler. Er mega belastende at iiihh nu sletter vi vores profil-farvel, men gør i det? Nej nej.Ja undskyld men lige et lille surt opstød

Anmeld

6. december 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
LouiseNielsen skriver:

Mig personligt du hentyder til spreder dårlig stemning, elller sådan generalt??

Min kommentar var i bund og grund møntet på alle brugere. Generelt spreder det dårlig stemning, når brugere skriver til hinanden i en flabet, ubehagelig eller provokerende tone.

Jeg ønsker ikke at gå ind i en diskussion omkring lige præcis din tiltaleform over for andre brugere. Men naturligvis bør man være ekstra påpasselig, hvad angår den måde, man skriver til andre på, når man allerede har modtaget en advarsel.

Men retningslinjerne for god og positiv kommunikation gælder for alle.

Bedste hilsner

Anmeld

6. december 2010

eElak

Pena skriver:

Tjah jeg er én af dem du nævner. Jeg er 32 år, har ingen børn, og skal af personlige årsager heller ikke have nogen. Jeg kom på ved et tilfælde, og må sige at der også er mange tråde som sagtens kan bruges til noget selvom man ingen børn har.

Det at have børn er noget jeg ikke kommer til at opleve, men derfor kan jeg jo godt lide børn, og smelter da over billedtrådene osv.

Og ja på det sidste er der da mange "underholdende" tråde som ikke just omhandler børn, så jeg bliver fint underholdt af denne side.

Jeg ser det egentlig mere som en "kvindeside" og den kategori kan jeg da vist lige gå under

Super, tak for svar!!

Dejligt at få et indblik i andres folks hoveder...

Anmeld

6. december 2010

Anette&Sophia

KaLee skriver:

Så er siden også super relevant for dig... 

Al held og lykke med projekt baby!!! 

mange tak
men nu må vi se hvad mr-scanningen siger, hvad min ryg angår.

Anmeld

6. december 2010

Thereseh

DK skriver:

Hej

Jeg blev nysgerrig og ville lige kigge på et af de tråde jeg har skrevet hvor også alle har mulighed for at ligge en kommentar. Jeg kiggede derfor på mit seneste mavebillede "Bimmeren 32+5". 

Der er der 623 der har kigget. Der er så 37 svar, hvoraf 12 er mine egne som kan trækkes fra, dvs. 25 svar ud af 623 der har kigget. I procent svarer det til at 4,01 % har svaret. Du har så indtil nu haft 45 der har kigget og 1 der har svaret. Det er 2,2 %. Ud af de 623 der har kigget på mit billede er der så alligevel kun 25 svar, og flere af svarene er fra de samme mennesker så der er kun 17 personer der har svaret, altså i realiteten kun 2,7% som jo så er næsten samme svar-procent som du har fået!

Derudover har min tråd kørt i en uge nu, altså de svar jeg har fået er kommet fra jeg oprettede tråden d. 30/11 til idag d. 5/12. Altså hvor mange vil du have skal svare på din tråd? 5 personer ud af de 45? Det svarer til at jeg ville have at 69,2 personer til at svare på mit indlæg, ellers ville jeg blive tøsesur! Altså det er måske liiiiige i overkanten Nu har jeg fået en svarprocent på 2,7% og det efter en uge, og det er jeg godt tilfreds med!

Så jeg tror ikke du skal være så skuffet! Man svarer ikke på alle indlæg, og jeg ved at der ikke er så mange der svarer i weekenden, som der er i hverdagene. Så hvis du ikke synes du har fået nok svar, så prøv at oppe den engang, det plejer at hjælpe!

Knus

Fnis, jeg kan godt li' din matematiske opstilling 

Anmeld

6. december 2010

DK

Thereseh skriver:

Fnis, jeg kan godt li' din matematiske opstilling 

Jamen altså man må jo tage et objektivt kig på tingene! Og der er matematik jo altid godt!

Anmeld

6. december 2010

Thereseh

Åh, hvor blir jeg bare træt af hønsegård herinde på Baby.dk 

Jeg kommenterer af lyst, og holder mig langt væk fra brokkehoveder og negativitet - ja, bortset lige fra nu. Hi hi. 

Måske dem der føler sig forbigået, kan lave en specifik gruppe, og så hygge sig med deres negative kommentarer, derinde ? ... 

Anmeld

6. december 2010

Thereseh

DK skriver:

Jamen altså man må jo tage et objektivt kig på tingene! Og der er matematik jo altid godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.